Gå til innhold

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere seriøse?? Dere hadde vurdert å gjøre det slutt? Er helt sjokkert her, frieriet var originalt og kjempemorsomt, han vil være med henne for resten av livet og så blir det sutring fordi frieriet ikke fokuserte rundt 1000 hvite duer og solnedgang? Tenk så kult å ha et så bra sexliv at man kan fri på den måten da.

Synes helt seriøst du skal skjerpe deg, sette pris på det du har.

Anonymkode: 2c451...718

Ser ikke du og alle andre som mener dette er en bagatell, at dette sier mye om mannens personlighet og verdier.

Du og flere skjønner jo ikke at typen til Ts ikke kjenner Ts, eller ikke bryr seg om å kjenne henne eller ikke bryr seg om p glede henne. Han fridde på denne måten for Å HA EN HISTORIE SOM HAN KUNNE TØFFE SEG MED FOR KOMPISENE, for de får garantert høre om det. Og kommer til å le seg skakk gjennom hele bryllupet og hver gang de møter Ts. Veldig snilt gjort.

Anonymkode: 56b3e...b6e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha summet meg, sa jeg jo "ja",

Anonymkode: 126b6...acb

Hvorfor sa du "ja"? Er jo en del som må fri flere ganger før de får ja. Du burde marsjert ut, funnet en kurv og gitt han den. Og gjerne med en lapp i om at det må mer romantikk til for å få deg på kroken!

Endret av Hurepoix
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frieri, hva svarte er det? Ekteskap er noe man bestemmer seg for i fellesskap, eller dropper helst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at TS skriver at hun vil skilles på dåsa si den dagen det kommer. 

Anonymkode: 87d74...2f2

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foreslår at TS skriver at hun vil skilles på dåsa si den dagen det kommer. 

Anonymkode: 87d74...2f2

Bare dytte skillsmissepapirene og en penn oppi der det, og be han gå ned på henne. No stress. 

Anonymkode: 712ea...3e2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dette er  seriøst og det hadde skjedd med meg så hadde jeg ledd meg ihjel. Men jeg har aldri ønsket meg et romantisk frieri så jeg hadde nok synes det var litt morsomt. 

Jeg skjønner at det ikke er like morsomt når du ønsket deg noe annet, men du sa tross alt ja. Foreslår å si fra om ting du ikke liker senere, og ikke tro at han skal være tankeleser. Kommer ingenting ut av at du ikke sier noe, og selv om du tror at han oppfattet at du ikke likte det så er det ikke sikkert at han faktisk gjorde det så lenge du ikke sier noe. 

Anonymkode: 13e57...108

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han vet at jeg alltid har ønsket meg et romantisk frieri og romantisk bryllup. Jeg er ikke typen som har så mye hobbyer, men akkurat bryllup og romantikk har alltid vært min "greie". Og har derfor i lang tid fortalt at han at jeg håper på et skikkelig romantisk frieri når det evt. skulle komme.

Så i forrige uke når vi skulle ha sex, skulle jeg gi han en blowjob. Jeg ikk ned på kne, dro av han trusa og da var det en rød sløyfe rundt den stive pikken hans, og i den ene sløyfa hang det en ring. Så hadde han skrevet med tusj på selve pikken. "Gifte oss?"

Jeg har aldri før blitt så skuffet som da. Det hele var veldig vulgært, men ikke minst utrolig dårlig gjort av han. Han visste hva jeg ønsket, så presterer han et slikt frieri?

Etter å ha summet meg, sa jeg jo "ja", men han må jo ha sett at det var ganske halvhjerta. Etterpå har jeg bare vært skikkelig lei meg og helt knust over at drømmen om et skikkelige romantisk frieri har falt i grus.

Måtte bare lufte meg her, hva synes dere om dette, er jeg for hårsår? Jeg skjønner jo at jeg skal være glad for et frieri, men ærlig talt. Nå må vi jo også lyve til familie og venner om hvordan det egentlig skjedde..... Kommer aldri til å fortelle det til en levende sjel (unntatt anonymt her på forumet da).

Anonymkode: 126b6...acb

Ja, det var vulgært av ham,  men at du er knust? Er ikke det viktigste at han ønsker å tilbringe resten av livet med deg  da? Og hvis bryllup og "romantikk" er din eneste hobby, så bør du virkelig skaffe deg noen flere. Det sier jeg ikke for å være frekk. Jeg har likevel et forslag til en løsning. Fortell han at du er veldig glad for at han ville gifte seg med deg, men at du ønsker et skikkelig friere, som du faktisk kan fortelle om til familie og venner. La ham gjøre det på nytt. 

Anonymkode: c663a...202

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AgentFassbender skrev:

Beklager for at ingen følger manuset du har skrevet for livet ditt. :/

Det finnes en mellomting for det meste, inkludert hvorvidt man frir på sine egne eller partnerens premisser. Visste du ikke såpass? Å pisse på sin kjærestes romantiske drøm på en slik måte vitner om at denne mannen ikke har nevneverdig empati. Jeg hadde klypt han i ballene og bedt ham om å bli voksen.

Anonymkode: 6e172...2f3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her igjen.

