AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Del Skrevet 17. juli 2017 Min venninne skal i begravelse, og har et stort ønske om å ha meg med. Jeg har sent i fjor gått på date med avdødes bror. Føler at det kan være litt ubehagelig å gå i den begravelsen som støtte for min venninne, og støtte for avdødes bror. Jeg har ingen kjennskap til den avdøde, men om jeg reiser i begravelsen så er det av ren medfølelse. Er det riktig av meg å stille opp, eller burde jeg holde meg hjemme? Vi sitter isåfall på bakerste rad. Anonymkode: ca839...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 17. juli 2017 #2 Del Skrevet 17. juli 2017 Å stille opp for en venninne er da bare fint. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 17. juli 2017 #3 Del Skrevet 17. juli 2017 Du kan vel bli med som støtte for ei veninne uansett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #4 Del Skrevet 21. juli 2017 bli med som støtte Anonymkode: 5756d...738 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå