Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En liten oppdatering av noe som fortsatt står på stedet hvil. Vi snakker sammen fortsatt, men møtte han rett før jul. Det var helt tilfeldig da vi begge to var ute. På slutten gikk vi litt før oss selv, å klarte ikke å holde fingrene av fatet. Så det endte opp med litt kos og klining og ingenting mer.

Igjen får han litt nerver etter dette som gjør til at han blir tilbakeholden etterpå. Der og da er han veldig svak og gira, så det er ingen tvil om at han er interessert. Han er bare ikke helt villig til å ta et steg enda. Hvordan det blir neste gang jeg ser han er vanskelig å si, men antar at han forblir litt svak for meg. 

Anonymkode: da354...2ca

Njaaaa, vil si det er litt tvil om at han er interessert. Vil heller ikke si at han virker spesielt svak for deg. Du skal se han har blitt mer svak for kona si etter den lille, ubetydelige flingen med deg:) Come on, hvor lenge skal du la ham holde på? Det er nesten så jeg begynner å syns synd på deg. Men bare nesten. 

Anonymkode: f74fe...769

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Njaaaa, vil si det er litt tvil om at han er interessert. Vil heller ikke si at han virker spesielt svak for deg. Du skal se han har blitt mer svak for kona si etter den lille, ubetydelige flingen med deg:) Come on, hvor lenge skal du la ham holde på? Det er nesten så jeg begynner å syns synd på deg. Men bare nesten. 

Anonymkode: f74fe...769

Okei, jeg har forsåvidt skjønt at han ikke vil dra fra sin kone. Ikke nå. 

Men alt han har vist, ved å sende "skrytebilder" (bilder at han trener og holder på med noe hele dagen) til halvnakne bilder av seg selv. Interessen rundt meg har virkelig blitt bevist flere ganger, å bryr seg om når jeg skal ut og om hvor jeg skal ut. Hvem jeg er med, osv. Er dette en ekstremt ubestemt mann? Har han plutselig fått angsten for å bli forlatt hjemme? Siden han har forandret seg litt. Mulig han vil ha et lite overtak på oss begge. 

Gjerne kom med nyttige og fornuftige svar. Ikke person angrep. Jeg svarer da folk spør meg om oppdatering. 👍

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er greia, TS, er at selv om han er svak for deg så er han ikke svak nok. Selv om han er kåt på deg så er ikke det nok, fordi det bare er ett sted følelsen sitter Det er bare ikke nok. 

Denne mannen har vist gjennom mange måneder nå at han kommer til å fortsette med kona så lenge han bare kan. Hvis han blir oppdaget kommer han sannsynligvis til å krype og be om tilgivelse og det er store muligheter for at kona går med på å tilgi han, og da må han kutte kontakten med deg.

Uansett hvor mye du ønsker at han vil ha deg så vil han ikke ha deg nok

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei, jeg har forsåvidt skjønt at han ikke vil dra fra sin kone. Ikke nå. 

Men alt han har vist, ved å sende "skrytebilder" (bilder at han trener og holder på med noe hele dagen) til halvnakne bilder av seg selv. Interessen rundt meg har virkelig blitt bevist flere ganger, å bryr seg om når jeg skal ut og om hvor jeg skal ut. Hvem jeg er med, osv. Er dette en ekstremt ubestemt mann? Har han plutselig fått angsten for å bli forlatt hjemme? Siden han har forandret seg litt. Mulig han vil ha et lite overtak på oss begge. 

Gjerne kom med nyttige og fornuftige svar. Ikke person angrep. Jeg svarer da folk spør meg om oppdatering. 👍

Anonymkode: da354...2ca

Akkurat sånn oppfører min FF seg mot meg også, vet du hva? Han eier ikke et snev av følelser for meg, og ikke jeg for han, men han er kåt på meg, liker oppmerksomheten osv. Så nei dette er ikke tegn på følelser, annet enn kåtskap.  Ingen mann forlater kona til fordel for ei han kun har lyst på fysisk. 

Anonymkode: 2f4a1...85c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det spikret at han er gift?

Jeg har flere venner på fb som står som gift, men så vidt jeg vet er ingen av dem hverken gift eller samboere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Njaaaa, vil si det er litt tvil om at han er interessert. Vil heller ikke si at han virker spesielt svak for deg. Du skal se han har blitt mer svak for kona si etter den lille, ubetydelige flingen med deg:) Come on, hvor lenge skal du la ham holde på? Det er nesten så jeg begynner å syns synd på deg. Men bare nesten. 

Anonymkode: f74fe...769

Din egen usikkerhet skinner så utrolig mye igjennom her. Nesten så jeg blir flau på dine vegner. Men bare nesten.

Anonymkode: 70518...adc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Din egen usikkerhet skinner så utrolig mye igjennom her. Nesten så jeg blir flau på dine vegner. Men bare nesten.

Anonymkode: 70518...adc

I alle dager...? Min usikkerhet? Du vet da ingenting om meg. Jeg tror han fint lurer dem begge to, men at han har valgt å bli hos kona, som jeg tror han faktisk setter høyest.  Og flau på mine vegne? Hvorfor det? Dette skjønte jeg ingenting av. 

