Gå til innhold

.


BerntHulken

Anbefalte innlegg

På 14.7.2017 den 1.00, innsats skrev:

 

Endret av æøå*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, Steffieboy skrev:

http://www.klikk.no/helse/velvare/kroppogsinn/fingrene-avslorer-deg-2472544

Menn mer lenger ringfinger enn pekefinger er mer fertil, tjener mer penger og er gode i matte og sport. De har dog større sjans for å være voldelige og få prostatakreft. Det har rett og slett med testosteron å gjøre.

Jeg har selvfølgelig lenger pekefinger enn ringfinger.. Yaaay.. De i min gruppe kan skilte med god språkforståelse, analytisk evne og sosial samvittighet da.

Vet dere hvor man kan finne ut gjennomsnittsomkrets for fingre og håndledd osv hos menn..? Når jeg sammenligner mine med andres,  ser jeg bare guttete og pinglete ut.

Kikker dere på mannens hånd før dere dater han? Eller kommer dere til å gjøre det fra nå av?

Den myten kan jeg avkrefte nå med en gang. Har lenger ringfinger enn pekefinger. Jeg suger i matte og sport (var god en gang) og jeg er heller ikke voldelig, selv om enkelte har fått noen velfortjente knyttnever i ny å ne... tjener helt ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2017 den 3.49, Steffieboy skrev:

Menn mer lenger ringfinger enn pekefinger er mer fertil, tjener mer penger og er gode i matte og sport. De har dog større sjans for å være voldelige og få prostatakreft. Det har rett og slett med testosteron å gjøre.

But of course... 😂

 

Endret av MaxxMekker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...