Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest padawan

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det du svarte på der var ikke meg som hadde skrevet, bare til opplysning.

Anonymkode: da354...2ca

!?!? 

 

Jeg vet da at du er en annen AB enn det jeg siterte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, padawan skrev:

 

!?!? 

 

Jeg vet da at du er en annen AB enn det jeg siterte...

Okei, greit. 👌

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, padawan skrev:

 

!?!? 

 

Jeg vet da at du er en annen AB enn det jeg siterte...

Så det nå, gikk bare litt fort i svingene. 

Når man får så mye negativt, er det lett å overse noe. 

Forventer ikke annet heller, men det er fullt mulig for folk her inne å ikke bruke slengord og kvasse mld. Må tro jeg ikke er den eneste i verden her som nettopp er i denne fortvilte situasjonen. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det nå, gikk bare litt fort i svingene. 

Når man får så mye negativt, er det lett å overse noe. 

Forventer ikke annet heller, men det er fullt mulig for folk her inne å ikke bruke slengord og kvasse mld. Må tro jeg ikke er den eneste i verden her som nettopp er i denne fortvilte situasjonen. 

Anonymkode: da354...2ca

Det er ikke synd på deg! Det er synd på kona og barna hans, men ikke deg. Dette er en situasjon du gladelig satte deg i selv fra første stund.  Hva forventer du? En klapp på skuldra? En oppmuntring på at dere to er meant to be? What? Skjerp deg! Kutt mannen ut og kom deg videre. 

Og at det er mange som deg er ingen unnskyldning. Bare utrolig tragisk. Sånne som deg er grunnen til at mange mistet troen på kjærligheten.

Anonymkode: dc32e...f6d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det nå, gikk bare litt fort i svingene. 

Når man får så mye negativt, er det lett å overse noe. 

Forventer ikke annet heller, men det er fullt mulig for folk her inne å ikke bruke slengord og kvasse mld. Må tro jeg ikke er den eneste i verden her som nettopp er i denne fortvilte situasjonen. 

Anonymkode: da354...2ca

:fnise: At man helt frivillig bruker fritiden sin på å snappe med en gift man som ikke er interessert, regnes nok ikke som en spesielt "fortvilt situasjon".

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lenge siden det var aktivitet her nå. Har det blitt dere to eller?

Anonymkode: f9636...845

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lenge siden det var aktivitet her nå. Har det blitt dere to eller?

Anonymkode: f9636...845

Da hadde vi garantert hørt om det vil jeg tro 😅

Anonymkode: 2b619...6c3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
På 15.5.2018 den 22.58, AnonymBruker skrev:
 

Da hadde vi garantert hørt om det vil jeg tro 😅

Anonymkode: 2b619...6c3

Vi har fortsatt kontakt, tro det eller ei... 

Han har ikke gitt meg opp iallefall. ;)

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Vi har fortsatt kontakt, tro det eller ei... 

Han har ikke gitt meg opp iallefall. ;)

Anonymkode: da354...2ca

Han er fremdeles sammen med kona altså 🤫

Anonymkode: b040d...6c3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Han er fremdeles sammen med kona altså 🤫

Anonymkode: b040d...6c3

Jepp. Har ikke møtt han på ett år nå. 

Han har så lyst til å møte meg at han blir sprø av tanken. Han mener oss to betyr 'lykke' og har et håp ei eller annen gang i fremtiden. Om det er sant, vet jeg ikke. 

Aner ikke hva som skjer. Men jeg tar det som det kommer. Tenker at det som skjer, er vel meningen. Det har nå hverfall pågått ganske lenge. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i den andre tråden så var du negativ inntil han sender deg mld igjen, og du er solgt. Du til og med mente han drev med flere, en kollega på jobb, var det ikke? Du er jo den kvinnen som venter og venter,  bruker flere år på en mann som kun bruker deg. Han går nok ikke fra kona si. Han vil ha i pose og sekk. Men du fortjener ikke noe bedre heller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Vi har fortsatt kontakt, tro det eller ei... 

Han har ikke gitt meg opp iallefall. ;)

Anonymkode: da354...2ca

Var det ment som skryt? Du er et simpelt menneske! 

Han er jo fortsatt med kona😂😂😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Jepp. Har ikke møtt han på ett år nå. 

Han har så lyst til å møte meg at han blir sprø av tanken. Han mener oss to betyr 'lykke' og har et håp ei eller annen gang i fremtiden. Om det er sant, vet jeg ikke. 

Aner ikke hva som skjer. Men jeg tar det som det kommer. Tenker at det som skjer, er vel meningen. Det har nå hverfall pågått ganske lenge. 

Anonymkode: da354...2ca

Enkelte elskerinner venter i flere år på mannen som aldri går fra kona. Noen av dem skjønner tegninga ganske så fort og avslutter. De vil ikke bruke sin tid på en mann de ikke får uansett. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jepp. Har ikke møtt han på ett år nå. 

Han har så lyst til å møte meg at han blir sprø av tanken. Han mener oss to betyr 'lykke' og har et håp ei eller annen gang i fremtiden. Om det er sant, vet jeg ikke. 

Aner ikke hva som skjer. Men jeg tar det som det kommer. Tenker at det som skjer, er vel meningen. Det har nå hverfall pågått ganske lenge. 

