Gå til innhold

ny slanksgjeng her på kg i fra 05.


miracle

Anbefalte innlegg

Hurra! Det skjer ting med kroppen min!

Har holdt dietten i to uker (masse frukt og grønt, mager mat, ingen godis-småspising) og gått fem turer på ei uke. Og ser definitivt at nå siger både skjørt og bukser nedover hoftene... Jippi!

Gjett om jeg er motivert til å fortsette, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott :tommelsmil:

Er et par uker siden jeg merket noen forandringer, selvom jeg har sett at det har blitt en cm mindre her og der. Nå føler jeg meg i alle fall vell med klær på... bedre det enn å ikke føle seg vell i det hele tatt.

Så får jeg bare fortsette til jeg føler meg vell i bikini og slikt også :wink:

Skal til svinger si dag, har bestemt meg for at i dag skal jeg ikke la meg lokke til å ta et (jah veldig) glass vin il maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger motivasjon for å trimme! *sukk*

Kostholdet er ikke mitt problem, jeg spiser sunt og fornuftig, særlig nå som jeg har klart å venne meg av med godtesuget etter å ha vært hekta på brus og sjokolade etter jula... Null brus den siste uka og null sjokolade. Hååååper at jeg skal klare å komme meg ut på tur i dag :)

Ingen utskeielser i helga har jeg tenkt. Det er for tidlig i "prosessen" å tillate seg det. Blir utrolig fort avhengig av sjokolade... :oops: Skal jobbe, så jeg tror det skal gå greit å holde seg på matta. Er jo ikke ordentlig helg når jeg jobber likevel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mye jeg får mulighet fremover nå og være inne her, men hiver meg på denne greia!! Begynte å spise sunnere, oftere, mindre for snart 2 uker siden og har allerede gått ned 3 kg. Målet er 20 kg til sommeren.... Har bestillt meg en sånn fitnessball, men har ikke fått hentet den enda. Dette med spisinga går helt flott, men sliter med å få trent. :cry: Kommer liksom ikke igang, og vet ikke helt hva jeg skal finne på.... Noen som har erfaring med sånn ball??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Jeg har vært veldig flink siden mandag! Ikke skeiet ut i det hele tatt hele uken, hverken brus, godteri eller annen snacks! Og mandag jogget jeg! Fortsatt helt ødelagt, da...

Skal ikke være like flink i helgen, trenger å skeie ut litt, ellers går jeg nok på en smell...

Gått ned fra 66 til 65 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Jeg spiste litt sjokkis i går, en bit :oops:

Men hittil i dag har jeg rukket å trene 30min på maskina mi, og 20min styrke. Pluss 10situps.

Havregrøt til frokost, og et brødskive med ost til lunch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

super flinke alle sammen.. jeg er nok også av det hysteriet at jeg må på vekta hver dag men jeg ser jo også det at det ikke blir helt riktig... men det bare må til.. men blir alltid like skuffet jeg da...

var i en stoooor godteributikk sammen en vennine i går og jammen meg gikk jeg ut derfra uten å kjøpe noe som helst.... *stolt*

ellers har det snart gått en uke uten å røre godteri eller brus eller kaker og slikt. men det er fortsatt vanskelig å motstå. skulle bare ønske at dette suget gikk bort! men den gang ei!

kanskje jeg skal ta med hunden på en liten tur idag, to fluer i en smekk;)

ellers står jo også helgen for lur og da kommer godteriet frem på bordet, og det blir vanskelig. jeg får heller bare reise meg og finne på noe annet og ikke røre!

lykke til alle sammen og god helg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har lørdag som spisedag jeg da... Før har jeg hatt hele helga som "langspisedag" :tunge1: Dvs fra fredags morgen til søndags kveld :oops: Jeg har slanka meg før, eller forsøkt ihvertfall. Men ALDRI klart å gått ned. Og da mener jeg aldri! Så denne gangen må jeg virkelig ta meg selv hardt i nakkeskinnet og begrense meg skikkelig.

Så i morra blir det nok litt popcorn og pizza.. og sikkert litt smågodt og. (vi skal på kino) Men jeg skal prøve å få dratt med typen ut på en gåtur..

Trena ikke i går, men er fremdeles støl etter jogginga i forgårds... er dritstøl i magen + har menssmerter så det stikker og verker både her og der. Men med skal trene i dag da... skal prøve å få jogga et kvarter denne gangen, + et kvarter på sykkel.. og kanskje litt på den andre rare treningsmaskina... åsså skal jeg trene styrke på mage, rygg, rumpe+bakside lår og triceps. Det er problemområdene mine, og ettersom jeg først og fremst vil ned i vekt og forbedre kondisen så kommer jeg nok ikke til å trene noe mer styrke enn utover dette.

Pleier å ta 10 * 3 reps.

Synd jeg ikke har lappen ennå.... har SÅÅÅ lyst til å begynne å trege yoga! (og nærmeste yoga senter er i fredrikstad...og jeg orker ikke å ta buss :tunge1: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om en vil ha en godis dag må vel egentlig være opp til en selv. men så klart vi burde alle fått lov til å gjøre det uten å ha den samvittigheten hengende over seg... for min egen del tror jeg at jeg i første omgang skal prøve å stå over.. da ender det bare opp med, bare en til og en til og en til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått dårlig med gåturene denne uka, men jeg er stolt over at jeg har holdt meg unna snop. Jeg har hatt skikkelig sjoko-sug et par-tre ganger, men har holdt meg på matta. I tillegg har jeg booket meg pilates og begynner neste uke.

