Gå til innhold

Lillemy's eventyr


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har trykkfølelse i livmoren 🤔 og har hatt masse mensmurringer siste 3 dager. Dritt å være usikker på når EL var 😂 

EL 16.10 eller 19.10, sååå enten 13 eller 10 dpo 🙈 Hadde kun EL-smerter 19. aå tipper det var da og da er det ALT for tidlig med murringer om det skyldes nært forestående TR 😄 Spennende dager fremover, hvor kommer denne tålmodigheten til ikke å teste fra!?!?! 

Endret av LilleMy1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR enda! :danse: Symptomjakt:

- Kvalm, brakk meg av ånden til sambo i dag :( Han har ikke spesielt dårlig ånde... 

- må tisse HELE tiden

- mensmurringer

- følsom

- noe trøtt

- kåt

- lotionutflod 

Klarte selvfølgelig ikke dy meg og kjøpte en test i dag :fnise: Den skal tas i morgen tidlig :nigo: Sykt spent! 

Nå skal jeg faktisk sooove :sove:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Streken kom opp lenge før tida og den er vel ikke akkurat så vanskelig å tyde :rodmer: HER-E-GUD!!! :hoppendeglad: 

Termin rundt bursdagen til mini :fnise:

20181031_072952.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Weebs skrev:
 

:nordvesta:

Gratulerer her også :biggrin:

 

24 minutter siden, Mammalivet skrev:
 

Hurra :hoppendeglad: Så moro! :hjerte: 

 

4 minutter siden, Bokdamen skrev:
 

Herlighet så gøy: gratulerer

💕🤰🏼👨‍👩‍👧‍👦🙌😍

Takk :hjerte:

Helt crazy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke dette PP1? Merker at jeg ble utrolig glad på dine vegne (er det ikke herlig at man kan bli rørt på vegne av noen man ikke aner hvem er?) Hva sier mannen? Vet han det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var PP1 ja :hjerte: Bestemte oss for å begynne å prøve 13.10 😂 Det var ikke sjokk at jeg ble gravid mtp hvor fort jeg ble gravid sist. Jeg har blitt gravid 4 av 5 sykluser.. Skjønner godt at vi sånn sett er kjempeheldige! Men frykter også SA siden vi opplevde 2 sist gang. Usikker på om jeg skal ringe legen eller ikke? Måle hcg og så er det nye retningslinjer tror jeg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Bokdamen skrev:
 

Var ikke dette PP1? Merker at jeg ble utrolig glad på dine vegne (er det ikke herlig at man kan bli rørt på vegne av noen man ikke aner hvem er?) Hva sier mannen? Vet han det 😂

Så koselig at du ble rørt :hjerte: Jeg ble nødt til å ringe han :rodmer: Han ble veldig glad :nigo:

1 minutt siden, Albbas skrev:
 

OH MY GOD! Gratulerer! Allerede! :hoppe:

Takk! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye retningslinjene sier at man skal få legetime innen en uke etter man tar kontakt. Men man trenger ikke time før senest uke 12. Så det er litt opp til deg, om du ønsker å snakke med lege tidlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Albbas skrev:
 

De nye retningslinjene sier at man skal få legetime innen en uke etter man tar kontakt. Men man trenger ikke time før senest uke 12. Så det er litt opp til deg, om du ønsker å snakke med lege tidlig. :)

Okei :jepp:

Blir nok før uke 12. Lurer på å få henvisning til tul 😇 Tenker uansett å ta en privat ca uke 12. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om det er tvillinger :sjokk: Kom på at jeg kjente EL-smerter fra begge sider :sjokkbla:

Åååå alt jeg skal strikke å sy :rodmer: Har allerede planer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...