Gå til innhold

ny slanksgjeng her på kg i fra 05.


miracle

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

Nå har jeg dårlig samvittighet nå... :oops:

I dag har jeg skulket skolen (men jeg vasket leiligheten istedet), og dyttet i meg en halv pose med potetgull, spist en halv bolle, litt godteri osv osv

Jeg føler meg skikkelig full i magen og det er så ubehagelig for da tror jeg at jeg har stappet i meg masse usunn mat... Jeg spiste nudler for en time siden også for jeg var litt fysen... Skulle ønske jeg ikke hadde slutta å røyke, for da hadde det ikke vært noe problem å være fysen! En røyk eller to, og mat og godis lysten blir borte.. Men jeg kan ikke begynne med det nå som jeg har holdt meg i 1 1/2 år! :fy: Æsj.. Det er så mye lettere å slanke seg når man røyker.... :cry: Men det er riktignok ikke så lett å trene med sot i lungene.

Ikke har jeg trent heller selv om det var planen.. Alt har liksom gått feil vei i dag da... Uff! Kanskje det blir bedre i morgen? Jeg merker jeg har hatt et helt forferdelig sukkersug i det siste... Så nå må jeg vel venne det av meg igjen... Kjedelige greier... :-?

Daniella: Man kan vel si at resultatene ligner på innsatsen kanskje? Det er iallefall slik det er hos meg! Hadde jeg vært mye flinkere hadde jeg også sett mye bedre resultater... Men så avhenger det selvfølgelig også av hvor mye man har å ta av da!

Flere som vil fortelle om resultatene sine?

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff da hørtes ikke bra ut det der-. kanskje dagen idag vil gi deg noe mer;)

jeg er vel i samme bane.... jeg har stoore menstrasjonssmerter og treningssentr frister ikke, men heller alt det digget i skapet. har holdt meg unna digget men knasker kjeks og alt annet. ikke bra..

hadde tenkt meg litt hjemmetrening men motivasjonen er ikke på topp idag nei!!!

resultater? nei.... jegsyens ikke jeg ser noen hvertfall, men noen har sagt til meg at jeg ser tynnere ut, vet nå ikke jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg fikk gått en god tur i går, det er egentlig det mest aktive jeg har gjort på evigheter... Ikke mye å være stolt av, men bedre enn ingenting. I dag skal jeg jobbe hele kvelden, så jeg tror ikke det blir trening i dag.

Men sakte men sikkert så får jeg det nok til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg gjorde iallefall noe riktig i går!

I natt kl 01 lå jeg på gulvet og gjorde styrkeøvelser! Samvittigheten tok overhånd... Jeg kunne jo gjøre noe fornuftig siden jeg likvel var oppe! Jeg trente så jeg var helt skjelven etterpå, men jeg finnes ikke støl i dag... :-? Det synes jeg er litt rart da...

Miracle: har du veid deg da? eller sjekket målebåndet?? Det kan jo være litt lurt å gjøre det for å se om du får resultater. Får du ikke resultater tyder det på at du gjør noe galt... Men hvis andre ser det har det garantert skjedd noe! :-)

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det her inne folkens?????

oioioi jeg er sliten... jeg bestemte meg for å ikke dra på teningsstudioet idag i og med at jeg ikke skulle ut... derfor lastet jeg ned en winsor pilates 20 min treningsøkt og satte i gang med den, og etterpå tok jeg noen øvelser til.....

aldri trent til en slik video før det var ikke det letteste nei, når man skulle ligge på gulvet og samtidig få med seg tven om man gjorde det riktig...

meningene er delte, men jeg kan jo kanskje laste ned flere. det var litt annerledes øvelser enn jeg hadde regnet med, men disse øvelsene tar vel sitt de også regner jeg med.. så vi får se... merker det hvertfall på kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Hei alle. Våknet nettopp jeg, og for en gangs skyld bestemte jeg meg for å veie meg.

