Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En annen ting jeg lurer på, ts.. Hvor ofte treffer du faktisk denne mannen? Jeg får veldig inntrykk av at det bare er litt sporadisk på byen nå og da, men egentlig veldig sjeldent. Nå snakker jeg ikke om snap, han kan snappe med ti andre for alt du vet, jeg snakker om faktiske møter. 

For jeg møtte begge de jeg var med et par/tre ganger i uka liksom.. Pluss snapper hver dag. Og sms. Møtte de ikke en gang i måneden bare, liksom. Åssen har du i så fall klart å bli så inni granskauen betatt av en som gir deg så lite, og ikke er med deg hyppig en gang?  

Anonymkode: 20208...a35

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han spør om du ønsker deg barn fordi han vil holde på din interesse. Syns også en mann som snakker så ned om kona si er en man burde styre unna. Normale damer ser det på som en varseltegn, men du liker det kanskje? Får deg til å føle deg mer ovenpå og bedre enn kona hans. Han snakker sikkert like ufint om deg til kona den dagen dere blir avslørt av henne også.

Du vet at du er med på å ødelegge og såre et annet menneske? Du har ingen unnskyldning overhodet for hva du holder på med. Du kunne kuttet dette i begynnelsen da du så han var gift.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Sirah skrev:

Holder du på med dette enda? 

Og så sier hun nøyaktig de samme tingene som hun sa helt siden hun startet denne tråden, så hun henger nok fast i dette her lenge framover enda. 

Jeg tror at det eneste som får henne ut av dette er om kona finner ut og enten kaster ut mannen eller krever at han slutter å se TS og fikse ekteskapet. Jeg tror i såfall at det blir en brå oppvåkning for TS. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Polly Ester skrev:

Og så sier hun nøyaktig de samme tingene som hun sa helt siden hun startet denne tråden, så hun henger nok fast i dette her lenge framover enda. 

Jeg tror at det eneste som får henne ut av dette er om kona finner ut og enten kaster ut mannen eller krever at han slutter å se TS og fikse ekteskapet. Jeg tror i såfall at det blir en brå oppvåkning for TS. 

Takk for oppdatering, jeg merker at jeg ikke orker å lese 67 sider med svada om hvor naiv TS er 🙄 Men da er det jo ikke noe nytt under solen så da kan jeg tusle avgårde og bruke tiden min på noe fornuftig....

Dessverre tror jeg du har rett......

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, January 21, 2018 den 2.01, AnonymBruker skrev:

Han later som han bryr seg om hvem du er med og hvor, for å få deg til å føle deg spesiell. Han bryr seg ikke en dritt. Da jeg var fjortis så sa pappa hvordan menn kunne se på kvinner. De finner simple kvinner og får de til å føle seg spesielle. Ved å gi komplimenter, kjøpe gaver, sende meldinger og gi ittrykk for at de bryr seg. Så ler de på andre siden av skjermen/mobilen, av hvor lettlurte dere er. Rart med dette behovet for å føle seg spesiell hos enkelte kvinner. Du er en av de som tror hun er "the spcial snowflake", den man ikke kan motstå/glemme. 

Anonymkode: aa443...dcb

Og det verste er at når det gjelder utro menn som er slik, så ler de av kona også som enten ikke finner ut av det, eller i flere tilfeller velger på en måte tilgi. Virkelig flott med slike menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.1.2018 den 17.03, Polly Ester skrev:

Og så sier hun nøyaktig de samme tingene som hun sa helt siden hun startet denne tråden, så hun henger nok fast i dette her lenge framover enda. 

Jeg tror at det eneste som får henne ut av dette er om kona finner ut og enten kaster ut mannen eller krever at han slutter å se TS og fikse ekteskapet. Jeg tror i såfall at det blir en brå oppvåkning for TS. 