Det er jo ikke slik at jeg vil gjøre det slutt, og det er helt sikkert noe jeg kan le av når tiden får gå litt, men akkurat nå er jeg kjempeskuffet.

Og til dere som sier at dette betyr null og niks, at det er selve ekteskapet som betyr noe: Da antar jeg dere er helt ok med å gifte dere på prestekontoret eller hos sorenskriveren, hva er vitsen med et bryllup med gjester og venner, det er jo selve ekteskapet som betyr noe...

Vi er alle forskjellig, og har ulike interesser.

Anonymkode: 126b6...acb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS her igjen.

Det er jo ikke slik at jeg vil gjøre det slutt, og det er helt sikkert noe jeg kan le av når tiden får gå litt, men akkurat nå er jeg kjempeskuffet.

Og til dere som sier at dette betyr null og niks, at det er selve ekteskapet som betyr noe: Da antar jeg dere er helt ok med å gifte dere på prestekontoret eller hos sorenskriveren, hva er vitsen med et bryllup med gjester og venner, det er jo selve ekteskapet som betyr noe...

Vi er alle forskjellig, og har ulike interesser.

Anonymkode: 126b6...acb

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva du ser i en som velger å fri til deg med pikken sin. Hvor er respekten og likeverdet? 

Kort sagt behandlet han deg som et mindreverdig ludder med det frieriet der. Liker han å ha det morsomt på din bekostning under familietreff osv også?

Anonymkode: 69dd3...0ac

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva du ser i en som velger å fri til deg med pikken sin. Hvor er respekten og likeverdet? 

Kort sagt behandlet han deg som et mindreverdig ludder med det frieriet der. Liker han å ha det morsomt på din bekostning under familietreff osv også?

Anonymkode: 69dd3...0ac

Nå er du vel noe overdramatisk.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her igjen.

Det er jo ikke slik at jeg vil gjøre det slutt, og det er helt sikkert noe jeg kan le av når tiden får gå litt, men akkurat nå er jeg kjempeskuffet.

Og til dere som sier at dette betyr null og niks, at det er selve ekteskapet som betyr noe: Da antar jeg dere er helt ok med å gifte dere på prestekontoret eller hos sorenskriveren, hva er vitsen med et bryllup med gjester og venner, det er jo selve ekteskapet som betyr noe...

Vi er alle forskjellig, og har ulike interesser.

Anonymkode: 126b6...acb

Jeg synes du setter deg selv litt i offerrollen. Jeg synes typen din er en, vel.. En pikk. Man frir ikke sånn til dama si. 

Samtidig, hvorfor sa du ja? Stå opp for deg selv, dame! Jeg hadde sagt "herregud, så barnslig du er. Do better." og så satset på at han klarte å pønske sammen noe ordentlig neste gang. Eventuelt får du ta saken i egne hender. Min stemor fridde til faren min. De har en veldig romantisk historie, som alle synes er så søt og koselig å høre. Dette fikser du. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her igjen.

Det er jo ikke slik at jeg vil gjøre det slutt, og det er helt sikkert noe jeg kan le av når tiden får gå litt, men akkurat nå er jeg kjempeskuffet.

Og til dere som sier at dette betyr null og niks, at det er selve ekteskapet som betyr noe: Da antar jeg dere er helt ok med å gifte dere på prestekontoret eller hos sorenskriveren, hva er vitsen med et bryllup med gjester og venner, det er jo selve ekteskapet som betyr noe...

Vi er alle forskjellig, og har ulike interesser.

Anonymkode: 126b6...acb

Jeg er enig med @Pompom i at du opptrer som et offer her, det var du som sa "ja" der og da... Ditt valg - greit at hans valg ikke var førstevalget ditt - kanskje ikke siste heller for den del, men du kunne sagt "nei takk - prøv igjen" 

 

Endret av Carrot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke du og alle andre som mener dette er en bagatell, at dette sier mye om mannens personlighet og verdier.

Du og flere skjønner jo ikke at typen til Ts ikke kjenner Ts, eller ikke bryr seg om å kjenne henne eller ikke bryr seg om p glede henne. Han fridde på denne måten for Å HA EN HISTORIE SOM HAN KUNNE TØFFE SEG MED FOR KOMPISENE, for de får garantert høre om det. Og kommer til å le seg skakk gjennom hele bryllupet og hver gang de møter Ts. Veldig snilt gjort.

Anonymkode: 56b3e...b6e

Jeg mener at en mann må få fri på den måten han vil, og han hadde jo tydeligvis lagt litt tanker og arbeid i det, uten å føle at han MÅ gjøre det på den eller den måten fordi det er normen og hva som er forventet. Jeg synes han virker kul, og jeg tror han synes TS er helt perfekt for han, ellers hadde han ikke turt å gjennomføre dette. Ser for meg at han har tenkt på dette, og kommet fram til at "akkurat en sånn dame, som tar dette med et smil og sier ja" hun vil jeg dele resten av livet med.

Han er ikke en pisket mann, en tøffel som streber for å gjennomføre amerikanske frierier fra film, han har baller som tør å gjøre det på sin egen måte - kanskje det han drømte om?

