Gå til innhold

ny slanksgjeng her på kg i fra 05.


miracle

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

synes jeg det er lite fart her inne!!!

Hva driver dere med jenter??? :-(

Jeg har fremdeles ikke fått trent. Nå som vi har flytta har jeg ikke lengre noe treningsutstyr så treningen har det ikke blitt noe av enda... Ute er det pokker så kaldt at jeg ikke orker tanken på å gå tur en gang. Jeg har prioritert å tømme alle pappeskene som står rundt omkring. Men jeg skal få låne Windsor Pilates av søsteren min, så da kan jeg iallefall gjøre det!

Men matinntaket har sunket betraktelig! Jeg må jo spare inn der jeg kan, og en glemt matpakke betyr ingen mat før jeg kommer hjem.. Jeg vet det ikke helt sunt da, men jeg kjøpte meg en muffins istedet :oops: Den var billigere enn mat... :-?

Jeg gleder meg til å gå på vekta igjen! Det er over en uke siden, og for meg er jo det en hel evighet!! Jeg tror jeg skal ta meg en tur hjem til mor og far og trene på tredemølla i helga( og låne vekta selvfølgelig... :oops: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ute er det pokker så kaldt at jeg ikke orker tanken på å gå tur en gang.

Her også :-?

Har dessuten bare spist tull og tøys de siste dagene. Endelig i dag har jeg spist sunn mat i stedet for sjokolade og kjeks og slikt...

Jobber meg sakte tilbake til å bli like flink som jeg var før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Hellu! Er med fortsatt jeg. Har blitt så stille på denne tråden så jeg glemmer den hele tiden.

Ting går som før, med trening og kostholdet er bra.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

heihei miracle her ikke innlogget.

jepp det er ganske så stille i vinden herinne. det er langt fra bra. vi må følge hverandre opp. det er det som ga meg den store inspirasjonen til å klare det-

selv har jeg kanskje ikke spist hundre prosent perfekt hver dag men jeg har vært i aktivitet hver dag så det er bra. gjenstår å se hva somskjer i dag.. hehehe

men ikke glem oss da folkens..

miracle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å skjerpe meg, ved å minske fokuset rett og slett. Det nytter ikke å skjerpe seg ved å gå rundt og tenke på alle de dumme tingene man har spist og hvor lite man har trent, tror jeg. Spist er spist, ikke sant. Tror det er lettere å plukke opp de gode vanene igjen hvis jeg ser fremover i stedet for bakover... :wink:

Kort sagt kommer jeg sterkere tilbake snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :P

Jeg er en av dem som virkelig har sviktet både denne tråden og kroppen min... æsj... :-( I beste fall står jeg på stedet hvil.

Kommer innom imorgen for en liten oppsummering. Nå er jeg bare innom i reklamepausen i Idol.

Må lese gjennom denne tråden også, før jeg skriver noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Hei!

Jeg har vært til seters og spist meg feit!!!

:ler:

Vel, det er nesten sant. Var på hytteferie med mamma og pappa, og har ikke trent siden før jeg dro. Jaujau...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hehehehehe--- ser at folka har mista litt motivasjon!

hvordan kan dere gjøre slik mot dere selv?sommeren, ikke minst våren er rett rundt hjørnet! de korte små toppene, miniskjørtene, bikiniene skal frem og da må en ha en kropp som kler nettopp dette.. og da må vi slå til med litt trening. nå som vi var så godt i gang nytter det ikke å hoppe av, også senere starte på nytt! da er det for sent folkens! hold ut nå, det er bare 2 mnd til det virkelige resultat skal være ferdig (for min del) og da starter sommern, da kan dere starte å leve som "normalt" igjen...;)

prøvde å komme med en liten tankevekker...

idag skal jeg dra å trene... på en lørdag av alle ting! er imponert av meg selv..;)

miracle ikke innlogget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg ser jeg fikk litt fart på sakene her inne nå! Det er bra!

Ikke gi dere da! Miracle kom med mange kloke ord, det ER faktisk snart sommer! :o

Det fikk meg til å skjønne at nå kan jeg ikke snike meg unna mer... Men jeg har vært flink i dag, for jeg stod opp 6.30 :o kjørte typen på jobb og dro hjem til foreldrene mine og trente på tredemølla. Det ble riktignok ikke verdens beste trening, men 20 minutter oppvarming og 25 min styrketrening av overkropp, mage og rygg etterpå.