Han er temmelig bestemt på at hun ikke skal ha noe med tlf hans å gjøre. Så det skjer nok neppe. Han har kode på sin tlf som hun aldri skal finne ut av, det hadde hun ingenting med. Virker som hun ikke gjør noe særlig av det. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er på ingen måte fint eller bra av verken han eller meg. Det har oppstått følelser mellom oss, som gjør alt mye vanskeligere. Gudd det kunne vært enkelt om ikke. Vi lar tiden vise hva som skjer, nobody knows,,

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi lar tiden vise hva som skjer, nobody knows,,

Anonymkode: da354...2ca

Tipper det blir mer av det samme. Han liker å få i pose og sekk, og ikke risikere forholdet til barna. Han kontrollerer hva kona får vite, og hva du får vite. Dere er begge tålmodige og lar ham få ting som han vil. Dette er ikke noe tida eller skjebnen bestemmer - det er dere involverte som bestemmer hva som skal hende. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er på ingen måte fint eller bra av verken han eller meg. Det har oppstått følelser mellom oss, som gjør alt mye vanskeligere. Gudd det kunne vært enkelt om ikke. Vi lar tiden vise hva som skjer, nobody knows,,

Anonymkode: da354...2ca

De fleste her skjønner at han aldri kommer til å forlate kona si for deg!! Det er bare du som ikke har innsett dette. Det beste er at du bare avslutter dette nå slik at du kan komme deg videre! Om du ikke avslutter det så sitter dere akkurat slik om 10 år også!

Anonymkode: 9d48e...1a0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er temmelig bestemt på at hun ikke skal ha noe med tlf hans å gjøre. Så det skjer nok neppe. Han har kode på sin tlf som hun aldri skal finne ut av, det hadde hun ingenting med. Virker som hun ikke gjør noe særlig av det. 

Anonymkode: da354...2ca

Åh virkelig! Trodde han var likegyldig jeg på om kona skulle finne det ut. Du har sagt der tidligere nemlig. Skiftet mening nå?

Han er livredd for at kona skal finne det ut, FOR da blir det et helvete og kanskje hun går. Det ser ut som han er redd for å miste kona si. Du har nok mer følelser for han enn det han har for det.  

Anonymkode: dc32e...f6d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åh virkelig! Trodde han var likegyldig jeg på om kona skulle finne det ut. Du har sagt der tidligere nemlig. Skiftet mening nå?

Han er livredd for at kona skal finne det ut, FOR da blir det et helvete og kanskje hun går. Det ser ut som han er redd for å miste kona si. Du har nok mer følelser for han enn det han har for det.  

Anonymkode: dc32e...f6d

Du har nok mer følelser for han, enn det han har for deg skulle det stå.

Anonymkode: dc32e...f6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener altså, Ts, at du er den store kjærligheten for ham basert på ... ja, basert på hva egentlig? At han melder deg, spør hva du gjør, klager på kona -  og vil treffes? Si meg, hva tror du alle andre utro menn gjør da? Alt dette du nevner er jo helt standard, ja, faktisk minimum for å holde en elskerinne interessert. Det betyr virkelig ingenting, noe alle over 20 burde forstå.  Har han sagt at han elsker deg av hele sitt hjerte, ønsker å leve sammen med deg og planlegger å forlate sin kone til fordel for deg i nærmeste fremtid? Ikke? De fleste utro menn sier nemlig dette også, selv om de ikke mener det. 

Du er jo drømme-elskerinnen for en gift mann siden du er såpass korka - du nøyer deg med så knøttlite og fortsetter å håpe måned ut og måned inn - snart år ut og år inn... bare fordi det innimellom HENDER at en mann forlater kona til fordel for en elskerinne. Han har riktignok ikke sagt noe om det ennå,  men ja, fortsett å tro og håpe du! Jeg må bare le, du fortjener jammen å kaste bort år av dine liv på denne dusten. 

