Kristanna Skrevet 20. februar 2018 #421 Del Skrevet 20. februar 2018 17 minutter siden, My <3 skrev: Hun må jo være som hun er. Men hun er jo utrolig søt, og der er synd hun skal eldes inn i denne glamour-looken...ser liksom for meg et botox-tryne og ihjælbleika hår ++++ om 20 år... Hun hadde vært fantasisk med mørkt hår, litt mindre sminke og elegante/anstendige klær. Enig. Hun kunne sett smellvakker ut med litt endringer. Syns klesstilen var mye mer moderat da hun var sammen med Olav. Også ble den vulgær igjen når hun ble sammen med nåværende. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 21. februar 2018 #422 Del Skrevet 21. februar 2018 Jeg har aldri vært på bloggen hennes før nå. Bloggen hennes må vel vært den dårligste i Norge? Bare rot og reklame og meg meg meg. Kan med hånden på hjerte si at det blir med denne ene gangen..... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupedersen Skrevet 26. februar 2018 #423 Del Skrevet 26. februar 2018 Hvor har det blitt av Grandma? Før skrev hun jo så mye om henne... Har liksom ikke fått med meg at det har skjedd noe ? Ble bare brått stille. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My <3 Skrevet 26. februar 2018 #424 Del Skrevet 26. februar 2018 4 minutter siden, frupedersen skrev: Hvor har det blitt av Grandma? Før skrev hun jo så mye om henne... Har liksom ikke fått med meg at det har skjedd noe ? Ble bare brått stille. Ja det er faktisk ekstremt spesielt, hvis hun ikke har gått bort?! Og det kan jeg ikke huske å ha lest? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupedersen Skrevet 27. februar 2018 #425 Del Skrevet 27. februar 2018 9 timer siden, My <3 skrev: Ja det er faktisk ekstremt spesielt, hvis hun ikke har gått bort?! Og det kan jeg ikke huske å ha lest? Nei,ikke jeg heller... Før var hun jo mye her på østlandet og Linni dro ofte til Stavanger. Kan ikke huske at det har skjedd det siste året hvertfall... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 27. februar 2018 #426 Del Skrevet 27. februar 2018 På 20.2.2018 den 11.50, Kristanna skrev: Enig. Hun kunne sett smellvakker ut med litt endringer. Syns klesstilen var mye mer moderat da hun var sammen med Olav. Også ble den vulgær igjen når hun ble sammen med nåværende. Hun kunne byttet klesstil nå. Hun vandrer rundt som en 12åring på kostymeball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. februar 2018 #427 Del Skrevet 27. februar 2018 På 18.2.2018 den 20.51, Jordbærogfløte skrev: Jeg var med på et sminkekurs med henne for noen år siden. Hun bar preg av å være stresset, men tok seg god tid til å svare på spørsmål fra oss deltakere, og gikk rundt til alle for å vise oss hvordan man får til en look som fremhever egne trekk. Hun var liten og vever, men tok hele rommet med sin spontane holdning og tilstedeværelse. Et flott minne :-) Såpass også ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 27. februar 2018 #428 Del Skrevet 27. februar 2018 55 minutter siden, O.G. skrev: Såpass også ja Med tanke på at jeg ikke hadde så høye forventninger ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 27. februar 2018 #429 Del Skrevet 27. februar 2018 5 timer siden, pelikanen skrev: Hun kunne byttet klesstil nå. Hun vandrer rundt som en 12åring på kostymeball Typen på 20 digger det jo så tror neppe noe stilendring skjer det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 27. februar 2018 #430 Del Skrevet 27. februar 2018 Begge «gutta» er forsjøla (forkjølelse) så hu mor skal få de friske på 1-2-3 med sin magiske suppe. Damer over 17 bør kunne snakke og skrive skikkelig. Ikke sjørt, sjole, forsjølelse.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 27. februar 2018 #431 Del Skrevet 27. februar 2018 3 timer siden, Viking-girl skrev: Begge «gutta» er forsjøla (forkjølelse) så hu mor skal få de friske på 1-2-3 med sin magiske suppe. Damer over 17 bør kunne snakke og skrive skikkelig. Ikke sjørt, sjole, forsjølelse.... Det at noen uttaler det "forsjølelse" er jo bare pga assimilasjon, at lydene som står nær hverandre påvirker hverandre. Akkurat som man sier "kromprins". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 28. februar 2018 #432 Del Skrevet 28. februar 2018 4 timer siden, Soeuh skrev: Det at noen uttaler det "forsjølelse" er jo bare pga assimilasjon, at lydene som står nær hverandre påvirker hverandre. Akkurat som man sier "kromprins". Hun skreiv det sånn, med bokstaver. På Snap. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. februar 2018 #433 Del Skrevet 28. februar 2018 Ser mange rakker ned på Linni. Hun er et fabelaktig godt og varmt menneske. ☺ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norabora Skrevet 28. februar 2018 #434 Del Skrevet 28. februar 2018 3 timer siden, Jerry Lee skrev: Ser mange rakker ned på Linni. Hun er et fabelaktig godt og varmt menneske. ☺ Kjenner du henne? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. februar 2018 #435 Del Skrevet 28. februar 2018 8 timer siden, Norabora skrev: Kjenner du henne? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 28. februar 2018 #436 Del Skrevet 28. februar 2018 54 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja. Hvordan kjenner du henne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukken83 Skrevet 28. februar 2018 #437 Del Skrevet 28. februar 2018 Dere som sitter å kritiserer Linni, har dere ikke noe liv selv? La folk få være som de vil uten at andre skal rakke ned på henne. Hun velger å leve livet sitt som hun vil, og det håper jeg dere gjør også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. februar 2018 #438 Del Skrevet 28. februar 2018 9 minutter siden, LeilaS skrev: Hvordan kjenner du henne da? Felles bekjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 28. februar 2018 #439 Del Skrevet 28. februar 2018 43 minutter siden, bukken83 skrev: Dere som sitter å kritiserer Linni, har dere ikke noe liv selv? Jeg har et liv. Jeg jobber, trener, tilbringer tid med kjæresten, besøker gamle bestefar, passer mine tantebarn, tar en fest i ny og ne osv. Har du et liv? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 28. februar 2018 #440 Del Skrevet 28. februar 2018 39 minutter siden, Jerry Lee skrev: Felles bekjente. Ok 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg