Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

På 27.7.2017 den 11.38, perplexed skrev:

Hun løfter tungt på jobb og vil ha tynnere armer. Hun er på utkikk etter kjerringråd :fnise:

Slutte å spise, da mister du muskler fort!

Anonymkode: 0c55d...9c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 28.7.2017 den 9.39, AnonymBruker skrev:

"Har du noen morsomme talefeil å fortelle om? En gang for mange år siden da jeg skulle ri, så skulle jeg be mamma leie ut hesten fra stallen for meg, men isteden så klarte jeg å spørre: Kan du bære den ut?" - Hønehjørnet

Veeeel, sist jeg sjekka så var ikke det en talefeil, og det var heller ikke spesielt morsomt.

Anonymkode: 6c940...d47

😂😂😂😂 Den fikk meg å le, tørt!

Anonymkode: 0c55d...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneforum - hun som argumenterer for at en mann som er eldre enn dama si er mer maskulin enn om han er like gammel eller yngre :fnise:

 

Edit: Skriveleif

Endret av Poppie
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANONYMT SPØRSMÅL 🎀

Hei.

Dere som er alenemødre med 2 barn under 10 år og har rundt kr. 30 000,- utbetalt i måneden, med eget huslån på cirka kr. 7 000,-/ måned (+ fakturaer).

Får dere endene til å møtes med INGEN økonomisk hjelp? (f.eks. ingen andre som kan kjøpe klær eller noe til ungene i gave)

Kan dere kort beskrive deres månedlige budsjett?

Takk.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.7.2017 den 0.26, Poppie skrev:

Skjønner ikke helt "trenden" med å spørre etter filmanbefalinger og fiske etter sympati samtidig. I dag har jeg sett to stk som har lagt ut bilde/status fra sykehussenga og sagt de er innlagt med ditten og datten og trenger underholdning.

Er de på sykehus, skal en ikke holde på med å forstyrre de en ligger på rom med. Film-titting får vente til de er hjemme igjen

Anonymkode: 473f4...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, The Silence skrev:

Jeg skjønner ikke bæret av den gruppa der. Jeg føler jeg ramler inn i et galehus hver gang jeg leser noe der fra. 

Nylig var det en tråd hvor det ble spurt om noen der hadde kjøpt sex og noen svarte faktisk ganske ærlig. Enkelte mennesker burde blitt vernet mot seg selv... Det virker ikke til at de tenker på at slike ting faktisk kan komme å bite dem i ræva ved en senere anledning. 

Ser politiet svaret, får de snart besøk på døren...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er de på sykehus, skal en ikke holde på med å forstyrre de en ligger på rom med. Film-titting får vente til de er hjemme igjen

Anonymkode: 473f4...f62

Det går helt fint an å se på film på sykehus med ørepropper og nettbrett. Tida går ofte veldig sakte og, så må da være greit å få den til å gå. 

Anonymkode: 17098...c2e

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er de på sykehus, skal en ikke holde på med å forstyrre de en ligger på rom med. Film-titting får vente til de er hjemme igjen

Anonymkode: 473f4...f62

Såeh, da jeg var innlagt på sykehuset i en mnd skulle jeg bare ligge å se i taket? Jeg så mye film og serier den mnd, ingen forstyrres om man har hodetelefoner ;)

Jeg fant filmer og serier selv da, ingen sympatihøsting her :P

 

Anonymkode: 6ca1e...aa3

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du veit du henger for mye på KG når du kjenner igjen hele spørsmålet/problemstillingen som blir postet på en av kvinnegruppene :ninja:

Anonymkode: e7c04...127

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du veit du henger for mye på KG når du kjenner igjen hele spørsmålet/problemstillingen som blir postet på en av kvinnegruppene :ninja:

Anonymkode: e7c04...127

Du la også merke til den ja :laugh:

Anonymkode: f69a1...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har laget meg en falsk profil, de slapp meg inn uten noe problemer, så tenk hvor mange andre det sikkert er også. 

Syns den gruppen er artig, lager mange rare debatter. 

Anonymkode: 768ac...952

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såeh, da jeg var innlagt på sykehuset i en mnd skulle jeg bare ligge å se i taket? Jeg så mye film og serier den mnd, ingen forstyrres om man har hodetelefoner ;)

Jeg fant filmer og serier selv da, ingen sympatihøsting her :P

 

Anonymkode: 6ca1e...aa3

En kan jo lese bøker også da

Anonymkode: 473f4...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg har laget meg en falsk profil, de slapp meg inn uten noe problemer, så tenk hvor mange andre det sikkert er også. 

Syns den gruppen er artig, lager mange rare debatter. 

