Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

1 time siden, Honey Dew skrev:

Hvor er vergerådet????

Lurer jeg også på.

Anonymkode: caa3f...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lol, nydama til eksen er visst attraktiv som sugarbabe på snapchat, de skulle bare ha visst hvordan hun så ut uten filtrer, typen min så ikke at det var henne først 😂

Anonymkode: 29f1f...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lol, nydama til eksen er visst attraktiv som sugarbabe på snapchat, de skulle bare ha visst hvordan hun så ut uten filtrer, typen min så ikke at det var henne først 😂

Anonymkode: 29f1f...ffa

:klo:

Anonymkode: 473f4...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 22.2.2019 den 13.32, Poppie skrev:

Kvinnesnakk, diskusjon om hva som er best av omskjært og «naturlig» penis. SÅ mange som mener at omskjært er best, mest hygienisk, deiligere etc... Nå er ikke jeg noe orakel på omskjæring, men det å kutte i et guttebarn av estetiske eller religiøse grunner synes jeg er barbarisk, og jeg fatter ikke at så mange støtter dette? Jeg ante ikke at så mange nordmenn faktisk synes dette er greit, eller enda verre - foretrekker dette???

De er ikke gode på kvinnesnakk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett en som har vært omskjært, hvor mange har de feid over? 😂

Anonymkode: 29f1f...ffa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Kvinneforum er det en debatt om kidnappingen av Anne-Elisabeth. Jeg er overrasket over hvor mange som ikke har fått med seg denne saken!!

Og enda verre er det at folk forsvarer dem, fordi de mener at de har respekt for folk som ikke er på nett. For meg virker de bare stupid.

Dette har vært den største saken i Norge de siste fem månedene. Du trenger virkelig ikke oppsøke nettaviser, "smarte folk", papiraviser, radio eller tv-nyheter for å få med deg dette. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Tibbie skrev:

I Kvinneforum er det en debatt om kidnappingen av Anne-Elisabeth. Jeg er overrasket over hvor mange som ikke har fått med seg denne saken!!

Og enda verre er det at folk forsvarer dem, fordi de mener at de har respekt for folk som ikke er på nett. For meg virker de bare stupid.

Dette har vært den største saken i Norge de siste fem månedene. Du trenger virkelig ikke oppsøke nettaviser, "smarte folk", papiraviser, radio eller tv-nyheter for å få med deg dette. 

Jeg er ikke på sosiale media, selv jeg vet veldig mye om denne saken, man må jo være blind og døv for ikke å få det med seg 

Anonymkode: edb1a...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Tibbie skrev:

I Kvinneforum er det en debatt om kidnappingen av Anne-Elisabeth. Jeg er overrasket over hvor mange som ikke har fått med seg denne saken!!

Og enda verre er det at folk forsvarer dem, fordi de mener at de har respekt for folk som ikke er på nett. For meg virker de bare stupid.

Dette har vært den største saken i Norge de siste fem månedene. Du trenger virkelig ikke oppsøke nettaviser, "smarte folk", papiraviser, radio eller tv-nyheter for å få med deg dette. 

Er det dum du mener?

Anonymkode: 473f4...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det dum du mener?

Anonymkode: 473f4...f62

🙄🙄🙄

Screenshot_20190313_193917_com.android.chrome.jpg

Anonymkode: 9e965...542

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det dum du mener?

Anonymkode: 473f4...f62

Virkelig?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2019 den 17.57, Tibbie skrev:

I Kvinneforum er det en debatt om kidnappingen av Anne-Elisabeth. Jeg er overrasket over hvor mange som ikke har fått med seg denne saken!!

Og enda verre er det at folk forsvarer dem, fordi de mener at de har respekt for folk som ikke er på nett. For meg virker de bare stupid.

Dette har vært den største saken i Norge de siste fem månedene. Du trenger virkelig ikke oppsøke nettaviser, "smarte folk", papiraviser, radio eller tv-nyheter for å få med deg dette. 

Hadde det vært en blogger/kardashian hadde de fått det med seg.

Anonymkode: 29f1f...ffa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2019 den 17.59, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke på sosiale media, selv jeg vet veldig mye om denne saken, man må jo være blind og døv for ikke å få det med seg 

Anonymkode: edb1a...f5a

Trenger ikke nødvendigvis være blind og døv, bare ikke interessert.

Jeg har en kollega som ikke leser nyheter (det er kjedelig) eller hører på radio (er så grusom musikk), som støtt og stadig ber oss andre forklare saker som er i media.

