Gå til innhold

Pillebrettet ble kastet og nå er vi tre


Tonio

Anbefalte innlegg

14+2, eller... 100 dager om du vil! :nordvesta:

På fredagen tenkte jeg at jeg skulle prøve å gå til kjøpesenteret og få kjøpt jakke + hente en pakke. Innen jeg kom frem var jeg utslitt, og etter å ha prøvd en jakke ga jeg opp. Jeg har ikke en eneste jakke som faktisk varmer, så starter å bli litt krise.. Men pakken, den fikk jeg hentet! Engstelig ble jeg, for den var så sykt lett. Nylig opplevde vi å få en tallerken i stedet for en firepakning med tallerkener, og jeg lurte på om noe lignende hadde skjedd. Eller som da vi trodde vi skulle hente stellebordet (ja, vi har kjøpt stellebord allerede :fnise:) også var det bare stellematta! Heldigvis var det bare slik at bbhugme er veldig lette, så alt er bra! Og nå har jeg en pute mannen stadig vekk koser med! 

Denne dagen besøkte jeg også foreldrene mine, bror med dame var på besøk så måtte stikke innom. Merket da jeg kom hjem at dagen hadde blitt litt lang, og hodepinen jeg våknet med var blitt ganske ekstrem. :angry: Dessuten ble jeg skikkelig kvalm og trodde jeg måtte spy. Pappa snakket en del om da mamma var gravid under middagen, og ting som hadde gjort at hun måtte spy. Ikke gøy. :icon_frown:

Så i går våknet jeg, igjen med hodepine, og fortsatt kvalm. Spiste litt pære før vi dro på butikken en tur. Og der endte jeg opp med å måtte løpe ut, sekunder unna å spy på en butikk! Det hadde ikke vært gøy. Vel hjemme sovnet jeg ganske raskt, sov noen timer før jeg spiste ett pitabrød. Kvalm, hodepine og alt fælt. Ikke en fin lørdag. Utover kvelden prøvde jeg å spise en holdit, men hele den gikk dessverre i do. :kvalm: Etter det var jeg egentlig helt utkjørt, utsultet, og gråt i ett sett av alt mulig rart. :grine: Prøvde å drikke mens jeg lå, og endte med å få vann alle steder enn i munnen min. Ble en real gråterunde av det. :rodme:

Alt i alt har ikke 14+x vært særlig snill mot meg ennå. Formen som endelig hadde gått fremover har gått tilbake igjen, og selv om det bare er snakk om to dager føles det ut som to år for meg. En ting er sikkert, jeg er glad legen sykmeldte meg en ekstra uke, ellers hadde jeg hatt vakt i morgen! Og sånn som jeg føler meg nå, hadde ikke det gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag opplevde jeg noe skikkelig ekkelt.

For første gang siden rundt uke åtte var jeg ute på kafe med venner. Deilig å endelig se noen andre enn mannen! Etter en times tid merket jeg at jeg startet å kaldsvette og tenkte jeg fikk gå på do og få litt vann i ansiktet. Vi var på ett kjøpesenter så måtte ta ett rullebånd ned, og i det jeg gikk på båndet startet jeg å miste følelsen i føttene. Det føltes som føttene ble puter! Og synet ble rart, nesten som om jeg hadde fått dårlig syn igjen (tatt lasik) og glemt å ta på brillene. Innen jeg var av båndet kunne jeg ikke engang lese butikknavn, alt var helt tåkete. 

Jeg er heldigvis kjent så satte meg ned på en benk. Vurderte å ringe pappa å be han hente meg eller kanskje bare legge meg ned å dø (#dramaqueen). Men etter å ha sitti litt følte jeg meg litt bedre og karra meg til doen. 

Innen jeg kom tilbake igjen til venna mine følte jeg meg i grei form, men utslitt. Ti minutter etter dro vi og siden de skulle samme vei som meg fikk jeg sitte på. Vel hjemme spydde jeg til ikke noe mer kom opp også slukna jeg helt i to timer. 

Sitter igjen med en guffen følelse. Hva skjedde, hva om det skjer igjen? Hva om det skjer mens jeg kjører bil? Aldri opplevd noe slikt før. Ikke kan jeg huske å ha lest om at noen har opplevd det heller. Merker at det å gå ut plutselig ble en del skumlere, og det dagen før halloween! :heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tonio skrev:

I dag opplevde jeg noe skikkelig ekkelt.

