Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

Sitat

Knust haleben,så vondt at eg hyler av smerter.
Fått akutt MR nå klokka 18.30. 
Ønsker meg lykke til,redd og sliten. Klem.

 

De gangene jeg har hatt så vondt at jeg hyler av smerter har ikke jeg orket å sitte på mobilen :P 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, Bondenisse said:

Men nå er det full krig. 4 moderatorer har blitt fjernet fordi de var for maktsyke... og debatten rundt det blir tatt i full offentlighet

Detaljer til oss utstøtte? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Duckie skrev:

Detaljer til oss utstøtte? :)

Her har du noe. Det første er hovedinnlegget. Så er det en som beklager. Og de siste bildene er diskusjon mellom hun som skrev hovedinnlegget og en bitter som er kastet ut 🤭

F60960C2-69C8-4159-B20B-62DEDD8D8C4B.jpeg

AC9F24C1-16DD-41DA-90CD-38A35F40E621.jpeg

AF9BB8BF-D48C-43F5-A295-6D553013328F.jpeg

2BE1C6F1-857F-4AC3-AB4B-A2D5CFA7D0EF.jpeg

4BCE20D9-490D-4EDE-9D03-39A93F0B9A57.jpeg

DEB1C6A6-31DC-41A5-8AE7-730A94BBCC27.jpeg

Anonymkode: b75da...430

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har du noe. Det første er hovedinnlegget. Så er det en som beklager. Og de siste bildene er diskusjon mellom hun som skrev hovedinnlegget og en bitter som er kastet ut 🤭

F60960C2-69C8-4159-B20B-62DEDD8D8C4B.jpeg

AC9F24C1-16DD-41DA-90CD-38A35F40E621.jpeg

AF9BB8BF-D48C-43F5-A295-6D553013328F.jpeg

2BE1C6F1-857F-4AC3-AB4B-A2D5CFA7D0EF.jpeg

4BCE20D9-490D-4EDE-9D03-39A93F0B9A57.jpeg

DEB1C6A6-31DC-41A5-8AE7-730A94BBCC27.jpeg

Anonymkode: b75da...430

Hovedinnlegget ble redigert etter en halvtime. Her er orginalen: 6233860E-83DB-4579-8834-A657623346E8.thumb.jpeg.6284514b5148319bd77ac36f6a9dbb25.jpeg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har skjermbilde av hun som ville klage på admin i Kvinneforum? Bildet og innlegget forsvant i det jeg klikket på det. 

 

Anonymkode: b75da...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at admins i KF er maktsyke, ja det har de bevist gang på gang. Jeg hadde vært medlem kjempelenge, og var aktiv med poster og tråder. Så kastet de meg ut siden jeg ikke hadde bilde av meg selv på profilbildet, og de sa at derfor hadde jeg en falsk profil og jeg var en bot.
Hun var riktignok blond hun som kastet meg ut.

Anonymkode: 09a29...5e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat

Mest av alt i denne gruppa blir jeg egentlig imponert (eller mangel på sådan) over alt folk liker å dele på nett. I denne gruppa feks. har sikkert de fleste en noen kjente, noen er aktive å synes godt, mens andre sitter å leser og kommenterer aldri. Hva om noen av disse er læreren/ barnehageansatt/ kassadama på butikken/ tanta di eller rett og slett den største slarvekjerringa i bygda??? Vil dere virkelig at alle disse skal vite alt om deres intimitet? Er det ingenting som kun hører hjemme innenfor husets 4 vegger (og eventuelt ei betrodd venninne) lenger? Må alt ut til alle?

I kommentarene på dette innlegget får dere en slags forklaring på hvorfor de deler alt de deler. Eller det er vel mest argumenter som "Hvorfor ikke? Alle har hatt sex, alle har hatt noe i rumpehullet. Det er naturlig." osv. 

Lurer på om noen der har blitt utelukket fra en jobb fordi de skriver så mye dumt på nett :P Det er sikkert ikke et godt nok argument, det heller, for å dele litt mindre.

Endret av penny_
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er/var det en stor diskusjon på Kvinneforum ang. menn og graviditet xD Ser ut som at den ble slettet dessverre.

Det var ei som la ut et innlegg ang. aldersgrense på sterilisering og under var det ei som kommenterte at kjæresten hennes fikk det gratis og at han aldri hadde vært gravid før. Så begynte folk å kommentere at menn blir ikke gravide. Hun svarer tilbake at han er trans. Folk svarer at da skjønner de, for han har jo vært hun før kjønnsskifte, men det hadde han heller ikke vært. Han hadde var født biologisk mann, men legen hadde skrevet feil kjønn. Bare rot! Da er man jo tilbake til de første argumentene med at menn blir ikke gravide xD Kunne hun ikke bare skrevet at han er født biologisk mann, men hadde livmor?🤔 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Brimi skrev:

Nå er/var det en stor diskusjon på Kvinneforum ang. menn og graviditet xD Ser ut som at den ble slettet dessverre.