Og endelig veier jeg nå 65 kg :hoppe:

Jeg som har klaget omtrent på alle treningsforum som finnes ang. mitt vekttap som aldri kom, og endelig har jeg gått ned.

Føler at jeg har fortjent det, men allikevel syns jeg at det har tatt litt lang tid å gå ned 3kg. 3mnd altså...men men, bedre enn ingenting.

Nå skal jeg ut å gi meg en selv en premie, nemlig en times gå-tur :ler:

Så dere andre da. Selvom man sprekker litt så vær positive, jeg sprakk jo så det holdt og gikk ned jeg. Så det å ha en liten sprekk er ikke verdens undergang.

Syns dere klarer dere bra jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

miracle ikke innlogget.

glemte å svare på spm jeg....

vekta tørr jeg ikke gå på.. jeg bygger jo muskler ettersom jeg har styrketrening så den går vel ikke akkurat ned så mye.. men burde kanskje måle litt her og der ja! skal gjøre det imorgen jeg!:)

jeg merker at jeg har fått muskler her og der ja.... når jjeg strammer så merker jeg det ja;) det har ikke skjedd før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere andre da. Selvom man sprekker litt så vær positive, jeg sprakk jo så det holdt og gikk ned jeg. Så det å ha en liten sprekk er ikke verdens undergang.

Syns dere klarer dere bra jeg :)

Først og fremst gratulerer med nedgangen!!!

Syns det var kloke ord du kom med her. Da jeg satte i gang her i januar var min "normalvekt" at jeg stadig vippet i mellom 60 og 63 - men var det meste av tida 62 eller 63 kg. Så laget jeg profil på slankenett - startvekta ble det jeg veide den dagen jeg begynte der, nemlig 61. Siden den gang har jeg vært flink en stund, og gått ned helt til 58 - og etter sprekk og mangel på trim opp igjen til 60. Alt i alt er jeg jo likevel fortsatt på en lavere vekt enn jeg har hatt i det siste året ca - og når jeg kommer skikkelig i gang igjen kommer jeg meg videre nedover. Jeg så jo at jeg gikk ned litt jevnt og trutt med riktig kosthold og aktivitet.

Det å sprekke litt ER ikke verdens undergang - jeg er enig i det. Det er jo det store bildet som teller. Om jeg sprekker nå (har vel vært sløv og lat i to-tre uker nå) - spiller det mindre rolle hvis jeg feks om et halvt år kan se tilbake på at jeg spiste og trente slik jeg bør og vil, feks 70% av tida. Vi kan jo ikke forvente at resultatene skal gå beint den veien vi vil - det vil gå litt frem og tilbake - men om man til slutt har tatt to skritt frem og bare ett tilbake, så er det jo fortsatt fremgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

I dag har jeg kjøpt kokebok for sunn mat, så nå håper jeg at det er litt lettere å legge om livsstilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra :P

Jeg skal begynne å trene igjen!! dag fikk jeg ut fingern og gikk innom 3T og meldte meg inn der igjen :) Jeg har jo ikke trenet på et år og har gått rundt og ment at jeg måtte ha førerkort før jeg kunne begynne å trene.

Jeg har allerede bestemt meg for å gå på Step og Styrke på fredag og jeg storgleder meg :ler: Endelig skal jeg få strammet opp og slanket kroppen litt igjen!

Er så fornøyd med at jeg endelig gjorde det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
Hurra :P

Jeg skal begynne å trene igjen!! dag fikk jeg ut fingern og gikk innom 3T og meldte meg inn der igjen :) Jeg har jo ikke trenet på et år og har gått rundt og ment at jeg måtte ha førerkort før jeg kunne begynne å trene.

Jeg har allerede bestemt meg for å gå på Step og Styrke på fredag og jeg storgleder meg :ler: Endelig skal jeg få strammet opp og slanket kroppen litt igjen!

Er så fornøyd med at jeg endelig gjorde det!!

