Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Rørleggerfrue skrev:

Altså, er folk blinde eller noe siden de må spørre damene på kvinnesnakk om hvilken øyenfarge de har? 

"snakk om farge på øynene ... Hva har jeg?" Se deg selv i speilet da, det er faktisk ikke så mange alternativer. 🙄

Haha enig. Men ikke bare det, bildet hun la ut var jo skikkelig utydelig og dårlig 😂

Anonymkode: b75da...430

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Quote

Nå skal jeg stille et kleint og uinteressant spørsmål for mange, men jeg lurer helt seriøst. Hvordan skal jeg lære meg å takle og bruke truse? 1f602.png?_nc_eui2=AeFSKLfh6hh4vxOg7pFHQ😂1f648.png?_nc_eui2=AeFAqRSo9JKokSMA6uGUG🙈 Hvis jeg tenker over at den er på får jeg helt klaus og må ta den av. Har til og mer skjedd på jobb 1f602.png?_nc_eui2=AeFSKLfh6hh4vxOg7pFHQ😂 Det er jo grusomt å gå i 1f629.png?_nc_eui2=AeHS_uktqzerSlIBgYIjc😩

Hater når det skjer at jeg må ta av meg trusa på jobb.. 🤣

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Døgnvill skrev:

Hater når det skjer at jeg må ta av meg trusa på jobb.. 🤣

:hoho:

 

Anonymkode: 8d293...2fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh lord. Denne klarer jeg ikke ta seriøs engang. Men så er det jo dessverre sånn at det er en mulighet for å være sant da...

Hadde en diskusjon med ei venninne ang tørketrommel. Hun mente at jeg gjorde det feil med å legge våte klær inn der for å tørke dem. At det bare var får å fluffy opp klærne etter å ha tørket dem på stativ 1f61b.png😛 så nå lurer jeg på da om hva dere gjør? 1f648.png🙈"1f602.png😂

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Døgnvill skrev:

Oh lord. Denne klarer jeg ikke ta seriøs engang. Men så er det jo dessverre sånn at det er en mulighet for å være sant da...

Hadde en diskusjon med ei venninne ang tørketrommel. Hun mente at jeg gjorde det feil med å legge våte klær inn der for å tørke dem. At det bare var får å fluffy opp klærne etter å ha tørket dem på stativ 1f61b.png😛 så nå lurer jeg på da om hva dere gjør? 1f648.png🙈"1f602.png😂

Mn skulle nesten tro at det var åpenlyst hva man bruker en tørketrommel til med tanke på det heller selvforklarende navnet det har.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Emmelise said:

Mn skulle nesten tro at det var åpenlyst hva man bruker en tørketrommel til med tanke på det heller selvforklarende navnet det har.

Mhm.. Er nesten på nivå med ei jeg så i en diskusjon om oppvaskemaskiner og hvordan man satt inn ting der.
"Jeg setter selvfølgelig krusene og sånn den veien vi har drikke i. Det heter jo OPPvaskemaskin. Det er jo lov å bruke hodet litt folkens....!"

Jadda! God påske liksom... 😅

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Døgnvill skrev:

Oh lord. Denne klarer jeg ikke ta seriøs engang. Men så er det jo dessverre sånn at det er en mulighet for å være sant da...

Hadde en diskusjon med ei venninne ang tørketrommel. Hun mente at jeg gjorde det feil med å legge våte klær inn der for å tørke dem. At det bare var får å fluffy opp klærne etter å ha tørket dem på stativ 1f61b.png😛 så nå lurer jeg på da om hva dere gjør? 1f648.png🙈"1f602.png😂

Regner med at samme venninne vasker klærne før hun putter de i vaskemaskinen for å skylle de :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tiramy said:

Regner med at samme venninne vasker klærne før hun putter de i vaskemaskinen for å skylle de :P

Hahahahahahahaha!!!!!!! Skal ikke se bort i fra det! 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er alle på kvinneforum enige men en TS om at store påregnede bryn er helt forferdelig stygt. Tok en titt inn på profilen til TS. Hennes bryn var ikke tilstedeværende. 

Tenker at når man skal legge ut bilder av andre og si hvor fæle de ser ut (selv om hun fant bildene på utenlandske sider, er det fortsatt mennesker, og hun sitter å disser dem), da burde man se ganske perfekt ut selv! 

Anonymkode: b75da...430

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er alle på kvinneforum enige men en TS om at store påregnede bryn er helt forferdelig stygt. Tok en titt inn på profilen til TS. Hennes bryn var ikke tilstedeværende. 

Tenker at når man skal legge ut bilder av andre og si hvor fæle de ser ut (selv om hun fant bildene på utenlandske sider, er det fortsatt mennesker, og hun sitter å disser dem), da burde man se ganske perfekt ut selv! 

