Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #121 Skrevet 14. januar 2005 Til Per gjest: du må ikke tro at kvinner gir mer til deg i sengen bare fordi de er i slutten av 20-årene og eldre... Nei mann, her er det snakk om at pene damer slipper å gi: de får uansett alder. Teite Per.
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #122 Skrevet 14. januar 2005 Rent utseendemessig kan man jo se like 'bra' ut om man er i 20-årene eller 30-årene , men er man i 30-årene så må man jobbe litt mer for det. Er man i 20-årene så er man ung og frisk - er man i 30-årene har man litt livserfaring og mer modenhet - man er tryggere på seg selv. Kommer jo an på hva man foretrekker der hvilken leir man havner i ! Er man i 20-årene så er man kanskje sexy mens man er i 30-årene er man mer sensuell - her kommer det også an på hva man foretrekker ! Men nesten umulig å sammenligne - og uansett de fleste velger vel ikke bare på utseende hvis ikke det kun er snakk om en sexpartner. Feil. Mange noen-og-tredve-åringer er direkte sexy.
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #123 Skrevet 17. januar 2005 Ja, huff. Jenter på 30 og oppover har gått ut på dato. De er fete, stygge, dumme, er vid som en låvedør og har masse unger som skriker og skal ammes i de digre hengepuppene sine. Ja, ja...det er bra vi har 14-29 - åringer som kan ta seg av verdens menn, er det ikke? Da har vi hvertfall noen som er pene, sexy og trange
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #124 Skrevet 19. januar 2005 Jeg er 30' date=' inspirert av en tidligere tråd her må jeg bare legge inn en ny tråd. En jente på 23 skrev at jenter på 30 er hovne og overlegne, fordi de på hennes alder ser mye bedre ut en f eks hun. Jeg har venner i mange aldre og føler meg ikke overlegen En annen ting er at jeg faktisk føler meg langt mer attraktiv enn mange unge jenter, fordi jeg er pen, selvsikker, sexy................. kan gi en mann langt bedre sex enn mange i begynnelsen av tjue årene kan! Jeg føler meg faktisk som en blomst i full utspring, på sitt beste! Uansett, er jeg helt på vidda her, eller er det slik at menn synes jenter i den alderen er drømmen?[/quote'] er en mann på 39 år og vil nå mye heller ha ei selvsikker, voksen og vakker kvinne på over 30 enn ei lita usikker jente på 20 :-)
Gjest gjesta Skrevet 20. januar 2005 #125 Skrevet 20. januar 2005 Ja, huff. Jenter på 30 og oppover har gått ut på dato. De er fete, stygge, dumme, er vid som en låvedør og har masse unger som skriker og skal ammes i de digre hengepuppene sine. Ja, ja...det er bra vi har 14-29 - åringer som kan ta seg av verdens menn, er det ikke? Da har vi hvertfall noen som er pene, sexy og trange Og hvor gammel er du? Du vil kanskje ha en dame som ser bedre ut, og derfor ikke gå gjennom et helv.. å føde unger for DEG og ta vare på ungene sine??
Gjest Gjesten Skrevet 20. januar 2005 #126 Skrevet 20. januar 2005 Og hvor gammel er du? Du vil kanskje ha en dame som ser bedre ut, og derfor ikke gå gjennom et helv.. å føde unger for DEG og ta vare på ungene sine?? Tja, her trengst ironiflagget ja... Ken tar jobben for å laget det?
Anders26år Skrevet 20. januar 2005 #127 Skrevet 20. januar 2005 Jeg orket ikke lese allt men vil bare si at jenter/damer over 30 er noe for seg selv:) Skikkelig damer!
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #128 Skrevet 21. januar 2005 Det var jo nettopp da jeg ble 30 at jeg begynte å føle meg levende,sexy og selvsikker,så gammel..............nei trukke det nei. Gutter,Menn går vel etter selvsikre damer ikke de med en kg sminke og som må skru av lyset om natta eller gir seg etter 3 sekunder ut i en diskusjon.
Gjest LoisLane Skrevet 21. januar 2005 #129 Skrevet 21. januar 2005 Damer over tredve er best! De er så modne og deilige! Nei, damer under tredve er best! De er glattest og penest! Nehei! Vi er best! Nehei! Dere er dumme! Også fortsetter vi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå