Gå til innhold

Lillemy's eventyr


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, LilleMy1989 skrev:
 

Det er litt uvirkelig enda 😍 Gjør vi faktisk det her? Skal jeg få oppleve graviditet og baby igjen? Æææææææææ :strix:Helt vilt! 

Den bobla man er i som prøver er jo så spennende, selv om den kan være krevende. 😍 det er helt fantastisk å oppleve graviditet og baby igjen! Kjenner jeg blir litt verpesyk igjen allerede her 😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller så er kanskje høy puls tegn på at jeg blir syk likevel. Forma var verre når jeg våknet idag :( Har følt meg sliten og lite uthvilt de siste dagene og nå føler jeg meg blæææææ. Pulsen dunker, blir svimmel, trøtt og sliten. Hallo runde 3 med sykdom siden bhgstart i høst :sinna: :sinnatagg:

Passer dårlig med planene mine altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja idag er det slitsomt å prate :hoho:Hes og greier... Og mini har diaré :roll: 

Testing i helga! Men har mista troa :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også følge med på hvordan det går! 👋

Fulgte med på dagboken din sist jeg prøvde og var gravid (fikk en gutt i sept -16) og synes du skriver godt. Denne gangen må jeg ha min egen dagbok. 

Kjenner meg igjen i mye av det su skriver. Skulle trent mer først, veid litt mindre, men mannen var plutselig klar så da lå man slå til. Blir litt kokko av å skulle prøve igjen 🤪  Latterlig klar for å være gravid, og kjenner etter på kroppen hele tiden. Men jeg har så vidt tatt ut spiralen og vet ikke en gang om jeg har syklus eller hvordan kroppen reagerer på den overgangen 😝 Men som deg: uten hormonprevansjon våkner kroppen og vi har lagt inn flere aksjer de siste dagane enn på det jeg kan huske 😍🤞

Krysser fingrene for helgen og forbigående dårlig form (hos både deg og mini)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Bokdamen skrev:
 

Jeg vil også følge med på hvordan det går! 👋

Fulgte med på dagboken din sist jeg prøvde og var gravid (fikk en gutt i sept -16) og synes du skriver godt. Denne gangen må jeg ha min egen dagbok. 

Kjenner meg igjen i mye av det su skriver. Skulle trent mer først, veid litt mindre, men mannen var plutselig klar så da lå man slå til. Blir litt kokko av å skulle prøve igjen 🤪  Latterlig klar for å være gravid, og kjenner etter på kroppen hele tiden. Men jeg har så vidt tatt ut spiralen og vet ikke en gang om jeg har syklus eller hvordan kroppen reagerer på den overgangen 😝 Men som deg: uten hormonprevansjon våkner kroppen og vi har lagt inn flere aksjer de siste dagane enn på det jeg kan huske 😍🤞

Krysser fingrene for helgen og forbigående dårlig form (hos både deg og mini)!

Hei :vinke:

Takk for det! Bare å sette igang med dagbok :Nikke:

De mannfolka er rare av og til :hoho:Håper kroppen din fungerer rimelig fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å overbeviser meg selv om at kvalmen og reaksjon på lukt er innbilt. Helt sikkert. Sannsynligvis bivirkning av medisin. Så sånn er det. Bortsett fra at jeg brakk meg ac lukten av kattemat og at oppvasken og lukten av zalo+indisk var kvalmende. Og at press på magen var like kvalmende.. Holy crapshit. Har blitt craycray :danser:

Uansett, mini sov rekordlenge i dag! Nesten til 10 :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp definitivt kvalm. Kjenner igjen kvalmen, er som at jeg har spist for mye eller fet ekkel mat og så vil det litt opp igjen av og til. Men så er det sykt deilig å spise for da forsvinner kvalmen litt, spesielt ved feks salt potetgull. Meget mistenkelig :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag tidlig. Greide ikke å la være :hoho: Den var selvfølgelig hvitest av hvit mtp at jeg maks er 11 dpo :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, LilleMy1989 skrev:
 

Tok en test i dag tidlig. Greide ikke å la være :hoho: Den var selvfølgelig hvitest av hvit mtp at jeg maks er 11 dpo :nigo:

 

Åh, lurer på hvor lenge jeg klarer å vente :fnise:

Et par dager til så er det ny test :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, LilleMy1989 skrev:
 

Tok en test i dag tidlig. Greide ikke å la være :hoho: Den var selvfølgelig hvitest av hvit mtp at jeg maks er 11 dpo :nigo:

 

Syns du var flink som ventet så lenge jeg :hoho: Følger spent med videre :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Atziri skrev:
 

Syns du var flink som ventet så lenge jeg :hoho: Følger spent med videre :popcorn:

😂

Altså, jeg ser hver streken SKULLE ha vært dersom den var der. Teller det? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og O i sofaen og ser Hakkebakkeskogen for 1000nde gang 😍 Begge er forkjøla og mini har hatt feber i hele dag 😭 

Kvalm idag og, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, LilleMy1989 skrev:
 

😂

Altså, jeg ser hver streken SKULLE ha vært dersom den var der. Teller det? 🤔

Det er i alle fall ikke dumt at du ser den. En helt negativ test er jo bare hvit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bokdamen skrev:
 

Det er i alle fall ikke dumt at du ser den. En helt negativ test er jo bare hvit?

Den er jo hvit :fnise: Jeg er sikkert bare veldig flink å se streker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg har tatt feil av EL. Ser på appen nå at dag 17 (19.10) stemmer mer med symptomene. Bruker alltid å ha EL smerter og det hadde jeg ikke før den dagen 🤔 Det vil si at jeg tror jeg er 9dpo (ikke rart med hvite tester :danse:) og at ikm ikke er før 2.11. Superirriterende å ikke vite når TR eventuelt kommer :hoho:Det betyr jo at det fortsatt er håp :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TMI på vei! Teller EL som 19.10 og er 9 dpo ifølge det. 

Har murringer som om mensen er på vei og det bruker jeg egentlig ikke å ha før dagen før tror jeg? :klo: Håper det betyr graviditet og ikke at EL var da jeg først trodde.

Må også tisse helt sinnsvakt ofte!

Har slik lotionutflod som jeg mener å ha hatt ved tidligere graviditet. Herregud, de murringer har tatt seg opp iløpet av kvelden altså... :vetikke: 

Har  litt tappetafser! Ut ifra min høyst ukvalifiserte har jeg konkludert med lav, bakovervendt, nesten lukket (aner jo ikke hvordan den er ellers, kan være den er helt igjen for alt jeg vet) knallhard men myk utenpå. Fant dette om livmortappen: 

Ved tidlig svangerskap:

  • Tett lukket
  • «Plugget igjen
  • Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre
  • Kan være bakovervendt
  • Blålilla i fargen
  • Både myk og hard – hard inni, men med «et mykt lag» utenpå

Må vel følge med framover da, er nemlig tom for tester :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...