Gå til innhold

Hvordan fjerne folk på Messenger som jeg ikke har som venner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser at Messenger lister opp påloggede kontakter, som også er mennesker jeg har hatt kontakt med tidligere, for eksempel ved kjøp og salg i disse gruppene som finnes.

Er det noen måte jeg kan fjerne disse på? Jeg har ikke akkurat behov for å se disse menneskenes facebookaktivitet til enhver tid. 

Det nærmeste jeg kom ved hjelp av Google var å slette telefonkontakter Facebook hadde lagt til, men dette er jo ikke det samme.

Anonymkode: 14294...e46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på det samme.. gjelder også en eks som knuste meg skikkelig, irriterende å se når han er pålogget når jeg har fjernet han som venn. Tror egentlig den eneste måten er å blokkere personene? Da bør de jo forsvinne. Vurderer å gjøre det med eksen. Og alle de randome folka jeg har hatt kontakt med i forbindelse med kjøp og salg av skolebøker o.l. 

Anonymkode: 2e7e1...b94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan slette samtalene, så forsvinner de. 

Anonymkode: cb05c...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du kan slette samtalene, så forsvinner de. 

Anonymkode: cb05c...3bc

Har selvfølgelig slettet samtalene, det gjør jeg alltid når jeg er "ferdig" med noe. Men de ligger allikevel der.

Anonymkode: 14294...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, som fant ut av det!

På hovedskjermen på Messenger er det noen valg nederst, med bilde av hus, telefon, kamera, tegn for liste og spillkonsoll. Trykk på den som ser ut som ei liste, og da kommer messengerkontaktene opp. Til høyre for disse er en runding med "i" inni, og der kan man fjerne kontakt! Dette gjelder da kontakter man ikke er venner med.

Dette er gjort på en androidtelefon, kan tenkes det er annerledes på iPhone eller pc.

Anonymkode: 14294...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, som fant ut av det!

På hovedskjermen på Messenger er det noen valg nederst, med bilde av hus, telefon, kamera, tegn for liste og spillkonsoll. Trykk på den som ser ut som ei liste, og da kommer messengerkontaktene opp. Til høyre for disse er en runding med "i" inni, og der kan man fjerne kontakt! Dette gjelder da kontakter man ikke er venner med.

Dette er gjort på en androidtelefon, kan tenkes det er annerledes på iPhone eller pc.

Anonymkode: 14294...e46

Finner ikke dette på iphone nei :(

Anonymkode: 4a4b1...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, som fant ut av det!

På hovedskjermen på Messenger er det noen valg nederst, med bilde av hus, telefon, kamera, tegn for liste og spillkonsoll. Trykk på den som ser ut som ei liste, og da kommer messengerkontaktene opp. Til høyre for disse er en runding med "i" inni, og der kan man fjerne kontakt! Dette gjelder da kontakter man ikke er venner med.

Dette er gjort på en androidtelefon, kan tenkes det er annerledes på iPhone eller pc.

Anonymkode: 14294...e46

Jeg kom like langt som deg, men så stoppet det med "runding med "i"". Den finner jeg ikke på iPhone. Jeg har kontakter på messenger som telefonen har lagt til fordi vi har vært i felles chat eller annet, blant annet moren min, som jeg vil kvitte meg med. Så om noen vet hvordan man går videre på iPhone - siter meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Jeg kom like langt som deg, men så stoppet det med "runding med "i"". Den finner jeg ikke på iPhone. Jeg har kontakter på messenger som telefonen har lagt til fordi vi har vært i felles chat eller annet, blant annet moren min, som jeg vil kvitte meg med. Så om noen vet hvordan man går videre på iPhone - siter meg!!

I stedet for en runding med "i" er det en liten firkant med et tegn inni. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
2 minutter siden, Scoop skrev:

I stedet for en runding med "i" er det en liten firkant med et tegn inni. 

Hurraaaaaaaaa!!!! Hold inne på den firkanten, så får du valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det løste seg!

Godt å få rydda opp litt i sånt 👍

Anonymkode: 14294...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Hei. Noen som vet hvordan jeg får bort at jeg ser når folk jeg ikke er venner med er pålogget i Messenger ?

noen som vet hvordan jeg får slettet  listen med folk jeg nylig har kontaktet på Messenger,men ikke har som venner? 

Noen som vet hvordan jeg sletter listen over personer jeg nylig har søkt på i Messenger ? 

Bruker Apple og siste versjon av Messenger ?

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 30.7.2018 den 19.05, Anonymous- user skrev:

Hei. Noen som vet hvordan jeg får bort at jeg ser når folk jeg ikke er venner med er pålogget i Messenger ?

noen som vet hvordan jeg får slettet  listen med folk jeg nylig har kontaktet på Messenger,men ikke har som venner? 

Noen som vet hvordan jeg sletter listen over personer jeg nylig har søkt på i Messenger ? 

Bruker Apple og siste versjon av Messenger ?

 

 

 

 

Lurer på det samme. Har noen kontakter jeg ikke trenger å se aktiviteten til. 

Anonymkode: 9a71f...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Fikk opp ei jeg kjøpte en sykkel av for flere år siden. Irriterende. Måtte blokkere stakkars dama til slutt. Da slapp jeg unna.

Anonymkode: 9b047...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...