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er temmelig bestemt på at hun ikke skal ha noe med tlf hans å gjøre. Så det skjer nok neppe. Han har kode på sin tlf som hun aldri skal finne ut av, det hadde hun ingenting med. Virker som hun ikke gjør noe særlig av det. 

Anonymkode: da354...2ca

Det er oppskriften på å få en mistenksom kone. Det er jo tatt rett ut av boka "Hvordan finne ut om partneren din er utro" kaptittel 1: Når han tviholder på mobilen, nekter deg å se hvem du får meldinger av, holder kode hemmelig, tar med seg mobilen med seg overalt - og andre ting. Sånn avslører du en potensiell utro partner." 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2018 den 2.08, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er deg gitt at kona forblir? Mange her mener at menn generelt er og forblir forelsket kún ei gang. Hvorfor er det slik at av og til velger faktisk mannen å dra? 

Er det damer som har en mann som har vært utro her som bare svarer for seg? Vil gjerne dere skal gå ut ifra hva han gjør mot meg, hvordan og forelsket han blir da jeg er med han. Men for så etterpå blir veldig liten og innesluttet. 

Hvis jeg er null og nada vil han kutte meg. Som jeg ville kuttet andre uinteressante menn. 

Anonymkode: da354...2ca

Han er sannsynligvis forelska i spenningen og oppmerksomheten han får fra deg. Sett et ultimatum. Ingen kontakt før han er single. Dersom han mener alvor, går han fra kona si.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Kanel1 skrev:

Han er sannsynligvis forelska i spenningen og oppmerksomheten han får fra deg. Sett et ultimatum. Ingen kontakt før han er single. Dersom han mener alvor, går han fra kona si.

Dette er foreslått før, men TS tør ikke å gjøre det, for da vet hun at hun mister kontakten med han. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 25.1.2018 den 12.01, AnonymBruker skrev:

Dette er på ingen måte fint eller bra av verken han eller meg. Det har oppstått følelser mellom oss, som gjør alt mye vanskeligere. Gudd det kunne vært enkelt om ikke. Vi lar tiden vise hva som skjer, nobody knows,,

Anonymkode: da354...2ca

Hele situasjonen du nå er i, er du jo i fordi du ikke klarte å holde deg unna en mann du traff på dansegulvet en kveld! Det var ikke noen følelser der da, men det var vanskelig for deg. Tror du bare må innse at det var spenningen og bekreftelsen du higer etter, at en opptatt mann setter alt på spill for deg. 

Anonymkode: 7908b...7ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/25/2018 at 12:01 PM, AnonymBruker said:

Dette er på ingen måte fint eller bra av verken han eller meg. Det har oppstått følelser mellom oss, som gjør alt mye vanskeligere. Gudd det kunne vært enkelt om ikke. Vi lar tiden vise hva som skjer, nobody knows,,

Anonymkode: da354...2ca

Ingenting som tyder på at det har oppstått følelser fra hans side egentlig.

Anonymkode: ebcb5...c5a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2018 den 12.01, AnonymBruker skrev:

Dette er på ingen måte fint eller bra av verken han eller meg. Det har oppstått følelser mellom oss, som gjør alt mye vanskeligere. Gudd det kunne vært enkelt om ikke. Vi lar tiden vise hva som skjer, nobody knows,,

Anonymkode: da354...2ca

Nå må du komme deg ut av den "la tiden vise hva som skjer"- bobla! Tiden bestemmer ikke noe som helst, det er det du og denne mannen som gjør! Det høres ut som om du har en viljeløs skjebnetro. Det er ikke skjebnen som rår, mennesker har en egen vilje! Jeg lurer litt på om det er du selv som har dette idiotiske verdensbildet, eller om det er han som manipulerer deg til å tenke sånn. For det er selvsagt til hans fordel at du bare flyter viljeløst avsted, uten å sette krav eller ta noen avgjørelser. Å ikke velge er også et valg, det dårligste for deg. Kom deg unna ham, eller forlang at han velger mellom kona og deg!

Endret av Hulderen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...