For første gang siden rundt uke åtte var jeg ute på kafe med venner. Deilig å endelig se noen andre enn mannen! Etter en times tid merket jeg at jeg startet å kaldsvette og tenkte jeg fikk gå på do og få litt vann i ansiktet. Vi var på ett kjøpesenter så måtte ta ett rullebånd ned, og i det jeg gikk på båndet startet jeg å miste følelsen i føttene. Det føltes som føttene ble puter! Og synet ble rart, nesten som om jeg hadde fått dårlig syn igjen (tatt lasik) og glemt å ta på brillene. Innen jeg var av båndet kunne jeg ikke engang lese butikknavn, alt var helt tåkete. 

Jeg er heldigvis kjent så satte meg ned på en benk. Vurderte å ringe pappa å be han hente meg eller kanskje bare legge meg ned å dø (#dramaqueen). Men etter å ha sitti litt følte jeg meg litt bedre og karra meg til doen. 

Innen jeg kom tilbake igjen til venna mine følte jeg meg i grei form, men utslitt. Ti minutter etter dro vi og siden de skulle samme vei som meg fikk jeg sitte på. Vel hjemme spydde jeg til ikke noe mer kom opp også slukna jeg helt i to timer. 

Sitter igjen med en guffen følelse. Hva skjedde, hva om det skjer igjen? Hva om det skjer mens jeg kjører bil? Aldri opplevd noe slikt før. Ikke kan jeg huske å ha lest om at noen har opplevd det heller. Merker at det å gå ut plutselig ble en del skumlere, og det dagen før halloween! :heks:

Har opplevd akkurat det samme to ganger. Blodtrykksfall! Det er forferdelig ekkelt, men går heldigvis over.. Jeg la meg ned på gulvet med beina opp sist det skjedde, og da gikk det fort over. Første gangen var jeg på et fly og var dårlig ganske lenge etterpå. Vet egentlig ikke hva som skal hjelpe, husker bare at flyverten sa jeg måtte legge meg ned et sted etter vi landet. Blodet må kanskje opp til hodet igjen? 🙈 Er veldig vanlig da, men du kan jo nevne det for jordmor :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tweet skrev:

Har opplevd akkurat det samme to ganger. Blodtrykksfall! Det er forferdelig ekkelt, men går heldigvis over.. Jeg la meg ned på gulvet med beina opp sist det skjedde, og da gikk det fort over. Første gangen var jeg på et fly og var dårlig ganske lenge etterpå. Vet egentlig ikke hva som skal hjelpe, husker bare at flyverten sa jeg måtte legge meg ned et sted etter vi landet. Blodet må kanskje opp til hodet igjen? 🙈 Er veldig vanlig da, men du kan jo nevne det for jordmor :) 

Jeg lurte på om det kunne være noe slikt, men jeg har jo høyt blodtrykk og det startet før jeg reiste meg opp. Dessuten ble det ikke verre enn kaldsvetting før etter jeg hadde gått en liten stund. :klo: Har uansett ny legetime i morgen (nettopp på grunn av høyt blodtrykk og protein i urinen :fnise:) så tenkte å nevne det for henne da. Blodtrykksfall er vel uansett ikke farlig, bare slitsomt. Så takk for betryggende ord. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+4.

Vektnedgang siden 13+3: 2,1kg. 

Vektnedgang siden uke 4: 13,5.

:cry3:

Blodtrykket har gått ned til fine, normale verdier. Ikke protein i urin. Legen sa det var nok blanding av blodtrykksfall og blodsukkerfall det som skjedde i går.

Sykmeldt i to uker til. Hvis jeg blir verre eller opplever slikt som i går igjen skal jeg ta kontakt. Da ønsker hun meg i tilfelle innlagt på sykehus for IV. Men så sant litt mat og drikke holder seg nede er det ok. 

Mannen har bursdag i dag. Og likevel er det han som passer på meg. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15+4.

Formen starter å bli litt bedre igjen, men er redd for å gjøre stort. Hver gang jeg har følt meg bedre har jeg prøvd å være sosial, og like etter blitt like ille igjen. Jeg vet ikke om det er tilfeldig eller ikke, men tørr ikke ta noen sjanse. Har siden sist greid å få i meg litt fast føde hver dag, og det merker jeg på magen! I den forstand at den er treeg. Herregud. Jeg vet ikke om jeg det tells som forstoppelse, men gud. Det er så jeg ikke har lyst til å gå på do i det minste! 

