Gå til innhold

.


BerntHulken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er hva jeg mener med flisespikkeri.

Jeg har aldri kikket på fingerlengdeforholdet mellom ring og pekefinger hos en mann. Det er kjemien oss i mellom som gjelder. Dessuten har du sikkert mye kraftigere håndledd og armer enn hva du selv er klar over.

Endret av Midt.i.smørøyet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woooo, all framgang og motgang i livet mitt er predeterminert av fingerlengden min!

Woooo for ansvarsfraskrivelse!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Jeg er dame med lengre ringfinger enn pekefinger.. gjelder disse godene for meg også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg er dame med lengre ringfinger enn pekefinger.. gjelder disse godene for meg også? 

Har lest om disse kvasi "teoriene"  på nettet. Lesber skal visstnok ha lengre ringfinger og mer testosteron enn det heterofile kvinner har..mens hetero kvinner som regel har lik lengde på ring og pekefinger og er mer østrogen ...så ja da gjelder dette for deg også...:tongue: 

Anonymkode: c49b4...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lest om disse kvasi "teoriene"  på nettet. Lesber skal visstnok ha lengre ringfinger og mer testosteron enn det heterofile kvinner har..mens hetero kvinner som regel har lik lengde på ring og pekefinger og er mer østrogen ...så ja da gjelder dette for deg også...:tongue: 

Anonymkode: c49b4...933

:( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.7.2017 den 3.53, Katten.2.0 skrev:

 

Endret av æøå*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Steffieboy skrev:

Babler du om..? Har ikke noe med ansvarsfraskrivelse å gjøre. Anatomi kan man ikke gjøre noe særlig med. Og forskningen viser jo at anatomien sier noe om personlighetstrekk og fysiske egenskaper man har.

Det er statistikk. Slutt og lete etter unnskyldninger for livssituasjonen din og gjør noe med den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2017 den 14.45, Katten.2.0 skrev:

 

Endret av æøå*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gad, du klager jo passivt aggressivt på at din fingerlengde gjør at dine kvaliteter er dårligere enn om du hadde hatt lengre ringefinger.

Individers muligheter og lykke kan ikke måles ut av statistikk. Rett kosthold, jevnlig trening og jevnlige orgasmer er også med på å holde testosteronproduksjonen på et høyt nivå. Ens personlige valg innen utdanning og nettverksbygging påvirker ens lønn (så klart spiller Bordiues kulturelle kapital inn her, men igjen på gruppenivå).

Statistikk gir oss en pekepinne på hvordan en meget stor gruppe mennesker kommer til å oppføre seg, ikke individer.

Du har en fri vilje og står fritt til å påvirke livet ditt slik du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2017 den 19.20, Katten.2.0 skrev:

 

Endret av æøå*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Steffieboy skrev:

Jeg skrev også de positive sidene ved å ha lenger pekefinger, ikke glem det.

*fjæspalme*

Du legger det tydelig fram at du helst ville hatt fordelene du mener kommer av lengre ringefinger.

Les resten av forrige innlegget mitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2017 den 20.52, NotNaomi skrev:

 

Endret av æøå*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Steffieboy skrev:

http://www.klikk.no/helse/velvare/kroppogsinn/fingrene-avslorer-deg-2472544

Menn mer lenger ringfinger enn pekefinger er mer fertil, tjener mer penger og er gode i matte og sport. De har dog større sjans for å være voldelige og få prostatakreft. Det har rett og slett med testosteron å gjøre.

Jeg har selvfølgelig lenger pekefinger enn ringfinger.. Yaaay.. De i min gruppe kan skilte med god språkforståelse, analytisk evne og sosial samvittighet da.

Vet dere hvor man kan finne ut gjennomsnittsomkrets for fingre og håndledd osv hos menn..? Når jeg sammenligner mine med andres,  ser jeg bare guttete og pinglete ut.

Kikker dere på mannens hånd før dere dater han? Eller kommer dere til å gjøre det fra nå av?

Hva med kvinner som har ringfingre som er lengre enn pekefingrene? 

Anonymkode: 36a21...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.7.2017 den 20.56, Katten.2.0 skrev:

 

Endret av æøå*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2017 den 22.41, AnonymBruker skrev:

 

Endret av æøå*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
49 minutter siden, Steffieboy skrev:

Jo, ringfinger er som regel lenger enn pekefinger hos menn. Kvinner har ofte like lange.

Men håndflaten er jo ikke rett, og fingrene starter jo på forskjellige høyder på håndflaten. I cm og mm er ringfinger lenger også hos meg, men det er vel ikke slik de regner det..

Ja. Har lest at det er "maskulint" med lengre hos menn. Har lest en del om hender osv.på grunn av div. :-) men alt er ikke kategorisk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At menn som har lenger ringfinger en pekefinger har vært utsatt for mer testosteron i mors liv gjør at de er disponert for å utvikle større penis.

Hvor sant det er vet ikke undertegnede, men at en selv er type A, atletisk anlagt, har målt høy IQ og har en penis som er relativt stor 23/18, er vell bare tilfeldig.

At en har fingre som beskrevet over skal være en indikasjon på hva jeg har å tilby, da er det å bare å konstatere at dette er det ikke mange nok kvinner som vet om det. 

Men hvis det er feil og det viser seg at de vet om dette med fingrene, så kan det jo tolkes at størrelsen ikke er så viktig, eller at de unngår det fordi det er uvanlig. 

At en er godt utdannet og har bra utseende, bra lønn og en porsjon sjarm, har vell trukket mer damer enn ytre tegn som indikerer i retning av at utstyret er stort. 

Som flere har sagt etter klærne faller, den der var diger på en lav mann. En har alltid blitt værende til etter frokost. En såkalt TIF blant kvinner. Så plusser og minuser under et er det mye moro i å ha noen overraskelser på lager. Hvis hendenes hemmeligheter blir allmenn kunnskap, da blir det ikke spesielt spennende å ta steget å prøve noe nytt en alt vet alt om.

Endret av innsats
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...