Gå til innhold

Lillemy's eventyr


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Gjest NotYou

Så koslig det blir med lillebror :hjerte: Jeg syns også ultralyden var like spennende andre gang 😄 Og så gøy at syr klær selv! Da kan du jo lage mange nydelige matchende antrekk til guttene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 1 år senere...

Må vel 🌬️ litt støv av denne igjen da :hjerte:

Chiller på badegulvet med begge barna plassert i badekaret, vi har hatt enorm avkastning av å investere i badekar :fnise:

Uansett. Minstebror er straks 1 år. 1 år! :sjokk: Han er ikke så liten baby lenger, men har blitt stor, med sterk vilje og supert humør 😍 Storebror er verdens morsomste og de har mye glede av hverandre! Aner likevel forsmaken på heftig søskenkrangling :hoho:

Storebror er straks 4 allerede, shitpomfritt. Det har gått vanvittig fort. Mor henger ikke med :sjokkbla: Han er en morsom fyr som finner på de utroligste ting og dikter sine egne sanger, noen med faktiske setninger som gir mening og noen på liksom-språk :hoho:Overgangen fra å være minstemann/enebarn mesteparten av tida, til å bli storebror var enorm. Langt ifra knirkefritt men det har gått og går seg til heldigvis :hjerte:

Jeg og pappaen har nok også hatt det tøft. Depresjoner på hver sin kant, jobb, kronisk sykdom og små barn har krevd sitt og gjort det vanskelig å være kjærester. Vi har så godt som aldri tilgang på barnevakt heller og det merkes. Heldigvis jobber vi med det hver for oss og sammen, vi må bare huske på at vi eeegentlig liker hverandre 🤪

Jeg sluttet på pillen for ca en mnd siden pga masse syklustull og at jeg har det ganske dårlig på hormoner. Da fikk jeg som vanlig EL etter et par uker. Og akkurat da tenkte vi at det var et godt tidspunkt å ta opp igjen sexlivet på :hoho:Det var veldig bra greier :jepp: og i mangel på alternativer så hoppet vi av slik vi gjorde lenge før førstemann. Vi planlegger absolutt ikke flere barn, mannen mener vi er ferdige og timingen er elendig osv. Nå har jeg hatt noen dager innimellom med småkvalme, kjennes ikke ut som mensen er på vei (ventet en eller annen gang denne uka), og jeg tenker i tillegg på sex :fnise: Herregud, det er faktisk mulig at jeg er gravid! :sjokk: 

Cue - testegalskap :rolleyes:

20200616_075619.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falsk alarm! Har tydeligvis fått mensen uten forvarsel 🤣 Blir helt gal når jeg først får det for meg at jeg kanskje er gravid 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort gjort å bli crazy når det handler om graviditet :fnise: Jeg blir Koko numbah 1 med en gang :hoppe:

Men håpet du egentlig at du var gravid kanskje? Er mannen helt bestemt? I tilfelle bør han kanskje vurdere gummi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Weebs skrev:

Fort gjort å bli crazy når det handler om graviditet :fnise: Jeg blir Koko numbah 1 med en gang :hoppe:

Men håpet du egentlig at du var gravid kanskje? Er mannen helt bestemt? I tilfelle bør han kanskje vurdere gummi ;)

Var innstilt på graviditet ja, selv om tidspunktet er kriiise 😂 Han er dessverre ganske ferdig 😑 Men vi får se hva som skjer om et par år :lur: Kanskje han overtales :fnise:

Vi må definitivt finne noe som funker! Må ha meg en legetime for masse greier, bla mistanke om hormonell ubalanse, og høre hva legen sier. Hormonprevensjon er ganske dritt for meg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han endrer mening når dere har det litt bedre, begge to :) Litt bedre timing og litt bedre stemning har mye å si. Jeg slapp jo å mase i det hele tatt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er klart det har mye å si 😊 Er jo ikke helt sikker på at jeg vil ha flere selv heller 🤣 Vurderer å selge babyting nå faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
kaffemor skrev (11 timer siden):

Hei Lillemy! Hvordan er det med deg? 😊

Hei! :hjerter_rundt: Det går så som så. 4 uker med sykdom på meg og barna. Til vanlig har vi to veldig aktive barn og helsesituasjonen min er blæææ 😂 

Hvordan går det med deg da? Så jeg at dere skal ha nr3? :ninja: 

Har ikke hatt ork til å skrive her så mye de siste årene men kanskje det er det jeg egentlig trenger? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Trenger å skrive dagbok tror jeg. Sliter veldig psykisk for tiden og mye av grunnen er på grunn av oppveksten og ungdomstiden min. 

I det siste har jeg merket at jeg plutselig kan tenke tilbake på opplevelser og personer og faktisk huske og føle gode øyeblikk uten at de blir preget av de negative følelsene rundt person, situasjon eller tidsepoken. Det er faktisk ganske stort siden jeg som regel har mye negative følelser knyttet til minner. 