Har ennå ikke veid meg igjen, men føler meg ikke lettere eller slankere. Drøyer det til mandag når det har gått to uker siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd jeg ikke har lappen ennå.... har SÅÅÅ lyst til å begynne å trege yoga! (og nærmeste yoga senter er i fredrikstad...og jeg orker ikke å ta buss :tunge1: )

:ler: Akkurat som å høre meg! Jeg orker ikke å komme meg på trening fordi jeg ikke har lappen... :oops: Det er aerobic og step jeg vil trene da. Men nå har jeg begynt å ta masse øvelser på stuegulvet om kveldene, sit-ups, innside lår og utside lår, rompe, armhevinger og bakside arm... eh... triceps...?? I tillegg går jeg en time hver dag og i helgene, når jeg ikke går til og fra jobb, skal jeg prøve å få syklet litt på ergometersykkelen min.

Må innrømme at jeg tok helg for 10 min. siden... :oops: Har spist en liten bit New Energi... Jeg måtte bare! Jeg kommer til å fortsette å ha helg fra fredag - søndag, men prøve å moderere meg litt... Dessuten er jeg litt uenig med meg selv om jeg liksom skal slanke meg eller om jeg skal nøye meg med oppstramming...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
bakside arm... eh... triceps...??

Triceps er baksiden av overarmen ja. :) Der disse lekre, slappe flaggemusvingene pleier å danne seg :ler:

Tror vel det er et av de største problemområdene hos det fleste kvinner. (ihvertfall hos meg :o )

Tror jeg dropper treningsstudio i dag, det er DET herlige været ute, så jeg og typen ble enige om å ta en gåtur i skogen isteden. Så får vi heller vente med styrketreninga til i morra ellerno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Jeg skulle svømme sammen med kjæresten min i dag jeg... Men han er fremdeles på jobb!!! :evil: (sluttet egentlig kl 15.00) Og han som skulle få gå litt tidligere i dag også. Dårlig gjort :roll:

Ikke får jeg tak i han heller fordi han ikke har telefonen på seg når han jobber. Frustrerende!!! Og jeg som hadde sett frem til en skikkelig svømmetur... :-( Men nå rekker vi det ikke før det stenger.

Jeg får være litt flink i morgen da.. Jeg skal iallefall vaske rundt leiligheten og det er jo litt trim... :-) Kanskje jeg får han med på en gåtur i kveld men det tviler jeg litt på for han er kjempesliten etter å ha jobbet dobbelt hele uka... Ikke tør jeg gå alene på kvelden heller!

Må også si at det er litt demotiverende at vekta ikke har rørt seg mer enn 0,4 kilo i løpet av de to ukene jeg har spist sunt og bevegd meg mye mer enn vanlig. Men det kommer nok snart!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
... Men han er fremdeles på jobb!!! (sluttet egentlig kl 15.00)

Haha! Min og! Sitter og veeeenter jeg liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Ja jeg også.. har sekken ferdig pakket og klar for svømming..

Nå fikk jeg endelig tak i han da. Men han er likevel ikke hjemme før tidligst kl 18, og da rekker vi ikke å svømme før det stenger. :-?

Hva med å gi beskjed???? Da kunne jeg dratt alene, eller i allefall funnet på noe annet...

:roll: Gjett om han skal få lov til å gå tur uansett hvor sliten han er!!! :evil:

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Nei og nei og nei... Nå er jeg sur på meg selv her. Eller ikke så mye. Eller JO! Jeg ER det.

Sitter og knasker potetgull. Og trening? Det ble det ikkeno av. For typen var sååå sliten etter jobben og nekta plent å trene, og ettersom jeg er hos han, uti gokk der ingen busser går fikk heller ikke jeg trena.

Får ta det i morra.

*Ha dårlig samvittighet*

Pizza og sjokolade har vi kjøpt og.

Får heller være flink jente i morra..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine
:roll: er syk idag jeg...typisk.. men har ikke spist så mye da, bare 1 eske med salte pastiller og en rett i skrotten :wink: Tror det er influensa som er på gang her :-? men så fort jeg blir frisk er det ut på tur!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke noe flink i går kveld - kom meg aldri ut på tur, og drakk tre glass rødvin og spiste en halv bolle popcorn... Hadde i alle fall sunn middag, da, med stekt sei, to poteter og masse salat...

Men i dag blir det andre boller. Er på jobb nå på morgenen, og skal gå hjem (ca en time og 20 minutter). Og kyllingwok til middag og frukt til kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Hei og hopp, jenter! :hoppe:

Jeg synes ikke det er så ille om man tar seg ett smågodt eller en after eight en gang i ny og ne, enten det er lørdag eller hvilken som helst dag egentlig. Poenget er at man ikke skal fråtse. Sånn som chips. Kos deg med tre-fire-fem flak, for smakens skyld! Men ikke dytt i deg hele posen, liksom :)

Viktig å ikke bli helt sprø og ikke kunne spise usunt i det hele tatt. Sånne dietter varer aldri.

Men uanseeeett, jeg var både flink og ikke flink igår. Kjøpte MASSE nytt treningstøy, så nå føler jeg meg kjempemotivert :) Viktig å føle seg vel! Målet er å kunne begynne å løpe ute i naturen, men jeg må vente til både kondisjon og musklatur er sterkere. Så jeg kjøpte en kjempefin løpebukse som en slags gulrot :)

Fikk trent litt i går, men kroppen var ikke helt motakelig for sånn ennå. Var sliten etter mandag ennå! Så det ble bare 5km på sykkelen, og bittelitt styrke. Gikk en tur med hunden da :)

Og så var det en tur på byen etterhvert, og da ble det litt mye å drikke og en del kcal der.. Men men:)

Veier mindre iallefall, og DET er kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...