Jeg prøver å si til meg selv at jeg må starte litt rolig for nå har jeg bare trent 1 gang på snart 1 måned! :oops:

Men vekta står iallefall stille selv om jeg har spist masse snop denne uka.

Kom igjen jenter! Løp og kjøp et fint sommerplagg som dere SKAL inn i til sommeren! (hvis dere ikke har masse liggende slik som jeg har da). Det bør vel være en liten motivasjonsfaktor?

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp pamella det siste du sa burde absolutt være en motivasjon!!!!

men jeg blir litt gærn jeg nå ass. har trent en god stund nå og ikke spist snop eller noe slik på 7 uker!!!!! og her er jeg og jeg synes selv at jeg ikke ser noen forandring!!!!!! da mister man motivasjonen!

idag er jeg såpass frekk mot kroppen min at jeg drar å trener idag istedenfor i morgeb! har så mange andre itng jeg har lyst å gjøre imorgen så jeg trener idag!!! håper på å få treningssentret for meg selv idag.. det kan jeg vel egentlig drømme om... men det hadde vært best! da kan jeg utfolle meg da;)

men jeg har vanvittig lyst på kake idag!! kaksje jeg skal trene ekstra hardt også spise kake etterpå med god samvittighet??!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Mathias:

Du har rett i det, men for oss som legger om livsstilen for å gå ned i vekt, vil det bety å slanke seg frem til man har nådd trivselsvekten.

Jeg har lagt om livsstilen min litt etter at jeg bestemte meg for å gå ned i vekt, men frem til det føles naturlig for meg å gjøre de endringene, vil jeg kalle det å slanke meg

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daniella_

hei alle!!

Endelig litt liv i tråden igjen! :danse:

Jeg gikk tur nesten hver dag i forrige uke...men tok en pause i helgen.

Det som er er at nå har jeg fått denne dårlig-matlyst-perioden igjen. Og det liker jeg ikke :-?

Vil ikke spise noe. Men jeg prøver da å få i meg det jeg orker.

Lurer virkelig på hva det kommer av. Uansett så går det over etter en ukes tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

I morgen er det mandag, og da begynner jeg på "ny". Jeg vil jo egentlig ikke slanke meg, da, heller legge meg til nye og bedre livsvaner. Så sakte men sikkert så vil jeg nok komme i bedre form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag er det mandag. ny uke og nye sjanser...

selv har jeg ikke vært link den siste dagen. endte opp med en kake i går som jeg sitter å stappper i meg jevnt og trutt bare synd at kaken er stor og aldri tar slutt... men har man mensen så har man mensen.. eller? :P

vel inmgen trening idag, drøyer det litt ut i perioden jeg-. synes det er litt "kjipt" å trene de første mensdagene selvom jeg kanskje burdte pga smerter...

ha en fin start på uken alle sammen og oppdater oss;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mathias:

Du har rett i det, men for oss som legger om livsstilen for å gå ned i vekt, vil det bety å slanke seg frem til man har nådd trivselsvekten.

Jeg har lagt om livsstilen min litt etter at jeg bestemte meg for å gå ned i vekt, men frem til det føles naturlig for meg å gjøre de endringene, vil jeg kalle det å slanke meg

Pam

Godt svar, men du tok nok også meningen i det jeg skrev :-) Poenget er at det aldri vil vare om en ikke gjør som deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Hei hei hei! :sjarmor:

Nå har jeg vært ute å jogget, i ca 3 kvarter. Jeg var veldig flink i dag syns jeg for jeg hadde ikke så mange gåpauser.

Er ikke så veldig matlysten i dag heller, så da prøver jeg å finne den letteste maten mulig for i det minste å få i meg noe. Sitter her med druer nå. Smaker litt godt faktisk :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Daniella_:

Det er iallefall bedre med litt mat enn ingenting!

Jeg lurer på om dere ser noen resultater jeg? Dere som ikke ville veie dere har dere gjort det? Jeg har så lyst til å se om vi har kommet noen vei...

Jeg kan jo begynne:

Jeg veide 73 kilo

Nå veier jeg 70,8

Og jeg har mistet 15 cm totalt på kroppen.

Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne doblet dette men den siste måneden har jeg ikke gjort så veldig mye for å klare det.... :oops:

Hva med dere andre?

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Ja Pamella. Det er nok bedre med litt mat enn noe annet.

Du har også god grunn til å være fornøyd!

Jeg har mistet 1 kg (på rundt 3 mnd ca). Cm har jeg ikke målt enda.

Men jeg har blitt mer opplagt og fastere i fisken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...