Ellers ser kroppen ut som før, magen jeg har er fra overvekten min. Nytt er at hvis blæra mi er full og jeg ligger på ryggen merker jeg forskjell på magen. Altså jeg kjenner før og etter jeg tisser. Det er gøy. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16+3.

De siste fire dagene har det gått i brødskive med enten ribberull eller sylte. Med en kopp gløgg i blant. :nissegutt:

Kvalmen sitter fortsatt godt. Tarmene sleit litt med at jeg sluttet å spy (en uke siden sist jeg spydde i dag! :hoppe:), den greide ikke bestemme seg for om den skulle slutte å fungere, late som at den var en vannsklie eller om den skulle fylle ett luftslott. Heldigvis har det bedret seg nå, jeg hadde glemt hvor mye man kan gå på do. :plystre:

Hadde en lignende opplevelse det som skjedde på kjøpesenteret her om dagen, skulle betale i kassa på kiwi og merket at ansiktet startet å prikke, kaldsvette og jeg ville bare legge meg ned og leke full trassalder. Ellers nyter jeg dagen for det meste i senga, sove to timer, være våken to timer. Døgnet rundt. Er for sliten til å gjøre stort annet enn å lese / høre på ting. Så nå har jeg runnet netflix og lest hele internett. :bond:

Magen får stadig større område som er hardt når jeg ligger på ryggen. Og opplever ofte "mensensmerter" rett over skambenet og i korsryggen. Det gjør så vondt at jeg tror jeg må i koma for å greide å føde. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag snødde det her, så jeg tenkte at nå må jeg bare få kjøpt meg vinterjakke. Kjøpte en som var nesten lik den gamle, slitte jeg måtte ta farvel med tidligere i år. :trist:Bare litt større, så hvis jeg får mage er det god plass enn så lenge. Ville gått ned minst en størrelse om jeg ikke skulle tenkt på det.

Men det er ikke derfor jeg skriver igjen allerede i dag! Er det luft eller er det spark jeg kjenner?! :sjokkbla: I går kveld da jeg lå i senga etter å ha sutret litt rundt over at magen gjorde vondt, så merket jeg litt rar følelse på venstre side. Og med hånden på magen føltes det ut som slik magen føles når jeg har veldig høy/sterk puls at jeg kjenner det i magen. I dag har jeg merket noe likt to ganger rett under navlen. Egentlig tror jeg at jeg bare innbiller meg ting. Jeg er jo sterkt overvektig og sannsynligvis nærmere 15+6 enn 16+4. Dessuten har jeg så utrolig lyst til å kjenne ett livstegn. Jeg har jo hørt hjerteslag to ganger, og det er alt. Ingen ultralyd eller noe.

Så jeg prøver å si til meg selv at dette er nok bare tarmene i bevegelse igjen, nå som de endelig får normal føde. Samtidig som jeg merker at hjertet mitt håper at det faktisk er livstegn jeg har kjent. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17+3!

Det har skjedd litt siden sist. Eller, for meg føles det som mye. Å gå fra å ligge hele dagen til å gjøre noe som helst er mye! :fnise: Hatt besøk av svigersøster, besøkt mamma og pappa som kom tilbake fra ferie. Og i dag var vi i Oslo! Kvalmen har gått fra å være altoppslukende til å være hovedsaklig i mageområde, så jeg orker å gå litt ut. Det er deilig å endelig se litt mer enn lille leiligheten. :veslejenta:

Vi var jo i Oslo i dag. Grunnen er black friday. Vi tenke at det er greit å vite hva vi ønsker oss av ting, i tilfelle noe av det er på gode tilbud på fredag. Og vi fant vognen vi ønsker! Baby jogger deluxe city premier! Den ble fin og kompakt ved sammenslåing, var enkel og bruke. Hadde fin og stor underdel også videre. Det artige var at både jeg og mannen likte den best. :biggrin: Selv om jeg kanskje ville gått for en litt dyrere en hvis alle hadde kostet det samme. Silver cross vognene var jo utrolige lekre.. :sjenert: Da vi kom hjem fant vi ut at jollyroom hadde tilbud på vognen, til over halv pris. Så da har vi bestilt vogn, før uke 18.. Herregud, føler meg dum som kjøper så tidlig. Vi har jo ikke vært på ultralyd enda engang liksom..

