Gå til innhold

Lillemy's eventyr

LilleMy1989

Anbefalte innlegg

LilleMy1989
LilleMy1989 skrev (1 minutt siden):

Nei 🤣 Mannen vil steriliseres 🤡

Vet ikke 🙊 Det er siste sjanse for det siste barnet. Men mannen er helt ferdig og hadde taklet det dårlig 😬 

For ikke å snakke om at *ingen takler søvnmangel og jeg blir syk av babytid....

Men 🤞 

(Håper litt....)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

LilleMy1989

Sjansen er mikroskopisk da mtp at vi hopper av og har hatt sex kanskje 1 gang siste mndene 😆 

Men jeg har massivt kviseutbrudd, El-utflod, er 3 dager over og har vonde brystvorter 🤪 så aner ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LilleMy1989
kaffemor skrev (3 minutter siden):

Har du tatt en test?❤️

Nope 🤣 Tør ikke + vil vente og se om mensen kommer i helgen. Og i tilfelle positiv så vil jeg ta den når det er hverdag og vi er alene. Mannen vet ingenting 🤣 

Begge gangene det har blitt barn før så har jeg jo vært kvalm fra 2+6... føler meg egentlig hverken gravid eller som at mensen kommer. Rart. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LilleMy1989

Ingen TR enda... 4-5 dager over.

Har symptomer på både EL og at EL var for over en uke siden 🤔 Ingenting som stemmer her 🤣 Alle quizene på nett sier at jeg bør ta en test men jeg er nervøs for resultatet uansett hva det blir 🙈 Skal kjøpe og ta en i morgen tidlig om TR ikke er kommet innen da 😬 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LilleMy1989

Jeg har sånne turbo - hører ikke etter - kokobarn fra før altså 🙈 Skulle det bli en til så tar jeg gjerne en roligere, medgjørligere type 🤣

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

LilleMy1989

To negative tester. Masse mensurringer og ingen mens 😅 koko! Er nesten en uke over tiden nå 🙈

Ellers har sy-lysten tatt seg og interessen for husarbeid har dalt tilsvarende 😇😆 Tror jeg må få rumpa opp av sofaen og sy litt 😁

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LilleMy1989

Ingen mens enda..... syklusdag 38 🤪 dvs 10 dager forsinket. Mensmurringer, en aaaanelse mer luktsensitiv enn vanlig kanskje, økt sexlyst (kan jo være pga sykluskrøll), stivere/mer kranglete bekken (har kronisk), antydning til ømme pupper. Wtf...

Nå har jeg tatt blodprøve hos legen og så tok jeg denne nå, 3-4 timer siden sist jeg var på do:20220812_111358.thumb.jpg.4a62db3fc39d5b40e12935c8979283af.jpg20220812_111358.thumb.jpg.acf56a2ef6b5767b436fe544e0bcc561.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kaffemor

Hmm kan se antydning til en svak strek men vanskelig å si om det er skygge 🤔 Når får du svar på blodprøven?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LilleMy1989
kaffemor skrev (13 timer siden):

Hmm kan se antydning til en svak strek men vanskelig å si om det er skygge 🤔 Når får du svar på blodprøven?

Tipper det er defekt/skygge. Har 4 negative. 

Får sikkert svar tirsdag men det er bare å vente på mensen..  

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LilleMy1989

Da var det bare syklustull 😁😅 Håper kroppen gidder å oppføre seg normalt fremover 🙈 EL var sikkert 14 dager forsinket.... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...