Anonymkode: 768ac...952

Jeg har falsk profil på alle de forskjellige gruppene. Slapp rett inn. Hønehjørnet, kvinneforum, mat fra bunnen, bryllupsgruppa +++

Anonymkode: 65cc7...881

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en tråd i kvinneforum om hvor mye utseende teller i en mann når det kommer til forhold. Ei presterer å lire av seg dette

"eg kunne ikke fordra min samboer de første gangene vi møttes! Vi traff hverandre på byn og første gang vi hadde kaffedate en formiddag og selvsagt edru, hadde jeg mest lyst til å løpe av gårde1f602.png😂1f602.png😂 vi ble kjent etter flere kaffedater og plutselig ble han verdens kjekkeste mann1f60d.png😍så for meg har utseende ingenting å si..jeg er veldig glad for at jeg ga han en sjanse2764.png❤️

Her sitter hun og kaller mannen sin mindre pen i en stor gruppe der man lett kan finne ut hvem han er. Jeg synes han så helt normal ut mtp bildene på profilen hennes, og hun var jo ikke akkurat et glansbilde(helt gjennomsnittlig) selv om det er innenfor å si. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, pessimistisk skrev:

Er en tråd i kvinneforum om hvor mye utseende teller i en mann når det kommer til forhold. Ei presterer å lire av seg dette

"eg kunne ikke fordra min samboer de første gangene vi møttes! Vi traff hverandre på byn og første gang vi hadde kaffedate en formiddag og selvsagt edru, hadde jeg mest lyst til å løpe av gårde1f602.png😂1f602.png😂 vi ble kjent etter flere kaffedater og plutselig ble han verdens kjekkeste mann1f60d.png😍så for meg har utseende ingenting å si..jeg er veldig glad for at jeg ga han en sjanse2764.png❤️

Her sitter hun og kaller mannen sin mindre pen i en stor gruppe der man lett kan finne ut hvem han er. Jeg synes han så helt normal ut mtp bildene på profilen hennes, og hun var jo ikke akkurat et glansbilde(helt gjennomsnittlig) selv om det er innenfor å si. 

Au da... Hvis man først svarer i en slik tråd kan man i det minste være litt snillere i ordvalget. Jeg kjenner mange helt normale og gjennomsnittlige mennesker som bare har blitt penere og penere etter hvert som jeg har blitt kjent med dem. Jeg ville aldri ha beskrevet dem som så "fæle" at jeg ville løpe hvis jeg traff dem på en første date. For min del sier det kanskje litt om modenhenten til hun som skrev det innlegget der. 

Anonymkode: 6ca1e...aa3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som skal gifte seg med kjæresten sin på lørdag, men nå har han kasta både klær og den innleide brudekjolen hennes i søpla. "Hva skal jeg gjøre?". Det kommer også fram at han er voldelig og slår henne. 

 

HALLO?! Avlys bryllupet asap! :sjokkert:

Anonymkode: e7c04...127

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En som dessverre fikk ødelagt hele dagen etter operasjon fordi hun hadde blitt vekket så veldig etter narkosen... 

Anonymkode: e7c04...127

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En som skal gifte seg med kjæresten sin på lørdag, men nå har han kasta både klær og den innleide brudekjolen hennes i søpla. "Hva skal jeg gjøre?". Det kommer også fram at han er voldelig og slår henne. 

 

HALLO?! Avlys bryllupet asap! :sjokkert:

Anonymkode: e7c04...127

Jeg så den der - den var drøy ass.

Anonymkode: 65cc7...881

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En som skal gifte seg med kjæresten sin på lørdag, men nå har han kasta både klær og den innleide brudekjolen hennes i søpla. "Hva skal jeg gjøre?". Det kommer også fram at han er voldelig og slår henne. 

 

HALLO?! Avlys bryllupet asap! :sjokkert:

Anonymkode: e7c04...127

Sinnsykt!!!

Mannen har visst avlyst, og hun virket trist og har slettet seg fra gruppen... Slettet hun seg frivillig eller er han steike forbanna nå??

Kan ikke forstå kvinner som blir avhengige av slike menn (ja avhengige, de elsker ikke dette makkverket selv om de tror det selv!!)

Anonymkode: f69a1...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sinnsykt!!!

Mannen har visst avlyst, og hun virket trist og har slettet seg fra gruppen... Slettet hun seg frivillig eller er han steike forbanna nå??

Kan ikke forstå kvinner som blir avhengige av slike menn (ja avhengige, de elsker ikke dette makkverket selv om de tror det selv!!)

Anonymkode: f69a1...e61

Fordi mannen har manipulert dem til å tro at det er ingen andre i verden som bryr som om dem enn akkurat dem. Pluss en hel haug andre ting. Ganske vanlig at kvinner og menn ikke forlater den voldelige partneren sin. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...