Kult... :)

Deilig å glede seg til trening faktisk.

Har gått en tur i dag jeg.

Også fikk jeg en trenings-dvd i posten i dag fra play.com.

10 beste fitness programmene var det visst.

Men i nesten alle de forskjellige programmene var de kledd helt 80tall's. Med pannebånd og "badedrakt" i hvite og sorte striper :hoho:

Tittet igjennom samtlige og satt der å lo for meg selv.

Jaja, det så i hvertfall ut som bra trening og det er jo det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da satt jeg her.... ikke får jeg sove og har snart trøkket i meg en skål med is!!!! det er ikke bra!!!!

imorgen blir det fullstendig trening!!!!! fy meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
ja da satt jeg her.... ikke får jeg sove og har snart trøkket i meg en skål med is!!!! det er ikke bra!!!!

imorgen blir det fullstendig trening!!!!! fy meg!!!!

Is er vel ikke det værste man kan spise, er det vel? :sjarmor::tunge1:

Nei i dag skal jeg ikke trene.

Jeg skal ut på shopping snart... Regner med at det tar på :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

is er vel bare fløte så vidt jeg vet..... men sånn er det når manikke får sove... men jeg sto opp idag og før jeg gjorde noe annet trente jeg til min pilates video i nesten en time.... for så å finne isskålen frem igjen...... :hoho:

men jeg er ikke mye støl etter denne type treningen men jeg tror det kjennes... noen som vet eller har erfart at det faktisk virker med pilates???

shopping er krevende det;) det blir jo mye gåing da;) det tar jo litt på... man kan ikke trene hver dag

;) god shoppingtur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi måtte finne fremmålebåndet og måle litt... da ble gleden stor gitt... til tross for at jeg er i ukens mnd og magen er noe større så har jeg gått ned opp til flere cm både rundt liv, mage og hofter!!! wow!!!!!

mer is på meg idag :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Grattis Miracle!! Da må jo vekten vise et hyggelig tall også tenker jeg! Det er nok lurt å sjekke resultater innimellom ellers så blir man bare lei...

Ephemra: Veldig bra at du har kommet over den kneika! Nå må du jo bare trene ellers kaster du pengene rett ut av vinduet! Skulle ønske jeg hadde råd til å melde meg inn på et treningssenter...

Ellers går det ikke så bra hre.. prøver å spise sundt da, men litt annet blir det jo. Treninga derimot... :oops:

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
"Litt is"?  :wink:  

Slå denne: 16 stk sjokoladeegg med fyll i løpet av to dager...

Fy fader det var godt!!!  :sjarmor:

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men på den annen side, selvfølgelig ikke det sunneste man kan spise... Nå har jeg heldigvis ikke flere slike egg i huset og jeg bør nok ikke kjøpe noen heller, tror jeg. Klarer jo ikke ligge unna de hvis jeg først har dem her.

Jaja. Jeg kommer vel snart i gang igjen med litt sunnere matvaner... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe det er vel ikke de 4 påskeeggene i den lilla eggepakka du snakker om??

de er hvertfall vanvittig ustoppelig gode, men det vet du vel allerede;) jeg tenkte jeg skulle prøve å holde meg unna dem i år jeg.. selvom det er det eneste store høydepunktet i påsken!!! men jeg skal jammen kjøpe meg en pakke og spare den til jeg har nådd mitt mål og kan begynne å kose meg med litt sjokolade igjen. for jeg kan vel ikke leve hele livet uten sjokolade og brus????? så da sparer jeg og spiser litt på lørdagene;)

ellers så vet jeg ikke om jeg rekker trening idag.. jeg har full arbeidshelg nå! og det er ille i seg selv.. lite lyst til å jobbe nå:(

men hørte i går da at jeg har fått litt mer stram rumpe at det syntes;) det er godt å høre at noen ser resultater. for jeg bor praktisk talt i speilet og da ser man lite...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...