Gå til innhold

Vi som venter på svar fra SO


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svarene blir tilgjengelig etter kl 17 i dag :) 

Anonymkode: edf71...809

:yvonne::yvonne::alice::redd:

Anonymkode: ce2e8...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svarene blir tilgjengelig etter kl 17 i dag :) 

Anonymkode: edf71...809

Hvis svarene ikke ligger klar når klokken er 17, så skylder jeg på deg :fnise:

Anonymkode: cb642...f7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder: 20

Søker: siviløkonomi 

Konkurransepoeng: 53

Har allerede kommet inn så rimelig fornøyd :) Lykke til alle sammen! 

 

Anonymkode: 6b5cb...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper resten av dere også forstår at AB som skriver at vi får vite etter kl. 17 bare tuller :-) Det har ikke blitt offentliggjort noe som helst. Ikke som jeg har fått med meg i hvertfall! Jeg blir skikkelig overrasket om vi får vite i dag!

Men lykke til, folkens! :-)

Anonymkode: 8a103...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Håper resten av dere også forstår at AB som skriver at vi får vite etter kl. 17 bare tuller :-) 

Tviler på at det er tull, jeg har lest flere plasser på bla diskusjon.no og fb at opptaket som regel kommer 16. eller 17. rundt klokka 17:00 (basert på tidligere år). Meen det kan jo godt hende at det blir den 17. i år og ikke 16. men lever i håpet :P

Anonymkode: 5e3cd...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at det er tull, jeg har lest flere plasser på bla diskusjon.no og fb at opptaket som regel kommer 16. eller 17. rundt klokka 17:00 (basert på tidligere år). Meen det kan jo godt hende at det blir den 17. i år og ikke 16. men lever i håpet :P

Anonymkode: 5e3cd...2e2

Det er greit nok! Det har vært rundt 16.30 eller 22 på kvelden.

Men å skrive på en bekreftende måte at svaret kommer i dag når det liksågodt kan komme i morgen, det synes jeg er dårlig gjort mot nervevrakene her inne! :-)

Men det blir spennende å se!

Anonymkode: 8a103...426

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til alle sammen. Spent på hva det blir

Anonymkode: dcb94...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke snittet har gått SÅ høyt opp

Anonymkode: dcb94...4d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere søkere i år enn ifjor?

Anonymkode: dcb94...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere søkere i år enn ifjor?

Anonymkode: dcb94...4d9

Det spørs vel hvilket studie folk har søkt, eller?

Uansett så er jeg et skikkelg nervevrak. Begynte å gråte i går kveld fordi jeg var så sinnssykt nervøs - Satt liksom alene på rommet mitt og stirra i speilet mens jeg kjefta på meg selv for å ta meg sammen, uten at det hjalp noe særlig.

Dette halvåret har vært forferdelig nervepirrende, og det vil nok ikke bli bedre før jeg har kommet inn på ønsket studie og etablert meg skikkelig faglg og sosialt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har psyket meg såpass ned i kjelleren at jeg er helt sikker på at jeg ikke kommer inn. Jeg vil bare vite hvor på ventelisteskalaen jeg er. Om jeg ikke kommer inn, får jeg likevel sett poenggrensen på hovedopptaket, så jeg kan se hvor langt unna jeg er?

Anonymkode: 6d03f...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Spiteful skrev:

Det spørs vel hvilket studie folk har søkt, eller?

Uansett så er jeg et skikkelg nervevrak. Begynte å gråte i går kveld fordi jeg var så sinnssykt nervøs - Satt liksom alene på rommet mitt og stirra i speilet mens jeg kjefta på meg selv for å ta meg sammen, uten at det hjalp noe særlig.

Dette halvåret har vært forferdelig nervepirrende, og det vil nok ikke bli bedre før jeg har kommet inn på ønsket studie og etablert meg skikkelig faglg og sosialt....

Vil gi deg en god klem, ønske deg lykke til og krysse fingrene for deg! :klem:

 

Anonymkode: 8a103...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har psyket meg såpass ned i kjelleren at jeg er helt sikker på at jeg ikke kommer inn. Jeg vil bare vite hvor på ventelisteskalaen jeg er. Om jeg ikke kommer inn, får jeg likevel sett poenggrensen på hovedopptaket, så jeg kan se hvor langt unna jeg er?

