Gå til innhold

MVN90 sin vei tilbake til normalen..


MVN90

Anbefalte innlegg

Jeg kan begynne å fortelle litt om meg selv.

Jeg  er en jente på snart 27 år, samboer gjennom 10 år, en liten datter på 15 mnd, jobber som sykepleier. 

Jeg har alltid trent mye, ridd aktivt dressur og løpt endel. Fram til fødselen red jeg flere dager i uken, og jogget faktisk 2 dager på overtid :PJeg var tilbake i normal vekt etter kort tid, og begynte å gå og jogge kun uker etter fødselen. Alt var fryd og gammen helt til samboeren min ble syk i oktober/november 2016 og etter noen mnd fikk påvist kreft. Dette medførte mye kjøring til og fra behandlingssteder, lange dager på sykehuset, bekymringer osv. Han ble i flere mnd veldig avhengig av pleie i form av å få mat servert på sengen, henting av medisiner, følge til konsultasjoner mm. Opp i dette har vi stort hus, hund og en liten jente som på den tiden pappaen ble syk bare var 6,5 mnd. Mye ansvar, amming og våkennetter gjorde at jeg glemte meg selv, og gjorde det jeg måtte i situasjonen for at familien vår skulle ha det så bra som mulig. Det ble mye sjokolade for raske kalorier, og kun gåturer med vogn og hund. Dette førte til en vektøkning på 8 kg de siste 9 mnd. Jeg er nå, sett bort i fra som høygravid, på mitt tyngste noensinne.

Nå er mannen ferdig behandlet, jeg er tilbake i jobb og datteren min i barnehage. Jeg har fått tilbake endel overskudd og er klar for å ta tredemølla og skogen fatt!

Jeg har hatt min første svetteøkt på lenge i dag, en 45 min joggetur på 3D-mølla mi med god stigning og fart. Det føles godt!