Gå til innhold

Vi som venter på svar fra SO


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitat

Kanskje dere også har lyst til å gjøre som trådstarter bad om? Del hvor gamle dere er og hva dere har søkt på, og quote dere selv etter inntaket og fortell oss hvordan det har gått? :)

Vi har en annen tråd for dette også på 8 sider, om noen gikk glipp av den :)

 

Anonymkode: 5e3cd...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sykt spennende ja! Endelig 15.juli!! 1-2-3 dager igjen, så vet vi svaret! :kaos:

Anonymkode: 6d03f...e95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, mjauritz skrev:

Alder 22
Søkt Sosialt Arbeid
Poeng 55

Blir gal av denne ventingen, hehe

Hvorfor? Du er jo godt over poenggrensene fra i fjor på alle skolene i landet?

Anonymkode: 8a103...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder: 22 

Søkt: barnevernspedagog 

Poeng: 43.4

Anonymkode: 81853...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et evig sånn sug i magen hver gang jeg går inn på samordna, selv om jeg vet det ikke kommer før imorgen kan jeg ikke noe for å sjekke, jeg bare MÅ! Andre må tro jeg er merkelig, fint jeg ikke sier det til noen:fnise:

Anonymkode: f6ed5...cdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et evig sånn sug i magen hver gang jeg går inn på samordna, selv om jeg vet det ikke kommer før imorgen kan jeg ikke noe for å sjekke, jeg bare MÅ! Andre må tro jeg er merkelig, fint jeg ikke sier det til noen:fnise:

Anonymkode: f6ed5...cdf

:fnise: Welcome to the club.

Anonymkode: ce2e8...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et evig sånn sug i magen hver gang jeg går inn på samordna, selv om jeg vet det ikke kommer før imorgen kan jeg ikke noe for å sjekke, jeg bare MÅ! Andre må tro jeg er merkelig, fint jeg ikke sier det til noen:fnise:

Anonymkode: f6ed5...cdf

Ha ha. Kjenner til den der. Jeg har vært innom minst 1 gang til dagen. Bare for å sjekke OM det er noe som helst endring der inne. Det er skrekkblandet fryd å vente på datoen og sjekke når det endelig er der. Går det bra, er det evig jubalong. Går det dårlig er det et slag i trynet og hadde egentlig ønsket at datoen ikke var der riktig enda, slik at jeg enda kunne hatt en sjans... Sånn var det med eksamen også - når jeg var ferdig og historieeksamen gikk til helvete, så skulle jeg ønske at det var enda en dag til, slik at jeg kunne ha gjort det annerledes. 

Psykisk terror - det er det dette er!

Anonymkode: 6d03f...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatørspørsmål følger: 

Jeg har søkt på noen deltidsstudier og nettstudier for første gang og er ikke kjent med hele søke og opptaksprosessen i Norge. 
Ser dere forventer svar i dag, men på so.no så står 20.juli som dato for ''du får svar fra hovedopptaket''. 
Hva er forskjellen her? 
Og får jeg mail eller sms eller må jeg inn å sjekke der? 

Anonymkode: 82c8e...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sms eller mail som forteller deg når opptaket er klart, slik at du kan logge inn å se resultatet - men denne meldinga kommer mange timer / en dag etter at resultatet er tilgjengelig :) Så om du er utålmodig og har ventet i frykt og spenning i flere uker/måneder som de fleste av oss, lønner det seg å sjekke så ofte som du har nerver til :fnise:

De siste årene har resultatet kommet 16-17 Juli, derfor håper vi at vi får vite det i dag! 20.Juli er siste mulige dato vi kan få vite det, men det er veldig mange år siden det kom så sent.

Anonymkode: 5e3cd...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får sms eller mail som forteller deg når opptaket er klart, slik at du kan logge inn å se resultatet - men denne meldinga kommer mange timer / en dag etter at resultatet er tilgjengelig :) Så om du er utålmodig og har ventet i frykt og spenning i flere uker/måneder som de fleste av oss, lønner det seg å sjekke så ofte som du har nerver til :fnise:

De siste årene har resultatet kommet 16-17 Juli, derfor håper vi at vi får vite det i dag! 20.Juli er siste mulige dato vi kan få vite det, men det er veldig mange år siden det kom så sent.

Anonymkode: 5e3cd...2e2

Når jeg ligger inn så står det søknad: mottatt? Ser ikke hvor man kan se om resultatet er ferdig 😂

Anonymkode: 9bdbf...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg ligger inn så står det søknad: mottatt? Ser ikke hvor man kan se om resultatet er ferdig 😂

Anonymkode: 9bdbf...000

Står "se svar på søknad" når du går inn på søknad, så vil du se det ganske tydelig om du er tilbudt 1. plass eller venteliste osv... du er ikke i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er et evig sånn sug i magen hver gang jeg går inn på samordna, selv om jeg vet det ikke kommer før imorgen kan jeg ikke noe for å sjekke, jeg bare MÅ! Andre må tro jeg er merkelig, fint jeg ikke sier det til noen:fnise:

Anonymkode: f6ed5...cdf

Vet du at det kommer idag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, JaneDoe20 skrev:

Står "se svar på søknad" når du går inn på søknad, så vil du se det ganske tydelig om du er tilbudt 1. plass eller venteliste osv... du er ikke i tvil.

Nei står ikke det nør jeg logger inn :/

Anonymkode: 9bdbf...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarene blir tilgjengelig etter kl 17 i dag :) 

Anonymkode: edf71...809

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei står ikke det nør jeg logger inn :/

Anonymkode: 9bdbf...000

Mente at det er slik det vil stå siden idag. Jeg søkte ifjor også og derfor vet jeg det, ikke fordi jeg altså har fått noe svar enda, like spent.. Du må nok bare smøre deg med tålmodighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julietv9
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svarene blir tilgjengelig etter kl 17 i dag :) 

Anonymkode: edf71...809

Hvordan vet du det? Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like spent hver gang jeg logger inn her og ser liv i tråden! Jeg har lest gamle tråder om svar på hovedopptaket og der er det alltid noen som kommer med klokkeslett for tidspunkt ;) har sjelden stemt!

Anonymkode: 6d03f...e95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julietv9
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svarene blir tilgjengelig etter kl 17 i dag :) 

Anonymkode: edf71...809

Hvordan vet du det? Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...