Synes dere legger litt for mye i det, at han ikke kjenner TS, ikke bryr seg om henne? Må man gjøre akkurat slik en person drømmer om hele tiden da eller så er man egoist som ikke bryr seg? Har han tøffet seg for kompiser? Det er slett ikke sikkert, og om han skulle fortelle dette til kompisene for å skryte, så er jo det en bra ting - han er stolt av dama og synes historien er kul, er det virkelig så ille at han er skikkelig fornøyd?

TS kunne ha sagt nei til frieriet, eller sagt at hun vil tenke på det men det gjorde hun ikke. Hun sa ja, så da er mannen tydeligvis bra nok for henne, akkurat slik han er - og det er bra.

Anonymkode: 2c451...718

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at en mann må få fri på den måten han vil, og han hadde jo tydeligvis lagt litt tanker og arbeid i det, uten å føle at han MÅ gjøre det på den eller den måten fordi det er normen og hva som er forventet. Jeg synes han virker kul, og jeg tror han synes TS er helt perfekt for han, ellers hadde han ikke turt å gjennomføre dette. Ser for meg at han har tenkt på dette, og kommet fram til at "akkurat en sånn dame, som tar dette med et smil og sier ja" hun vil jeg dele resten av livet med.

Han er ikke en pisket mann, en tøffel som streber for å gjennomføre amerikanske frierier fra film, han har baller som tør å gjøre det på sin egen måte - kanskje det han drømte om?

Synes dere legger litt for mye i det, at han ikke kjenner TS, ikke bryr seg om henne? Må man gjøre akkurat slik en person drømmer om hele tiden da eller så er man egoist som ikke bryr seg? Har han tøffet seg for kompiser? Det er slett ikke sikkert, og om han skulle fortelle dette til kompisene for å skryte, så er jo det en bra ting - han er stolt av dama og synes historien er kul, er det virkelig så ille at han er skikkelig fornøyd?

TS kunne ha sagt nei til frieriet, eller sagt at hun vil tenke på det men det gjorde hun ikke. Hun sa ja, så da er mannen tydeligvis bra nok for henne, akkurat slik han er - og det er bra.

Anonymkode: 2c451...718

Jeg tenker at han vet at han har TS under hælen sin. Derfor gjorde han dette. Fordi han visste hun ikke kom til å sette han til veggs. Selv om han fortjener det. 

 

 

Anonymkode: 69dd3...0ac

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig harry fyr. Hadde ALDRI i livet giftet meg med han. Hvor gammel er han egentlig? Tipper han er en som gått "livets harde skole". 

Anonymkode: e81ef...64a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at en mann må få fri på den måten han vil, og han hadde jo tydeligvis lagt litt tanker og arbeid i det, uten å føle at han MÅ gjøre det på den eller den måten fordi det er normen og hva som er forventet. Jeg synes han virker kul, og jeg tror han synes TS er helt perfekt for han, ellers hadde han ikke turt å gjennomføre dette. Ser for meg at han har tenkt på dette, og kommet fram til at "akkurat en sånn dame, som tar dette med et smil og sier ja" hun vil jeg dele resten av livet med.

Han er ikke en pisket mann, en tøffel som streber for å gjennomføre amerikanske frierier fra film, han har baller som tør å gjøre det på sin egen måte - kanskje det han drømte om?

Synes dere legger litt for mye i det, at han ikke kjenner TS, ikke bryr seg om henne? Må man gjøre akkurat slik en person drømmer om hele tiden da eller så er man egoist som ikke bryr seg? Har han tøffet seg for kompiser? Det er slett ikke sikkert, og om han skulle fortelle dette til kompisene for å skryte, så er jo det en bra ting - han er stolt av dama og synes historien er kul, er det virkelig så ille at han er skikkelig fornøyd?

TS kunne ha sagt nei til frieriet, eller sagt at hun vil tenke på det men det gjorde hun ikke. Hun sa ja, så da er mannen tydeligvis bra nok for henne, akkurat slik han er - og det er bra.

Anonymkode: 2c451...718

Er litt uenig her.

 

Ja, man må få lov til og fri som man vil. Men som en sa tidligere så handler det også om og tenke på sin partner og gjøre litt for henne også. 

Som jeg skrev i tidligere innlegg så viste (ut fra sånn jeg har forstått) mannen at TS ville ha ett mer romantisk frieri og bryllup. Det at han med vilje overså dette synes jeg blir feilen her. 

Og folk er forskjellige. Så jeg har min mening, andre har sin mening. Men det er til syvende og sist TS sin mening som gjelder i dette tilfellet. Det var hun som ble utsatt for dette og det var hun som følte seg skuffet over dette. Da er det ingen andre sin rett til og si at hun ikke skal føle slik. Jeg synes nå at det må være lov og spør om meninger uten og få refs for at man føler som man gjør. Vi trenger ikke alle være enige, men vi trenger heller ikke være stygge med hverandre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha... Så fantastisk morsomt! Det er jo et meget bedre friere enn noe romantisk klisj... Cred til kjæresten din! 😁😁

Anonymkode: eac26...f83

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...