Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

Aksepterer ikke gapestokken medlemmer mer eller?
 

Anonymkode: d802f...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aksepterer ikke gapestokken medlemmer mer eller?
 

Anonymkode: d802f...fb1

Trodde da det? Men det hender de tar en stopp, for å rydde i medlemslistene (og forhindre hønene i å melde seg inn..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Elnah skrev:

Trodde da det? Men det hender de tar en stopp, for å rydde i medlemslistene (og forhindre hønene i å melde seg inn..)

Ah...er nå blokkert fra å melde meg inn 😂

Prøvde 2 ganger, fikk ei venninne å invitere siste gang, men neida..ble blokkert da... 😂 

Anonymkode: d802f...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg må melde meg ut av gruppen. Får helt vondt i øynene og hodet over all feilinformasjonen som deles! Akkurat derfor stoler jeg ikke på hva folk sier, finn ut av lovverkene selv fra de rette instansene!

Vet du ikke hvem det er? Vel, google!!! :scorpis:

Anonymkode: f69a1...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

''Kan ex nekte å levere tilbake barn etter samvær, fordi jeg har flyttet uten å si ifra? Dette endrer naturlig samvær noe. Men samvær blir ikke borte.''

 

Jeg blir så irritert at det snart kommer røyk ut av ørene mine...

Anonymkode: 70244...507

Finnes sånne folk i virkeligheten? 😱 Jeg trodde bare de var troll her på KG 🙈

16 timer siden, Poppie skrev:

Faktisk imponert over ledelsen i Kvinneforum. Nå la admins ut en tråd der folk kan stemme hva de synes om gruppa og kommentere hva de liker og ikke.

Veldig bra! :)

Der er jeg også imponert innimellom! Det virker som om adminsa faktisk har en del mellom ørene og de gangene jeg har sett de bryte inn har svarene vært både gjennomtenkte og reflekterte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7/27/2017 den 7.35, penny_ skrev:

I dag har jeg lært en ting av Hønehjørnet. Det er like viktig å holde på dialekten sin som bokmål, derfor er det lurt å skrive på dialekt. 

Si du tuller nå? Jeg sliter med å lese dialekt.

Anonymkode: ff832...689

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si du tuller nå? Jeg sliter med å lese dialekt.

Anonymkode: ff832...689

Høna sa så.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Hei damer/jenter. Jeg har ett problem om dagen. Det er en jente jeg ikke tåler,ho skal på død og liv blande seg i forholdet til meg og typen min,ber meg hilse til han og sier at ho må si hei til han når ho ser han enda ho vet at det plager meg en del. Har bedt henne om å kutte ut å la oss være ifred. Ho har vært interessert i typen min tidligere. Hva gjør jeg?

Dramaa! https://www.facebook.com/groups/223021968104108/permalink/280983535641284/

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, The Silence skrev:

Takk, men hva er det som er drama med det? Skjønte det som det hadde blitt baluba i kommentarfeltet, men imgur'en var bare av en kommentar. :) 

Anonymkode: 0b21c...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Av ren nysgjerrighet har jeg meldt meg inn i alle gruppene..fml.

Anonymkode: ee3e1...00b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var medlem i både hønehjørnet og kvinneformuet i totalt 10 minutter før jeg bare måtte melde meg ut. Klarer ikke å ha alt det der i feeden min altså :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår knapt nok halvparten av det som blir postet i disse gruppene. Flesteparten skriver sånn som de snakker. Jeg må bare bla videre, skjønner ingenting

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, MalloryK skrev:

Jeg forstår knapt nok halvparten av det som blir postet i disse gruppene. Flesteparten skriver sånn som de snakker. Jeg må bare bla videre, skjønner ingenting

Samme her. Det er sikkert ekstremt trangsynt og forferdelig av meg, men når folk skriver på dialekt oppfatter jeg de automatisk som mindre intelligente. 

Anonymkode: 65cc7...881

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...