Anonymkode: da354...2ca

Du vet at istedet for å bruke tid, tanker og følelser på en som er opptatt, så kan du skaffe deg en annen kjæreste? En mann som bare er opptatt av deg, og som du ikke trenger å dele på eller vente på?!!

Det er ikke noe som er "meningen". Tror du at det at han er utro med deg, og har kona på si er en del av en "større mening"? Det tror ikke jeg. Jeg tror ikke at det å få lykke og kjærlighet på bekostning av kone og barns sorg er noe overordnet "mening". 

Det er kun lyst, begjær, og søken etter bekreftelse og oppmerksomhet for dere begge to.

Dere kjenner ikke hverandre, så hvordan kan du tro at han er forelsket i deg? Lyst og begjær er vel max det han føler. Og det er vel ikke så misunnelsesverdig. Men det er vel det samme du føler for han. Hvordan tror du det ville vært å dele hverdagen med han? Planlegge framtida sammen med en som er veldig villig til å være utro?

 

 

 

 

Anonymkode: 56f09...b55

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jepp. Har ikke møtt han på ett år nå. 

Han har så lyst til å møte meg at han blir sprø av tanken. Han mener oss to betyr 'lykke' og har et håp ei eller annen gang i fremtiden. Om det er sant, vet jeg ikke. 

Aner ikke hva som skjer. Men jeg tar det som det kommer. Tenker at det som skjer, er vel meningen. Det har nå hverfall pågått ganske lenge. 

Anonymkode: da354...2ca

Det er sant da. Sannsynligheten er bare så stor at det som skjer, som er meningen, er at han fortsetter å holde deg på gress samtidig som han er gift. Kanskje han til og med skriver med flere.

Dere har ikke møttes noe mer? Hvordan klarer dere å holde liv i dette her? 

Anonymkode: 098be...520

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er sant da. Sannsynligheten er bare så stor at det som skjer, som er meningen, er at han fortsetter å holde deg på gress samtidig som han er gift. Kanskje han til og med skriver med flere.

Dere har ikke møttes noe mer? Hvordan klarer dere å holde liv i dette her? 

Anonymkode: 098be...520

noen klarer det som er sett som uvanlig. Forelskelse kan holde liv i mye det. Jeg har selv kontakt med en som jeg ikke får sett. 
Men nå er ikke han gift eller opptatt. det er andre hindringer. 
Og jeg kan ikke snakke for ts, da hun faktisk har å gjøre med en som er etablert. TS har vist interesse for han , så det blir annerledes i og med at han fremdeles ikke har fått fingeren ut . 

Anonymkode: aa443...dcb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er sant da. Sannsynligheten er bare så stor at det som skjer, som er meningen, er at han fortsetter å holde deg på gress samtidig som han er gift. Kanskje han til og med skriver med flere.

Dere har ikke møttes noe mer? Hvordan klarer dere å holde liv i dette her? 

Anonymkode: 098be...520

Åssen vi fortsatt holder liv i "følelsene", aner jeg ikke. Jeg vet at han har en interesse for meg, ikke interesse stor nok til at han forlater det han har hjemme. Men det er jo ikke dermed sagt at han for alltid vil bli hos kona. Enten har han et inaktivt sexliv eller så har de det en smule kjipt? 

Jeg har ei venninne som nettopp ble skilt fra mannen, det forholdet hang i en tynn tråd i over 3år. Mange må lete etter beslutningen med å få gjort det slutt, derfor kan det gå tid. Det er klart at jeg betyr noe for han, det ser jeg i måten han skriver på, men jeg er ikke ute etter at han skal fortest mulig bort ifra det han har heller. Han må finne ut av hva han vil, uten press fra meg! 

Som sagt, jeg stresser ikke med tanken på det. Det som skjer, det skjer. Om han har flere han skriver med, vil han bare få enda større problemer med å holde det skjult. Enda større sjans for at det blir oppdaget. Meg stoler han iallefall på. Kommer aldri til å si ett ord. Det har jeg nevnt til han at han burde være forsiktig, også at jeg håper han ikke har andre han skriver med.

Vi har hatt flere diskusjoner på vår vei, så han har fått sett andre sider av meg også. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg i hvert fall at du ikke har satt resten av livet ditt på vent så lenge, TS. At du lever som om du er singel i tillegg til kontakten du har med denne mannen. 

Anonymkode: 098be...520

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975

Eier du overhodet ingen selvrespekt?

Hvorfor skal han gå fra kona for deg? Han kjøper ikke kua når melka er gratis. Om du (tross alt) får denne mannen, vil du noensinne stole på han? Fyren er jo en mannehore av rang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nina1975 skrev:
 

Eier du overhodet ingen selvrespekt?

Hvorfor skal han gå fra kona for deg? Han kjøper ikke kua når melka er gratis. Om du (tross alt) får denne mannen, vil du noensinne stole på han? Fyren er jo en mannehore av rang.

Det blir jo ikke noe melk på han heller, han holder bare TS på "pinebenken" med meldinger om at "kanskje en dag, vi vet aldri hva som skjer". De har ikke møttes på ett år, så det har jo bare vært meldinger mellom dem. Ille nok, men ikke mye melk. 

Han vil bare ha en som vil ha han, som han kan drømme om, men jeg tror nok at han skjønner at det ikke blir noe mellom dem, han bare forer egoet sitt ved å holde kontakten vedlike med TS, tror jeg. 

Anonymkode: 098be...520

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...