Gå til innhold

Lillemy's eventyr


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Marimba skrev:

Ååå😍

 

36 minutter siden, Mumsy skrev:

:rodmer: herlig

Veldig :strix:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, lille_frosk skrev:

Ååh, LilleMy!! :strix:

Ja :rodmer:

......

Det er fortsatt veldig uvirkelig! Litt rart nesten. Glemmer at jeg er gravid av og til :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjørte prøvejulemiddag idag. Det gikk greit men jeg fikk nok en gang bekreftet at jeg egentlig ikke liker julemat lengre. Mannen er enig. Pinnekjøtt med tilbehør er virkelig ikke verdt en hel dag på kjøkkenet! :opplyser: Ble ganske kvalm til kvelden også pga maten og lukten som hang igjen :spy: Mannen reddet meg med rullekebab :strix:

Men seriøst, en skikkelig digg indisk festmiddag hadde vært 1000 ganger bedre på julaften! Hva skal vi gjøre med julene fremover!? Familien hans vil ha pinnekjøtt (vi har også alltid spist det men nå er det ikke godt lenger), hvordan skal vi få endret julemiddagen? Må vi lage to?? :klo: I år blir det uansett pinnekjøtt, mye motvilje mot å ha noe annet :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mann som ikke er så glad i julemat (jeg derimot! Elsk!!), og da vi inviterte til feiring hos oss lagde vi kalkun. De man er hos bestemmer maten - dere kan jo lage deres egne familietradisjon! En vakker dag er det to unger som har blitt store, som sniffer i luften og bare «Ååh, nå kjenner jeg julestemningen komme, nå som jeg luktet mammas tikka masala!» :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, lille_frosk skrev:

Jeg har en mann som ikke er så glad i julemat (jeg derimot! Elsk!!), og da vi inviterte til feiring hos oss lagde vi kalkun. De man er hos bestemmer maten - dere kan jo lage deres egne familietradisjon! En vakker dag er det to unger som har blitt store, som sniffer i luften og bare «Ååh, nå kjenner jeg julestemningen komme, nå som jeg luktet mammas tikka masala!» :nigo:

Jeg er enig i den! Men nå blir julen hos oss fremover og svigers + svogerer kommer vel hvert år tenker jeg. Litt vanskelig når det er hver gang. Men jeg håper de kommer på glid når vi litt etter litt endrer tradisjonene :hoho:

Vi har veldig lyst til å lage kalkun på nyttårsaften da! Det er nemlig vanlig med julemiddag da og :( Kaaaanskje vi inviterer til nyttår også :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er definitivt tøffere å være gravid denne gangen tror jeg. Eller er jeg kanskje så vant til å ikke styre alt selv og å lide litt at det går greit? Uansett. Barnet mitt har fått en ny vane siste uken. Våkner rundt 4 og er VÅKEN :sjokkert: Krise i heimen for å si det mildt. Hva gjør man?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg misforstod snappen! :fnise:

M hadde to-tre netter der hun våknet fire og skulle absolutt stå opp. Så da måtte vi nesten det. Var oppe et par timer før jeg klarte å lure henne tilbake i seng. Den ene gangen når hun lures med iPad :plystre:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Weebs skrev:

Åå, jeg misforstod snappen! :fnise:

M hadde to-tre netter der hun våknet fire og skulle absolutt stå opp. Så da måtte vi nesten det. Var oppe et par timer før jeg klarte å lure henne tilbake i seng. Den ene gangen når hun lures med iPad :plystre:

 

Vi står ikke opp, ligger i senga til han hører pappaen stå opp. Da er løpet kjørt 😂 Det har vært slik mange netter nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9+0 og jeg har satt på første vasken med preggisklær! :nigo: :velkommen:, behagelige bukser! 

Lille hjertet sov til 06.30 idag og våknet kun 1 gang iløpet av natten :rodmer: Jeg fikk sove i min egen seng hele natten :jepp: og mini i sin seng :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+3 og jeg tror ganske sikkert at livmoren er kommet opp :strix:Kjenner en hard klump rett over symfysen, kan liksom ikke trykke ned når den slutter. Ikke så rart at alt strammer og er ubehagelig da :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken fire er aaaltfor tidlig! Herregud. Vi har kjørt samme taktikk som dere, aldri stått opp før vi sier det er morgen (tidligst kvart på seks), og det fungerer på et vis. Noen dager krangler vi om det fra halv fem, men de periodene tror jeg hadde blitt mye lenger om hun hadde fått bestemme når hun skal stå opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, lille_frosk skrev:

Klokken fire er aaaltfor tidlig! Herregud. Vi har kjørt samme taktikk som dere, aldri stått opp før vi sier det er morgen (tidligst kvart på seks), og det fungerer på et vis. Noen dager krangler vi om det fra halv fem, men de periodene tror jeg hadde blitt mye lenger om hun hadde fått bestemme når hun skal stå opp!

Natta tilbringes i senga! :opplyser:

Det ga seg heldigvis når det var tilbake til vanlige leggerutiner igjen og ingen dagsoving. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en titt innom KG etter at du sa du var gravid på snap🤣 Gratulerer igjen 👍 Det er fint med to❤️ Krevdende, men fint! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

:vinke:

Julen fikk en ny dybde med mini :rodmer: Han var så gira og med! Kjempestas og veldig koselig å feire med egne barn :nigo: Ser frem til årene som kommer med både han og småsøsken. Romjulen var rolig og inneholdt mye snop, tv, spilling av SNES og brettspill. Nå er julen heldigvis ryddet ut og det er hverdag i morgen! Mini er nok glad for det :fnise:

På gravidfronten er jeg klar for å bli kvitt kvalmen. Den kommer fortsatt daglig, men ikke like ille. I morgen er jeg 13+0. Woho! Jeg har masse ligamentsmerter hver dag og er trøtt, men! Bekkenet er ekstremt bra. Såpass at jeg øyner et håp om at det ikke blir like ille som sist, og ikke like langvarig. Kjenner at det har blitt mye stillesitting (og lite trening :daane:) i jula men ellers merker jeg nesten ingenting bortsett fra hvis jeg feks støvsuger. Ellers er det helt magisk at jeg kjenner kulen godt med hånden :strix: Det betyr at bebis vokser og trives :jepp: Kjenner den som regel bare når jeg står da. Og når jeg kjører bil så er beltet ekkelt. Skal derfor ha gravidbelte denne gangen. 

Ikveld er vi strøm- og vannløse etter drittværet som har herjet her siden igår. Vi må huske å kjøpe vanndunker på Europris til neste krise for her får vi hverken pusset tennene, trekt ned i do eller vasket hender etter dobesøk. Flaks jeg kjøpte 2 pakker våtservietter i går :fnise: Og flaks at vi har vedovn og en sekk med ved. Spent på hvor lenge vi blir uten strøm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...