Anonymkode: 6d03f...e95

Tenk positive tanker! :-) Jeg tror du skal få vite poenggrensen ja!

Anonymkode: 8a103...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får så vondt i magen av denne ventinga! 😭

Anonymkode: 2437b...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil gi deg en god klem, ønske deg lykke til og krysse fingrene for deg! :klem:

 

Anonymkode: 8a103...426

Uff tusen takk!  Er mange som krysser fingrene for meg etter all bekymringa jeg har delt med de. Tror de nærmeste av mine venner er veldig lei all usikkerheten min nå:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Spiteful skrev:

Det spørs vel hvilket studie folk har søkt, eller?

Uansett så er jeg et skikkelg nervevrak. Begynte å gråte i går kveld fordi jeg var så sinnssykt nervøs - Satt liksom alene på rommet mitt og stirra i speilet mens jeg kjefta på meg selv for å ta meg sammen, uten at det hjalp noe særlig.

Dette halvåret har vært forferdelig nervepirrende, og det vil nok ikke bli bedre før jeg har kommet inn på ønsket studie og etablert meg skikkelig faglg og sosialt....

Da er vi 2! Jeg trudde jeg hadde kommet inn på drømmestudiet ifjor men det viste seg at det ikke var noe for meg og kvaliteten på undervisningen var helt elendig. 14 stk slutta klassen min og det endte med at den opprinnelige klassen min ble splittet i 5 :( Jeg har så sterk ønske om å komme inn. Jeg håper og håper fordi positive tanker hjelper alltid, men blir så redd for å håpe for mye for da blir jeg ekstra skuffa.

 

Anonymkode: f6ed5...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har søkt rettsvitenskap i Oslo (både høst og vår), i Bergen og i Tromsø. Bor i Oslo. Søker med førstegangsvitnemål...vil snitte gå opp mye?

Anonymkode: dcb94...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julietv9
18 minutter siden, Spiteful skrev:

Det spørs vel hvilket studie folk har søkt, eller?

Uansett så er jeg et skikkelg nervevrak. Begynte å gråte i går kveld fordi jeg var så sinnssykt nervøs - Satt liksom alene på rommet mitt og stirra i speilet mens jeg kjefta på meg selv for å ta meg sammen, uten at det hjalp noe særlig.

Dette halvåret har vært forferdelig nervepirrende, og det vil nok ikke bli bedre før jeg har kommet inn på ønsket studie og etablert meg skikkelig faglg og sosialt....

 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har psyket meg såpass ned i kjelleren at jeg er helt sikker på at jeg ikke kommer inn. Jeg vil bare vite hvor på ventelisteskalaen jeg er. Om jeg ikke kommer inn, får jeg likevel sett poenggrensen på hovedopptaket, så jeg kan se hvor langt unna jeg er?

Anonymkode: 6d03f...e95

Det er helt forferdelig hvor mye vi må stresse.. først eksamen og eksamensresultater, for å så til slutt sjekke samordna sine sider hele tiden! Det er ikke overraskende at spesielt ungdommer er så stressa for tiden. Ugh, jeg er helt stressa selv😳 Har sjekka samordna sine sider flere ganger... gi oss svaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte rettsvitenskap i fjor og kom inn, men fikk reservert studiet for i år. Da må man jo søke på nytt. Jeg er jo egentlig sikret plass, men er så nervøs for at det har skjedd en feil eller noe. Og blir minst like nervøs av å lese i denne tråden🙈 

Anonymkode: 1cada...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julietv9
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har søkt rettsvitenskap i Oslo (både høst og vår), i Bergen og i Tromsø. Bor i Oslo. Søker med førstegangsvitnemål...vil snitte gå opp mye?

Anonymkode: dcb94...4d9

Jeg har også søkt rettsvitenskap, UiO! Jeg vil komme inn på våropptaket og tror snittet vil øke med 0,7-0,9( ut ifra mine regninger haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...