Det var ei som la ut et innlegg ang. aldersgrense på sterilisering og under var det ei som kommenterte at kjæresten hennes fikk det gratis og at han aldri hadde vært gravid før. Så begynte folk å kommentere at menn blir ikke gravide. Hun svarer tilbake at han er trans. Folk svarer at da skjønner de, for han har jo vært hun før kjønnsskifte, men det hadde han heller ikke vært. Han hadde var født biologisk mann, men legen hadde skrevet feil kjønn. Bare rot! Da er man jo tilbake til de første argumentene med at menn blir ikke gravide xD Kunne hun ikke bare skrevet at han er født biologisk mann, men hadde livmor?🤔 

Hjelpes. Snilt gjort av henne å henge ut kjæresten... :ironi:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale alle kvinner å melde seg inn i facebook gruppen "Støttegruppe for kvinner som sliter med uønsket adferd ved egen omsorg" https://www.facebook.com/Støttegruppe-for-kvinner-som-sliter-med-uønsket-atferd-ved-egen-omsorg-115611515168431/z

 

Dette er en veldig aktuell problemstilling. Jeg var feks helt uvitende om at 107 av 112 kvinner opplever eget fravær som uklar omsorg. 
https://www.youtube.com/watch?v=iWiHxWjt1lE

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, penny_ skrev:

I kommentarene på dette innlegget får dere en slags forklaring på hvorfor de deler alt de deler. Eller det er vel mest argumenter som "Hvorfor ikke? Alle har hatt sex, alle har hatt noe i rumpehullet. Det er naturlig." osv. 

Lurer på om noen der har blitt utelukket fra en jobb fordi de skriver så mye dumt på nett :P Det er sikkert ikke et godt nok argument, det heller, for å dele litt mindre.

Jeg leste det der. Blir helt skremt av hvordan enkelte "forsvarer" seg selv. Feks dette med arbeidsgivere, så svarer flere av de "hvordan skal arbeidsgivere se dette?" "Haha, jeg vil ikke jobbe der uansett hvis arbeidsgiver snoker slik". "Får jeg ikke jobb, så arver jeg bare et firma" (hun som skrev det siste der er virkelig en liten d... unge! Ser ut som om hun har blitt kastet ut av gruppen nå, godt er det! Og jo, folk blir utelukket pga dumme kommentarer de skriver på nett. Har selv vært med på å ekskludere folk pga nettopp det..

Ellers må jeg si at hun dama som la ut statusen om kaviarstjerna må mangle noen essensielle skrupler i topplokket! Derfra kommer det mye oppgulp om dagen, intelligensnivået er på bånn!

Anonymkode: b75da...430

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten digresjon; jeg har mange favorittråder på Kvinneguiden (dette er utvilsomt en av dem!), men er lei av å søke dem opp hele tiden (sliter litt med å huske navnet på alle) når jeg kommer på at det er en stund siden jeg sjekket etter oppdateringer :P Er det en funksjon her inne på forumet der man kan legge tråder i "favoritter" eller noe? Lagre dem, på et vis? Noen som vet? :phaedra:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tibbie skrev:

En liten digresjon; jeg har mange favorittråder på Kvinneguiden (dette er utvilsomt en av dem!), men er lei av å søke dem opp hele tiden (sliter litt med å huske navnet på alle) når jeg kommer på at det er en stund siden jeg sjekket etter oppdateringer :P Er det en funksjon her inne på forumet der man kan legge tråder i "favoritter" eller noe? Lagre dem, på et vis? Noen som vet? :phaedra:

Til høyre for tittelen er det to knapper for det, men nå som du har skrevet et innlegg her kommer det opp under mine innlegg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, penny_ skrev:

Til høyre for tittelen er det to knapper for det, men nå som du har skrevet et innlegg her kommer det opp under mine innlegg.

Å, guri, var det så enkelt! Føler meg litt som en noob akkurat nå :a034:

Det under "mine innlegg" er helt nyttesløst når man skriver så mange innlegg som jeg gjør. Haha :fnise: De gode og fyldrige trådene forsvinner i alle småtrådene man deltar i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Brimi skrev:

Nå er/var det en stor diskusjon på Kvinneforum ang. menn og graviditet xD Ser ut som at den ble slettet dessverre.

Det var ei som la ut et innlegg ang. aldersgrense på sterilisering og under var det ei som kommenterte at kjæresten hennes fikk det gratis og at han aldri hadde vært gravid før. Så begynte folk å kommentere at menn blir ikke gravide. Hun svarer tilbake at han er trans. Folk svarer at da skjønner de, for han har jo vært hun før kjønnsskifte, men det hadde han heller ikke vært. Han hadde var født biologisk mann, men legen hadde skrevet feil kjønn. Bare rot! Da er man jo tilbake til de første argumentene med at menn blir ikke gravide xD Kunne hun ikke bare skrevet at han er født biologisk mann, men hadde livmor?🤔 

Han er født biologisk kvinne. Kjæresten (hun som deler vilt) er født mann. 

Anonymkode: 4c1bf...8ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Navnetråd igjen...Denne gangen for fine guttenavn, og denne personen skriver Lucifer ♥️. 

Altså, du synes altså at dette navnet som i bibelen er djevelen er så vakkert at det vil du kalle et barn?!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Juliannaos skrev:

Navnetråd igjen...Denne gangen for fine guttenavn, og denne personen skriver Lucifer ♥️. 

Altså, du synes altså at dette navnet som i bibelen er djevelen er så vakkert at det vil du kalle et barn?!

Jeg syns Lucifer er et fint navn, men jeg ville ikke kalt barnet mitt for det. Ikke pga hva som står i bibelen, for den blåser jeg i, men pga folk som forbinder Lucifer med djevelen og alt det onde. 

Lucifer var ikke ond, han bare sto opp mot Gud og reglene hans og ble en fallen engel, og så ble det tolket slik at han ble djevelen. Han var datidens opprørsk tenåring...

 

Anonymkode: 8d293...2fb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er født biologisk kvinne. Kjæresten (hun som deler vilt) er født mann. 

Anonymkode: 4c1bf...8ce

Det kom fram til slutt ja, men da jeg skrev innlegget var ikke det helt oppklart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...