Anonymkode: b75da...430

Jeg synes det er greit å ta opp trender og også å få si hva man mener om dem. Hvorfor skulle ikke det være lov? Jeg synes også trenden med svære markerte bryn er kjempe stygt, men jeg er langt fra perfekt selv av den grunn.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ryuk skrev:

Jeg synes det er greit å ta opp trender og også å få si hva man mener om dem. Hvorfor skulle ikke det være lov? Jeg synes også trenden med svære markerte bryn er kjempe stygt, men jeg er langt fra perfekt selv av den grunn.

Men det er ikke OK å legge ut bilder av andre, selv om hun har funnet de på utenlandske sider. Jeg syntes absolutt ikke det er lekkert med for markerte bryn (eller for tynne/ikke eksisterende bryn), men det gir de ikke rett til å legge ut bilder sånn. Ja, vi sier mye her også. Men det er anonymt, man navngir ikke/legger ut bilde av personene. 

Anonymkode: b75da...430

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

“Tenker på pappaen og jenta jeg har blitt kjent med på kveldsaktivitet noen ganger. Både far og datter er ganske overvektige. I løpet av kvelden forer han henne med kaker, sjokolade og brus. De er kjempekoselige 😊 Og i min familie er heller ikke alle syltynne selv om vi lever noenlunde sunt. Vel detta går vel bra for alle parter uansett tenker jeg 😊

Spesielt innlegg og drama i kommentarfeltet, alt fra at hva vitsen med innlegget er til at hun henger ut folk hun ikke kjenner.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Poppie skrev:

“Tenker på pappaen og jenta jeg har blitt kjent med på kveldsaktivitet noen ganger. Både far og datter er ganske overvektige. I løpet av kvelden forer han henne med kaker, sjokolade og brus. De er kjempekoselige 😊 Og i min familie er heller ikke alle syltynne selv om vi lever noenlunde sunt. Vel detta går vel bra for alle parter uansett tenker jeg 😊

Spesielt innlegg og drama i kommentarfeltet, alt fra at hva vitsen med innlegget er til at hun henger ut folk hun ikke kjenner.

Ekstremt random innlegg, da! Hva var liksom poenget, liksom? Forstår ikke :roll:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig mye troll på kvinnesnakk. Mange med falske profiler

Anonymkode: 6e03e...f36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnesnakk, ei som er gravid i 17. uke og vurderer å dra til utlandet og ta abort fordi hun er redd for å ikke finne leilighet til seg og barnet...Hun har god økonomi, og ingenting som tilsier at hun kommer til å ha problemer med å finne seg leilighet - og om barnet er så ønsket som hun sier, what the actual fuck.

Sikkert mye gravidhormoner, men altså, jeg blir provosert.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Poppie skrev:

Kvinnesnakk, ei som er gravid i 17. uke og vurderer å dra til utlandet og ta abort fordi hun er redd for å ikke finne leilighet til seg og barnet...Hun har god økonomi, og ingenting som tilsier at hun kommer til å ha problemer med å finne seg leilighet - og om barnet er så ønsket som hun sier, what the actual fuck.

Sikkert mye gravidhormoner, men altså, jeg blir provosert.

Den der ble jeg også skikkelig provosert over. Altså, hun er i uke 17 nå og vurderer å dra til utlandet om noen uker for å ta abort. Skal hun da abortere et levedyktig foster? Hvorfor tror hun det ikke er lov til å ta abort senere enn uke 12 i Norge? 

Anonymkode: 70244...507

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Poppie skrev:

Kvinnesnakk, ei som er gravid i 17. uke og vurderer å dra til utlandet og ta abort fordi hun er redd for å ikke finne leilighet til seg og barnet...Hun har god økonomi, og ingenting som tilsier at hun kommer til å ha problemer med å finne seg leilighet - og om barnet er så ønsket som hun sier, what the actual fuck.

Sikkert mye gravidhormoner, men altså, jeg blir provosert.

Håper ikke dette blir det samme som outing, men hun har laget en tråd her på KG også om det samme. (Hvis det er samme jenta da, historien er i hvert fall identisk) 

Anonymkode: 04dd6...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10. juni 2018 den 16.59, Døgnvill skrev:

Mhm.. Er nesten på nivå med ei jeg så i en diskusjon om oppvaskemaskiner og hvordan man satt inn ting der.
"Jeg setter selvfølgelig krusene og sånn den veien vi har drikke i. Det heter jo OPPvaskemaskin. Det er jo lov å bruke hodet litt folkens....!"

Jadda! God påske liksom... 😅

😂😂😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnesnakk

 

Lurer på hva andre tenker om jenta som ble skutt på Utøya, jeg synes hun er utakknemlig, fått penger nok til egen leilighet, og trygd i sju år, satt hjemme hos mamma og blitt minst 120 kilo, det er sju år siden, er det ikke på tide å skaffe seg en jobb, og bli selvstendig? er jeg uhjertelig? Mine barn hadde blitt pushet i gang! Venninnen døde, tenk om hun fikk tjansen!

Anonymkode: 6e03e...f36

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...