Ellers sliter jeg med treg mage. :nei: Det har nesten ikke kommet noe som helst siden jeg skrev sist. Og ja, jeg vet det er tmi. Men før kunne jeg sitte og det gikk av seg selv, men selv om jeg sitter lenge eller prøver å trykke så kommer det ikke noe. Eller kanskje bittelitt. Jeg har jo bare spist 100% grovt brød med ribberull, har lagt til tre tørka aprikoser nå de siste dagene. Jeg drikker minst to liter vann om dagen. Så lurer på om jeg snart må hjelpe tarmene litt, for dette er kjipt. Samtidig vil jeg heller ha det slik jeg har det nå, enn sånn det var for noen uker siden! Om ikke annet forventer jeg fort at det vekta viser 5 kg opp fra sist gang jeg veide meg (det var jo rett etter at kroppen var tømt fra begge hull). Hvis det blir tilfelle er jeg på rundt -7,5kg siden uke fire! Men det vet jeg i morgen, for da skal jeg til jordmor igjen. Håper på å få høre fosterlyd igjen. :rodmer:

Mannen sier han kan se jeg har litt mage når jeg ligger på ryggen nå, og ikke bare fettet mitt altså. :hjerter: Men en liten bul under navlen. Så her skjer det ting, sakte men sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ikke skrive her igjen før etter jordmortimen min i dag... men!

Som vanlig om natta lå jeg og løste verdens problemene mens jeg ventet på at søvnen skulle hente meg. Så kjente jeg det. Magen rumlet! Hurra! :nordvesta:så jeg løp (gikk) til do av glede. Tiden gikk, teksten bak på såpen var lest. Brikker på gulvet telt. Det neste naturlige da blir jo å leke med puppene, hva ellers?:fnise:

Så skjedde det! Som om en kvise poppa (#delikat?) Noe gult/væskeaktig kom ut.

Min første tanke? Shit. Der ble det slutt på puppekos. :sengekos:Tanke to: Men i all verden? Jeg er jo 17+4, sannsynligvis nærmere 16+6. Råmelk skjer vel tidligst slutten av andre trimester?

Så strømmet det på, vil det si jeg må slutte å sove naken? Hva om det er kreft og ikke relatert til minsten i magen? Hva om det betyr tvillinger, vi som nettopp kjøpte vogn?! :bond:Jeg føler meg omtrent som da jeg tissa på en pinne og fikk to streker.

 Hvordan skal jeg sovne nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg fikk litt råmelk så tidlig men så var det stopp noen uker foruten om jeg presset det ut. Men strømmet det liksom? 😅 du kan jo evt kjøpe ammeinnlegg og ammesinglett ☺ jeg sov litt på håndkler i slutten av svangerskapet husker jeg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod veldig fremoverbøyd og delikat og pusset tennene i går med puppene bar, og da jeg røyste meg opp, så jeg en gulaktig, seig dråpe renne ned puppen. KAN vi bli mer sexy nå eller??? :ler::sjokkbla: Synes egentlig det er skikkelig nasty. Flere i termingruppa mi snakket om den råmelken ganske lenge før jeg oppdaget det selv forrige uke. Aner ikke når det er vanlig å få det :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, lillemeg90 skrev:

Husker jeg fikk litt råmelk så tidlig men så var det stopp noen uker foruten om jeg presset det ut. Men strømmet det liksom? 😅 du kan jo evt kjøpe ammeinnlegg og ammesinglett ☺ jeg sov litt på håndkler i slutten av svangerskapet husker jeg 😅

Det strømmet ikke nei, haha takk for det!:fnise: Har merket at de har virket litt fuktige i en ukes tid, og jeg ble våt på armen her om dagen da jeg lå på siden og kom borti puppen. Men har bare tenkt at jeg innbiller meg ting.. Får vel følge med og eventuelt ordne noe. Noen dråper er vel ikke så ille å få strødd rundt seg?:Nikke:

1 time siden, tweet skrev:

Jeg stod veldig fremoverbøyd og delikat og pusset tennene i går med puppene bar, og da jeg røyste meg opp, så jeg en gulaktig, seig dråpe renne ned puppen. KAN vi bli mer sexy nå eller??? :ler::sjokkbla: Synes egentlig det er skikkelig nasty. Flere i termingruppa mi snakket om den råmelken ganske lenge før jeg oppdaget det selv forrige uke. Aner ikke når det er vanlig å få det :vetikke:

Det er virkelig ikke delikat nei.:laugh: Merker jeg blir litt irritert på mannen som er like perfekt og nydelig, mens jeg får alt mulig rant rennende ut av alle hull. 

