Gå til innhold

Hvor kan man fylle på flere likes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

500 er alt for lite :closedeyes:

Anonymkode: 9938d...636

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. The proof is in the pudding som de sier. Går man tom for likes så har  man fått for få. 

Anonymkode: 27e55...30a

Bruker man opp 500 likes på en dag så burde man se å finne seg noe annet å gjøre på enn å sitte her 24/7

Anonymkode: 331e4...fe6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Nå ser det faktisk ut som denne  likes-funksjonen har forsvunnet fra heile forumet her.      

 Forhåpentligvis er dette bare midlertidig, slik at vi kan fortsette likes-festen... 

  :nordvesta:     

Anonymkode: 9f151...8bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Nå ser det faktisk ut som denne  likes-funksjonen har forsvunnet fra heile forumet her.      

 Forhåpentligvis er dette bare midlertidig, slik at vi kan fortsette likes-festen... 

  :nordvesta:     

Anonymkode: 9f151...8bc

Håper det minskes til 10 per dag

Anonymkode: 331e4...fe6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det ikke går ann å like noe/noen i det hele tatt.......ja, ja så slipper vi å høre på klagingen og at vi er "likes horer" ikke at jeg brydde meg om det alså.....men dumt at de har fjernet det over hele fjøla. Kan jo ikke få gitt utrykk for når noen skriver noe morsomt heller liksom :sjokkbla: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fiole skrev:

Jeg ser at det ikke går ann å like noe/noen i det hele tatt.......ja, ja så slipper vi å høre på klagingen og at vi er "likes horer" ikke at jeg brydde meg om det alså.....men dumt at de har fjernet det over hele fjøla. Kan jo ikke få gitt utrykk for når noen skriver noe morsomt heller liksom :sjokkbla: 

Hei. Det går an å like innlegg. Se oppskrift fra AnonymSjiraff i tråd på Ris og Ros.

Her, @fiole

 

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, An0nymBruker skrev:

 Hei. Det går an å like innlegg. Se oppskrift fra AnonymSjiraff i tråd på Ris og Ros.

 Her, @fiole

 

 Dette høres alt for tungvindt ut!    

 :bond:

Anonymkode: 9f151...8bc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Dette høres alt for tungvindt ut!    

 :bond:

Anonymkode: 9f151...8bc

Nå kan man like ved å trykke på hjerteknappen som vises til høyre nederst på innleggene, der likes-knappen var før.

OBS. Dette ble feil!

Hjerte-knappen gir ikke upvotes. Om du har trykket på hjerte, men ønsker å gi upvotes (likes som før): Om du trykker på den pila som har grønn bakgrunn (upvote), så kommer likesen tilbake (men hjerte--poenget forsvinner). Hold musepekeren over hjertet for å se den  pila som er på grønn bakgrunn.

Endret av An0nymBruker
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Før denne "oppdateringen" så hadde hver eneste  kommentar ett tall øverst i høyre hjørne.  

 Dette tallet sa hvilket innleggsnummer en kommentar hadde i trådene.. 

Anonymkode: 9f151...8bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

 

Bruker man opp 500 likes på en dag så burde man se å finne seg noe annet å gjøre på enn å sitte her 24/7

Anonymkode: 331e4...fe6

Forstår ikke hvorfor du skal være så nedlatende. Og du møter deg jo selv i døra. Man har vel ikke akkurat det mest spennende livet om man irriterer seg over at andre gir ut mange likes på kvinneguiden. 

Anonymkode: 27e55...30a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Nå kan man like ved å trykke på hjerteknappen som vises til høyre nederst på innleggene, der likes-knappen var før.

OBS. Dette ble feil!

Hjerte-knappen gir ikke upvotes. Om du har trykket på hjerte, men ønsker å gi upvotes (likes som før): Om du trykker på den pila som har grønn bakgrunn (upvote), så kommer likesen tilbake (men hjerte--poenget forsvinner). Hold musepekeren over hjertet for å se den  pila som er på grønn bakgrunn.

Hei @fiole og dere andre :hallo:

Se innlegget over der jeg la til ny informasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hvorfor du skal være så nedlatende. Og du møter deg jo selv i døra. Man har vel ikke akkurat det mest spennende livet om man irriterer seg over at andre gir ut mange likes på kvinneguiden. 

Anonymkode: 27e55...30a

Jeg er ikke nedlatende.

Anonymkode: 331e4...fe6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg er ikke nedlatende.

Anonymkode: 331e4...fe6

Jo du er nedlatende når du skrier:

4 hours ago, AnonymBruker said:

 

Bruker man opp 500 likes på en dag så burde man se å finne seg noe annet å gjøre på enn å sitte her 24/7

Anonymkode: 331e4...fe6

 

Anonymkode: 27e55...30a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold nå fred! Hvem som gir hvor mange likes er ingenting å mase om. Ærligtalt :sjokkbla: Det er drap og lemlestelser i hverdagen.....i RL la folk få kose seg i fred...om det er 10 eller ørten likes......:klemmer: en god klem til alle og ha en fortsatt god og fredelig dag :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minute ago, fiole said:

Hold nå fred! Hvem som gir hvor mange likes er ingenting å mase om. Ærligtalt :sjokkbla: Det er drap og lemlestelser i hverdagen.....i RL la folk få kose seg i fred...om det er 10 eller ørten likes......:klemmer: en god klem til alle og ha en fortsatt god og fredelig dag :)

Enig. Må gå an å gi likes til mange folk uten å få negative kommentarer. :)

Anonymkode: 27e55...30a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg kan ikke sitte i min stue og dømme i øst og vest om no så uskyldig. Tenk om akkurat det å gi mange likes får h*n til å bli glad. Tenk om de sitter der alene i livet og trenger å gjøre nettopp det? Det hadde vært noe helt annet om vedkommende var sårende og ekkel....men det er jo ikke det det handler om her.....det handler bare om å være raus på poeng knappen....ikke kan vi bruke disse poengene til noe heller....man kan ikke kjøpe seg en venn en gang. Jeg har bevisst unngått visse tråder her inne pgav all den dritten enkelte slenger......Hvorfor kan vi ikke bare være greie med hverandre i den ellers så grusomme verdenen vi lever i ellers? Det tenker nå jeg. :klemmer:Vi kan kanskje ikke være venner med alle og like alle, men vi kan i det minste prøve å være litt rause med hverandre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, fiole said:

Jeg tenker at jeg kan ikke sitte i min stue og dømme i øst og vest om no så uskyldig. Tenk om akkurat det å gi mange likes får h*n til å bli glad. Tenk om de sitter der alene i livet og trenger å gjøre nettopp det? Det hadde vært noe helt annet om vedkommende var sårende og ekkel....men det er jo ikke det det handler om her.....det handler bare om å være raus på poeng knappen....ikke kan vi bruke disse poengene til noe heller....man kan ikke kjøpe seg en venn en gang. Jeg har bevisst unngått visse tråder her inne pgav all den dritten enkelte slenger......Hvorfor kan vi ikke bare være greie med hverandre i den ellers så grusomme verdenen vi lever i ellers? Det tenker nå jeg. :klemmer:Vi kan kanskje ikke være venner med alle og like alle, men vi kan i det minste prøve å være litt rause med hverandre.

Utrolig bra sagt! :blomst:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...