Gå til innhold

Pillebrettet ble kastet og nå er vi tre


Tonio

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig og tenkt en del ganger at jeg vil være en del av snapgjengen, føler jeg går glipp av en hel del 😆

Men, jeg har ikke snap 🤣

Fin mage 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Ginny skrev:

Jeg har egentlig og tenkt en del ganger at jeg vil være en del av snapgjengen, føler jeg går glipp av en hel del 😆

Men, jeg har ikke snap 🤣

Fin mage 💜

Haha. :fnise: Men du vet at snapchat er gratis, ikke sant? :laugh:

Tusen takk. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooow, hipp hurra for bare ca. 80 dager igjen! Det er jo nesten ingenting! Har dere fått på plass en del babyutstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, sullå skrev:

Wooow, hipp hurra for bare ca. 80 dager igjen! Det er jo nesten ingenting! Har dere fått på plass en del babyutstyr?

Jeg husker det var veeeldig stort å nå 100 dager som gravid. :fnise: Det føltes som en evighet. Så er spent på hvor fort dette går.

Tror det meste av utstyr er i orden, men ingen av oss kan jo noe av dette! Med unntak av stol tror jeg vi ikke trenger noe mer? Vi har alt fra sikkerhetsgrind for ovnen, til brystpumpe til vogn og sprinkelseng. Det er så mye man kan kjøpe, men hva man faktisk trenger.. Nei, uff. :laugh:

8 minutter siden, blomst12 skrev:

80 dager går fort!!:) 

Tvi tvi. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Omo skrev:

La deg til på snap jeg :) 

3 stykker fra kg nå. :yvonne: Det ble feiret med en liten snap fra mammas gamle kokebok. Der stod det at man prøver å amme først når baby er 12 timer gammel, og har man ikke nok melk kan man koke kumelk blandet med sukker og gi med skje. I tillegg er det ok å sole barnet, bare øyna er skjermet! Og baby må helvaskes hver dag i varmt vann med såpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bittelitt. :fnise: Litt rart å se i en kokebok, og litt rart å tenke på at dette er hva mamma ble lært om rundt ti år før hun fikk meg. Kumelk med sukker i om man ikke har nok melk i puppen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 uker. :sjokkbla:

I dag så jeg gjennom bildene mannen har tatt av meg underveis i svangerskapet (postet noen underveis). Trodde vi hadde tatt fler, føles som vi har tatt det annenhver dag. :fnise: Og satte det så fint, så fint sammen! Må jo bare dele det her. :sjenert: Tror ikke det bare er meg som kan se at jeg hadde ett "lite" vekttap i starten. Og kanskje heller ikke at det har pakket seg skikkelig på de siste ukene. Gruer meg nesten litt til ultralyd om en uke (!) hvor det er ny vekstkontroll. Sist gang var jeg på +6%, vil helst ikke at baby skal vokse fortere enn det som er bra for den.

daoQxI5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin gravidmage du har 😍 Vises jo så godt for hver bilde at den blir større! Synes i grunn ikke det gjør det hos meg.. Må gå 3-4 uker mellom for at det skal synes her 😩 

 

Endret av Jeey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Omo skrev:

Så fin mage!!! 

Tusen takk. :sjenert:

2 timer siden, sullå skrev:

Herlige bilder! 😍

Hihi, takk. :yvonne:

54 minutter siden, Jeey skrev:

Så fin gravidmage du har 😍 Vises jo så godt for hver bilde at den blir større! Synes i grunn ikke det gjør det hos meg.. Må gå 3-4 uker mellom for at det skal synes her 😩 

 

Tusen takk, synes din er så utrolig fin også. :rodmer: Har ikke følt at min har blitt større heller, men må jo nesten bare tro på det når jeg ser bildene. :fnise:

-------

Dere altså, gjør jo at jeg går rundt og stråler og tror jeg har den fineste magen i verden. :laugh: Er nesten skummelt å poste bilder, man får jo så fine tilbakemeldinger. 

 

Happy valentines alle sammen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært ekstremt trøtt og sovet mye i det siste. Kan legge meg rundt midnatt og bli i senga til fem uten stress liksom. Men etter episoden jeg hadde i natt lurer jeg på om jeg bare har kjedet meg, og at kroppen min godtar all søvn den kan ta. :fnise: For tenkte at nei, nå skal jeg få fortsatt på å brodere fødselsbildet! Det som kan være ferdig til fødsel, må jo være ferdig. Startet rundt seks, drev på i to timer før noen av de jeg spiller med lurte på om vi skulle spille litt. Halv ti fortsatte jeg, og eneste avbrekkene jeg hadde var da mannen struttet inn til meg - splitter naken - bare for å få litt oppmerksomhet. Og noen timer etterpå når han spurte om han skulle lage litt mat til meg (Bortskjemt...). :sjenert:

Plutselig var klokken fem..! :sjokkbla: Det vil si jeg broderte i rundt 8-9 timer, og da jeg så at klokka var så mye fant jeg ut at nei. nå må jeg bare prøve å sove. Og det tok faktisk tid å sovne. :laugh:

I morgen klokker jeg inn på 30+0, da bærer det til ny ultralyd (vekstkontroll pga overvekten min), og appen ba meg nettopp starte å tenke på pakking av fødebag. Gud.:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakking av fødebag? :sjokkert: Allerede! Wow!

Jeg merker også at jeg trenger mer og mer søvn. Det er jo ikke så rart, vi driver jo å gror et menneske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30+0 i morgen! :O Jøss, så fint. Litt tidlig å pakke fødebagen kanskje, men jeg ville i alle fall ha laget en liste! Hvis du er som meg, et liste-menneske :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...