Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld?

Anonymkode: 2ebe6...7c8

ja?

Anonymkode: 15b0f...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja?

Anonymkode: 15b0f...185

Det var jo ikke 7c8 som skrev det innlegget. "Håper ikke du har barn", skrev du.

Endret av penny_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, penny_ skrev:

Det var jo ikke 7c8 som skrev det innlegget. "Håper ikke du har barn", skrev du.

🤐

HUN! ikke DU

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja?

Anonymkode: 15b0f...185

Ser uførheten på skrivemåten?

Anonymkode: 2ebe6...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser uførheten på skrivemåten?

Anonymkode: 2ebe6...7c8

Jepp. Typisk Livets Harde Skole

Anonymkode: 473f4...f62

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/13/2018 at 12:55 PM, Chizue said:

Hvordan?

De har jo knapt regler der inne?😂

 

Jeg valgte å henge ut en moderator for hvordan hun oppførte seg mot meg som var uakseptabelt.
Poenget var forskjellsbehandling av medlemmer. Noe administratoren benekter for at det er.

Men her ser vi jo og dere valgte å se bort ifra fokuset og heller skiftet fokus på den lille slemme tingen jeg gjorde.
Kall det hevn. Whatever...Bryr meg fint lite om den biten.
Men når andre får sine innelgg stå som er private saker, mens når jeg gjør det samme så er det liksom helt greit å få advarsel?

Ble medlem i gruppa fordi jeg trodde var skulle kunne være mulig å prate om det meste men holde veldig private ting for seg selv.
Men tok jo feil tydeligvis.

Satire tråden var som et svar på hva en annen person hadde lagt ut som omhandlet noe av neste det samme.
Var ei som var redd for at typen skulle være utro fordi han pratet med så mange veninner!
Mens hvis jeg gjør det samme så kunne ikke hun jeg er ilag med brydd seg mindre fordi jeg har mine grunner men det har ingenting med at jeg vil ha andre enn henne.

Hva med jenta hadde hatt mange gutte venner da...
Skal han da bli mistenksom på at hun kansje vil være utro fordi hun prater for det meste bare med gutter?
Blir for dumt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er milevis lang, så jeg har bare tatt med TS sine kommentarer + to som var ganske representative for resten, som gikk på at barna synes det er stas å få disse sekkene og at det er trafikksikre sekker pga reflekser og farger. Voldsomt til engasjement på dama, det skal hun ha. 

kvinneforum.jpg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, drikkerbrushverdag skrev:

Tråden er milevis lang, så jeg har bare tatt med TS sine kommentarer + to som var ganske representative for resten, som gikk på at barna synes det er stas å få disse sekkene og at det er trafikksikre sekker pga reflekser og farger. Voldsomt til engasjement på dama, det skal hun ha. 

kvinneforum.jpg

Finner ikke tråden. Har den blitt sletta? 🙊

Anonymkode: 98df0...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ladyleah skrev:

Jeg valgte å henge ut en moderator for hvordan hun oppførte seg mot meg som var uakseptabelt.
Poenget var forskjellsbehandling av medlemmer. Noe administratoren benekter for at det er.

Men her ser vi jo og dere valgte å se bort ifra fokuset og heller skiftet fokus på den lille slemme tingen jeg gjorde.
Kall det hevn. Whatever...Bryr meg fint lite om den biten.
Men når andre får sine innelgg stå som er private saker, mens når jeg gjør det samme så er det liksom helt greit å få advarsel?

Ble medlem i gruppa fordi jeg trodde var skulle kunne være mulig å prate om det meste men holde veldig private ting for seg selv.
Men tok jo feil tydeligvis.

Satire tråden var som et svar på hva en annen person hadde lagt ut som omhandlet noe av neste det samme.
Var ei som var redd for at typen skulle være utro fordi han pratet med så mange veninner!
Mens hvis jeg gjør det samme så kunne ikke hun jeg er ilag med brydd seg mindre fordi jeg har mine grunner men det har ingenting med at jeg vil ha andre enn henne.

Hva med jenta hadde hatt mange gutte venner da...
Skal han da bli mistenksom på at hun kansje vil være utro fordi hun prater for det meste bare med gutter?
Blir for dumt....

Vet du, det finnes de som er åpen over sin identitet,  det finnes de som skjuler det mest mulig og de som vingler fram og tilbake, er usikket.

 

På samme måte som det finnes de som godtar "personer som deg" (ikke vondt ment)  

Hadde du møtt min samboer hadde du garantert hørt "fisj og æsj, det der er faen ikke naturlig, du er ødelagt, skaff deg hjelp" så har du meg " ikke hør på han, han er en tosk!" 

 

Er mange som biter seg merke i profilen til en person, og de ender opp med å ta fram dine gamle tråde og skriver bl.a "men altså! I ifjor skrev du balablabla og for 2uker siden blablabla,  hvorfor blablabla mening så fort?" 

 

 

Uansett,  drit i personene i gruppa, jeg er der selv, jeg har sett dine tråder. (tror jeg) 

Og dine tråder er ikke ille i forhold til hva andre presterer å spy ut x) 

 

 

Drit i dem 😂 

 

Mange av de som er der, på likhet med hønehjørnet er en flokk idioter med IQ på 50. Ikke ta deg nær av de. Det verste man gjør i slike grupper er å forsvare seg og komme med motargumenter, jentene blir hissig og blir bare rot. 

Snu ryggen til å ignorer de 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, drikkerbrushverdag skrev:

Tråden er milevis lang, så jeg har bare tatt med TS sine kommentarer + to som var ganske representative for resten, som gikk på at barna synes det er stas å få disse sekkene og at det er trafikksikre sekker pga reflekser og farger. Voldsomt til engasjement på dama, det skal hun ha. 

kvinneforum.jpg

Var det ikke samme dama som skrev ett innlegg om mobbing og krangla så busta føk??? Trodde hun var forsvunnet fra gruppa....

Anonymkode: d720f...5d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, drikkerbrushverdag skrev:

Tråden er milevis lang, så jeg har bare tatt med TS sine kommentarer + to som var ganske representative for resten, som gikk på at barna synes det er stas å få disse sekkene og at det er trafikksikre sekker pga reflekser og farger. Voldsomt til engasjement på dama, det skal hun ha. 

kvinneforum.jpg

Er hun virkelig fostermor???

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun i kvinnesnakk som la ut video av at mannen spiste salat med masse levende larver i. Grøss, det trengte jeg ikke se!!! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Superblomst skrev:

Hun i kvinnesnakk som la ut video av at mannen spiste salat med masse levende larver i. Grøss, det trengte jeg ikke se!!! 

Så glad jeg ikke er medlem der lengre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, MalloryK skrev:

" hei kan man bli gravid av oral sexx? "

😯

Er det alvorlig ment? Trodde det bare var sånt 10-åringer på Libresse-forumet spurte om i 2005.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Superblomst said:

Hun i kvinnesnakk som la ut video av at mannen spiste salat med masse levende larver i. Grøss, det trengte jeg ikke se!!! 

Fikk det innlegget bli eller ble det fjerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, MalloryK skrev:

" hei kan man bli gravid av oral sexx? "

😯

Hun spurte jo bare på tull.....😂😂😂😂😂

Anonymkode: d720f...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Superblomst skrev:

Hun i kvinnesnakk som la ut video av at mannen spiste salat med masse levende larver i. Grøss, det trengte jeg ikke se!!! 

Var det samme folka som spiste grevling??

Anonymkode: d720f...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun spurte jo bare på tull.....😂😂😂😂😂

Anonymkode: d720f...5d9

Åååå, kjempe morsomt... :rolleyes:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, ladyleah said:

Fikk det innlegget bli eller ble det fjerna?

Det er der fremdeles! Bare å gjøre søk i gruppa på "insekt" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...