Du er en del lengre på vei da, uke 30 er vel en del mer normalt enn 17. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17+4

Da har jeg vært hos jordmor for tredje kontroll (hos henne, har mistet tellingen på faktiske kontroller). Vekta var 1,4kg opp, som vil si en vektnedgang på 12,1kg siden uke 4! Så nå går det endelig rette veien. :nori:

Fikk høre slag igjen, 140 i minuttet! Merket at hun ikke trengte presse like hardt og kunne sjekke høyere opp (enn sist). Det var artig. :) 

Ellers snakket vi bare litt om vekt, mannen med ME og at det er OUL om to uker! Fikk da vite at siden jeg er så overvektig må jeg på ultralyd igjen rundt uke 32. Uffda...:yvonne: Og det var visst helt normalt med råmelk, ikke noe å engste seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vogn! :biggrin: Skjønner godt at dere slår til når dere kommer over et så godt tilbud. Og så bra at det går rette veien og at formen er bedre. Det gir håp for meg som ligger 1,5 uke etter deg i løypa. Greit å vite at råmelt er helt normalt, og noe som kan skje plutselig også. Ellers hadde jeg nok blitt litt sjokkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Illy skrev:

Grattis med vogn! :biggrin: Skjønner godt at dere slår til når dere kommer over et så godt tilbud. Og så bra at det går rette veien og at formen er bedre. Det gir håp for meg som ligger 1,5 uke etter deg i løypa. Greit å vite at råmelt er helt normalt, og noe som kan skje plutselig også. Ellers hadde jeg nok blitt litt sjokkert!

Tusen takk! :nordvesta:

Jeg har egentlig vært veldig overrasket over formen, siden mamma var dårlig til dagen babyen ploppet ut. Forventet det samme. Men det er som om noe bare skjedde rundt, ja, så langt du er på vei nå! :fnise: Spyingen sluttet, og kvalmen har trukket seg litt mer tilbake. Nå greier jeg å glemme at jeg er kvalm til tider! :jepp:

Og skulle ønske jeg visste det om råmelk! Jeg har jo merket at knottene har vært varme, nesten føltes fuktige ut i rundt en uke som sagt. Men slått det vekk med at jeg er førstegangs, sånt får man ikke så tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mamma ringte meg nettopp, hun lurte på hvordan turen til babybanden og jordmortimen gikk! Så fortalte hun at dem (mamma og pappa) hadde lyst til å betale for barnevognen. Så når vi skulle kjøpe det fikk vi si ifra, så skulle de betale. :laugh: Måtte jo da fortelle at vi hadde allerede kjøpt det. Ja, selv om jeg ikke var halvveis engang. :fnise:

Videre fortalte hun at dette var jo tross alt deres første barnebarn, da er det lov å skjemme bort litt! Og det er jo ikke billig med barn heller. Når hun fikk høre at jeg alt har hatt råmelk, lo hun godt og sa at mannen min var heldig som fikk smake på det så tidlig. :spise: Er fra en familie som åpent snakker om sånt som gjerne er litt ekkelt, og vi alle har ganske koffert humor. Så ble ikke overrasket over en sånn respons!

En ting jeg har nevnt å glemme er at mamma og pappa spurte oss om seng (til baby, ikke oss!) og om hva vi hadde planer om. Så sa de at de har jo alt seng for når de får overnattingsbesøk. Dette er samme seng som min kusine sine tre barn har brukt når de har vært på besøk (de bor i Bergen, så man må liksom overnatte når de kommer på besøk). OG av meg, storesøster og storebror. Det vil si sengen er 32 år gammel, minst. Og har stått på ett fuktig loft mye av tiden. Min første tanke var at barnet mitt skal ikke sove i den, så ble jeg redd for at jeg er hysterisk. :klo: Hvis man godtar en reiseseng som de har på hotellet bør vel en natt være greit, hva vet jeg. Samtidig er jeg usikker på når det i det hele tatt vil være aktuelt. De bor under en kilometer unna oss (ja, mannen har nesten alle elsker Raymond opplegg på gang :Knegg:). Så overnatting hos dem vil vel ikke være på en god stund? Er det vanlig at man lar barn under ett år sove hos besteforeldre, med mindre de bor langt unna? :unsure:

Merker at hele disse greiene stresser meg. Her har vi ikke engang vært på ultralyd eller kjent spark (sånn, helt sikkert), og vi snakker allerede om overnatting. Svigermor startet å snakke om skole her om dagen.. I tillegg så jeg på blodprøvene mine at "Fritt T4" var nesten utenfor referanseområdet, så jeg startet å bli redd for at jeg "endelig" har fått høyt stoffskifte (fastlegen min tester meg i blant siden jeg er i dårlig form/overvekten min). :bond:

MEN, jeg løste dette på enkel måte. Jeg sendte melding til massøren min og fikk satt opp time, så i morgen skal jeg bli knadd på mens jeg ligger på en benk for gravide, så puppene slipper å være i klem. Magen er jo ikke noe problem. :frkk:

Og i det jeg skrev det siste der.. Så kom jeg på at siden jeg har vært i så dårlig form de siste månedene, har jeg gjort null hårfjerning. Så kanskje jeg bør barbere meg. Eller kanskje jeg bør høre om hun kan vokse meg i tillegg. :klo: I det minste under armene, om jeg har hår på legga og høna bryr jeg meg ikke om. :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ligge på ryggen for å ta bilder av kroppen min (uhm, det der hørtes veldig feil ut :sjenert:) var gøy før. For da sank fettet utover, og jeg så ikke overvektig ut! :fnise: Men nå i det siste, spesielt hvis jeg har greid å ikke gå på do på over 6 timer, hjelper ikke det. For det er den eneste gangen man kan se at jeg faktisk er gravid. Med en gang jeg tisser så forsvinner den. Eller hvis jeg ikke ligger på ryggen. For da renner fettet tilbake og jeg ser bare ut som hva jeg er, en over snittet glad i å stappe i meg kalorier. :laugh:

17+6, full blære, god vinkel og liggende på rygg! 

23960803_10155643727570280_1923223918_o (1).jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18+1 (etter midnatt)

Nå sitter jeg på jobb, første arbeidsdag siden uke 12 tror jeg? Det er deilig å endelig jobbe igjen. Fikk vite i dag at de ikke engang hadde sett sykemeldingene mine, ikke at det overrasket meg. Men regner med at det er derfor jeg ikke har fått en krone fra NAV.. Jaja, godt jeg ikke har dårlig tid. :fnise:

Ellers var det veldig godt å få massasje! Litt flaut, for jeg er støl i legger, lår og skuldre. Det første hun sa da hun så meg var "herregud, hvor mye har du egentlig gått ned?". Dette er en alt mulig dame, som jeg har gått til i noen år nå. Hun som blant annet sydde brudekjolen min, så hun kan størrelsen min bedre enn jeg selv kan. :sjenert: Etterpå røsket hun alt av hår fra armhulene mine, og sa seg enig i at her var det nok en stund siden. Og nå kan jeg endelig løfte armene mine, uten å tenke over at noen tror jeg har misforstått hvor hair extensions skal festes. :jepp: 

3,5 timer igjen før jeg kan dra hjem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg vært så glad og bare glist som en fjortenåring når jeg ser mannen. Jeg føler meg så forelsket. :rodmer: 

Dette får utløp, og stakkars mannen er litt sliten. :sengekos:Mens jeg lå på ryggen etterpå og drakk litt vann fikk jeg en rar følelse. Like over skambenet fikk jeg ett slags press utover, altså opp. Dette var en ny følelse! Mannen lå hånda oppå og det fortsatte og det var egentlig ubehagelig. Hver gang strammet kroppen min seg til. 

Han sa han kjente noe, men ikke kunne vite om det var pulsen min eller hva. Jeg var jo litt andpusten, så god form jeg er i. :fnise: Nå ligger jeg på magen og kjenner mye rart i magen. Tror jeg endelig med sikkerhet kan si at jeg kjenner bevegelse fra noe som ikke er tarmene mine! 18+3 (etter midnatt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...