"En kidnapping? I Norge? Håper de lager tv-serie om det" var reaksjonen den ene gangen vi andre pratet om kidnappingen.

 

Men spør henne hvilke sko en av Kardashians hadde på seg for 7 uker siden, for DET vet hun! 

Jeg hadde forventet dette fra noen under 30 kanskje, men hun nærmer seg 60. 

Anonymkode: 6ca9d...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært en blogger/kardashian hadde de fått det med seg.

Anonymkode: 29f1f...ffa

 

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke nødvendigvis være blind og døv, bare ikke interessert.

Jeg har en kollega som ikke leser nyheter (det er kjedelig) eller hører på radio (er så grusom musikk), som støtt og stadig ber oss andre forklare saker som er i media.

"En kidnapping? I Norge? Håper de lager tv-serie om det" var reaksjonen den ene gangen vi andre pratet om kidnappingen.

 

Men spør henne hvilke sko en av Kardashians hadde på seg for 7 uker siden, for DET vet hun! 

Jeg hadde forventet dette fra noen under 30 kanskje, men hun nærmer seg 60. 

Anonymkode: 6ca9d...ac8

Helt ok å være oppdatert på kjendisnyheter (jeg får med meg alt som skjer med Kardashian/Jenner, men jeg får også med meg alt som skjer i det norske nyhetsbildet - til og med i sportsverdenen, og jeg har null interesse for sport). Leser overskrifter til alt jeg ikke er interessert i, og åpner saker som jeg er interessert i. Veldig lite jobb.

Hva snakker slike folk med andre om? Jeg opplever svært ofte at politikk og nyhetsbildet blir samtaleemne i sosiale sammenhenger. Kan ikke forestille meg hvordan det hadde vært sosialt om jeg ikke visste noe om noe :klo: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Dette er ikke i en gruppe, men på en serie sin side.

Serien legger ut innlegg om at det endelig kommer nye episoder. Se episodene "blabla".. ingen konkurranse. 

En jente skriver i kommentarfeltet: Dette hadde "venninne " fortjent.... 

Hva med å lese teksten? Eller er det bare copy paste? 

Anonymkode: f24a6...141

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2019 den 13.32, Poppie skrev:

Kvinnesnakk, diskusjon om hva som er best av omskjært og «naturlig» penis. SÅ mange som mener at omskjært er best, mest hygienisk, deiligere etc... Nå er ikke jeg noe orakel på omskjæring, men det å kutte i et guttebarn av estetiske eller religiøse grunner synes jeg er barbarisk, og jeg fatter ikke at så mange støtter dette? Jeg ante ikke at så mange nordmenn faktisk synes dette er greit, eller enda verre - foretrekker dette???

Både de broren min og fetteren min og en kompis av meg måtte omskjæres i en alder av 17/18. De kunne ikke ha hatt samleie uten (å runke var smertefullt) og operasjon ble dekket av staten. Så det er nok ikke snakk om omskjæring av barn. 

Anonymkode: 6474d...581

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både de broren min og fetteren min og en kompis av meg måtte omskjæres i en alder av 17/18. De kunne ikke ha hatt samleie uten (å runke var smertefullt) og operasjon ble dekket av staten. Så det er nok ikke snakk om omskjæring av barn. 

Anonymkode: 6474d...581

Men da er det jo nettopp ikke estetisk eller religiøst begrunnet, men medisinsk. Og det er selvsagt noe helt annet. 

Anonymkode: c38db...2f5

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg er med i en gruppe som heter "vi som er hekta på interiør". I motsetning til de andre gruppene i denne tråden, er det mange oppegående mennesker der inne. Gruppa handler om å dele bilder av hjemmet sitt, og å inspirere hverandre. Litt som en interaktiv Pinterest (jeg elsker gruppa!).

Det er ikke en egen kvinnegruppe, men den store majoriteten er kvinner, så tenker at den passer inn her :) 

Blant alle oppegående kvinnemennesker i den gruppa, har det sneket seg inn et sort får.

Spørsmålet var: "Kan noen dele bilder av barnerommet sitt? Skal pusse opp og trenger inspirasjon!" (eller noe sånt).

2vlo8ll.png

1zdoweh.png

Kanskje den også hadde passet inn i tråden "Antibarneverngrupper på Facebook" her inne :rolleyes:

Endret av Tibbie
Glemte å skrive spørsmålet
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...