For eksempel tenkte jeg her en dag på den tiden hvor jeg var mye på byen og husket bare hvor gøy det var! Vanligvis ville minnet vært preget og dempet av negative følelser rundt dramaet i den gjengen eller personen jeg var ute med.

Wow! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleMy1989 skrev (På 6.9.2021 den 10.35):

Hei! :hjerter_rundt: Det går så som så. 4 uker med sykdom på meg og barna. Til vanlig har vi to veldig aktive barn og helsesituasjonen min er blæææ 😂 

Hvordan går det med deg da? Så jeg at dere skal ha nr3? :ninja: 

Har ikke hatt ork til å skrive her så mye de siste årene men kanskje det er det jeg egentlig trenger? 🤔

Uff mye sykdom ute å går fortiden ja! Har hatt noen runder med barna de siste ukene vi også 🤧 Jaaa vi prøver på nummer 3 nå 🥰 Tenker vi kanskje er litt gale, flere barn enn voksne liksom :sjokk: men blir spennende! Gøy å prøve og være i prøvebobla igjen 😊

LilleMy1989 skrev (På 8.9.2021 den 21.48):

Okei. Trenger å skrive dagbok tror jeg. Sliter veldig psykisk for tiden og mye av grunnen er på grunn av oppveksten og ungdomstiden min. 

I det siste har jeg merket at jeg plutselig kan tenke tilbake på opplevelser og personer og faktisk huske og føle gode øyeblikk uten at de blir preget av de negative følelsene rundt person, situasjon eller tidsepoken. Det er faktisk ganske stort siden jeg som regel har mye negative følelser knyttet til minner. 

For eksempel tenkte jeg her en dag på den tiden hvor jeg var mye på byen og husket bare hvor gøy det var! Vanligvis ville minnet vært preget og dempet av negative følelser rundt dramaet i den gjengen eller personen jeg var ute med.

Wow! 

Leit å høre at du sliter og har slitt men høres virkelig ut som om det går riktige veien da ❤️ Og jeg stemmer Ja til dagbokskriving🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemor skrev (1 time siden):

Uff mye sykdom ute å går fortiden ja! Har hatt noen runder med barna de siste ukene vi også 🤧 Jaaa vi prøver på nummer 3 nå 🥰 Tenker vi kanskje er litt gale, flere barn enn voksne liksom :sjokk: men blir spennende! Gøy å prøve og være i prøvebobla igjen 😊

Leit å høre at du sliter og har slitt men høres virkelig ut som om det går riktige veien da ❤️ Og jeg stemmer Ja til dagbokskriving🥰

Psykisk sykdom lå "latent" og fikk virkelig fart på seg når jeg ble gravid og etter fødsel. Helt klassisk visstnok. Men jævlig drit. Å få barn har ikke blitt slik jeg så for meg i det hele tatt 🙈 men jeg ble både fysisk og psykisk syk da... dårlig kombinasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LilleMy1989 skrev (På 10.9.2021 den 22.00):

Psykisk sykdom lå "latent" og fikk virkelig fart på seg når jeg ble gravid og etter fødsel. Helt klassisk visstnok. Men jævlig drit. Å få barn har ikke blitt slik jeg så for meg i det hele tatt 🙈 men jeg ble både fysisk og psykisk syk da... dårlig kombinasjon. 

Ååh ja det er en krevende kombinasjon :( Håper det går en vei nå og blir bedre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemor skrev (1 time siden):

Ååh ja det er en krevende kombinasjon :( Håper det går en vei nå og blir bedre ❤️

Tusen takk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Long time no write. 

Wtf kroppen!? 

Mensen er to dager forsinket (litt ustabil etter vaksine ifjor men aldri så lang).

Høy sexlyst 🤣😆😳

Ingen tegn til at den kommer. 

Vonde brystvorter 🤔😳

Litt murringer. Sånn " okei! Da kommer mensen da! Nei, gikk visst over? 🤔"

Ellers bare oppblåst og treg mage. Men det er ikke så rart når jeg har spist ting jeg ikke tåler. 

Skjønner ingenting. 

 

Har aldri vært forsinket i mitt liv. Før jeg fikk barn fikk jeg mensen på timen liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser at jeg har hatt det akkurat slik som over før 🤣🙈 men ihvertfall. Måtte kjenne litt på livmorhalsen nå 🤣 den er hard, lukket, høyt oppe 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weebs skrev (1 time siden):

Prøver dere på en til? 😃

Nei 🤣 Mannen vil steriliseres 🤡

kaffemor skrev (47 minutter siden):

Så spennende! Hva håper du på?  🤩

Vet ikke 🙊 Det er siste sjanse for det siste barnet. Men mannen er helt ferdig og hadde taklet det dårlig 😬 

For ikke å snakke om at kongen takler søvnmangel og jeg blir syk av babytid....

Men 🤞 

(Håper litt....)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...