Anonymkode: f74fe...769

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som er greia, TS, er at selv om han er svak for deg så er han ikke svak nok. Selv om han er kåt på deg så er ikke det nok, fordi det bare er ett sted følelsen sitter Det er bare ikke nok. 

Denne mannen har vist gjennom mange måneder nå at han kommer til å fortsette med kona så lenge han bare kan. Hvis han blir oppdaget kommer han sannsynligvis til å krype og be om tilgivelse og det er store muligheter for at kona går med på å tilgi han, og da må han kutte kontakten med deg.

Uansett hvor mye du ønsker at han vil ha deg så vil han ikke ha deg nok

Anonymkode: 929e4...271

Forklarte det så mye bedre enn meg! Så ja, anonym...adc, nå ble jeg også flau av meg selv. 

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Din egen usikkerhet skinner så utrolig mye igjennom her. Nesten så jeg blir flau på dine vegner. Men bare nesten.

Anonymkode: 70518...adc

 

Anonymkode: f74fe...769

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager...? Min usikkerhet? Du vet da ingenting om meg. Jeg tror han fint lurer dem begge to, men at han har valgt å bli hos kona, som jeg tror han faktisk setter høyest.  Og flau på mine vegne? Hvorfor det? Dette skjønte jeg ingenting av. 

Anonymkode: f74fe...769

Kanskje en siteringsfeil fra vedkommende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, wintergirl skrev:

Kanskje en siteringsfeil fra vedkommende?

Neppe. I nest siste og siste setning bruker h*n bruker samme setningsoppbygging og ord som meg, men med en annen vri. Hersketeknikk. Dersom jeg tar feil beklager jeg:)

Anonymkode: f74fe...769

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neppe. I nest siste og siste setning bruker h*n bruker samme setningsoppbygging og ord som meg, men med en annen vri. Hersketeknikk. Dersom jeg tar feil beklager jeg:)

Anonymkode: f74fe...769

Du sier ihverfall ikke noe galt. Så ja, da er det Isåfall hersketeknikk. Fint du driter i det ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2018 den 12.45, AnonymBruker skrev:

Okei, jeg har forsåvidt skjønt at han ikke vil dra fra sin kone. Ikke nå. 

Men alt han har vist, ved å sende "skrytebilder" (bilder at han trener og holder på med noe hele dagen) til halvnakne bilder av seg selv. Interessen rundt meg har virkelig blitt bevist flere ganger, å bryr seg om når jeg skal ut og om hvor jeg skal ut. Hvem jeg er med, osv. Er dette en ekstremt ubestemt mann? Har han plutselig fått angsten for å bli forlatt hjemme? Siden han har forandret seg litt. Mulig han vil ha et lite overtak på oss begge. 

Gjerne kom med nyttige og fornuftige svar. Ikke person angrep. Jeg svarer da folk spør meg om oppdatering. 👍

Anonymkode: da354...2ca

Han har vist at han er interessert i å flørte med deg og at han vil ha deg tilgjengelig for seg. At en annen mann skal legge beslag på deg blir upraktisk for ham. Han vil sikkert ikke at kona skal finne seg andre heller - igjen, upraktisk. At han vil ha dere for seg selv eller er sjalu er ikke noe tegn på kjærlighet. Tvert imot, en mann som elsket deg og ville ditt beste ville kunne skjønne at du trenger mer enn det han kan gi. 

Jeg legger merke til at her ikke er mimring om fortid, planer for framtid, at han stiller deg spørsmål om hvem du er som menneske etc. I hans øyne er du ei pen nok dame som bor i nærheten og har tid til ham og ikke krever særlig av ham. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner flere som deg. De har latt tid,år gått dra seg. De har sittet å ventet, på noe som aldri ble noe av. 

En sto i med en gift fyr i 7 år. Det ble aldri at han flytter fra kona. Det var hensyn til gamle foreldre, kone, barn, så ble kona gravid ved et "uhell" av alle ting. Hun snakket stadig om mannen i sitt liv. Hun trodde på han. Når får vi treffe han? Passet aldri,  for han var redd . Redd for spørsmål osv. De reiste aldri på ferie sammen.  Hun satt og ventet. Han var på ferie, påsketur og feiret jul med kona. Ennå trodde hun på han. Var overbevisende.  Etter 7 år...gikk han lei. Var nok best å holde seg til kona

Anonymkode: 8d931...07b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/16/2018 at 12:45 PM, AnonymBruker said:

Okei, jeg har forsåvidt skjønt at han ikke vil dra fra sin kone. Ikke nå. 

Men alt han har vist, ved å sende "skrytebilder" (bilder at han trener og holder på med noe hele dagen) til halvnakne bilder av seg selv. Interessen rundt meg har virkelig blitt bevist flere ganger, å bryr seg om når jeg skal ut og om hvor jeg skal ut. Hvem jeg er med, osv. Er dette en ekstremt ubestemt mann? Har han plutselig fått angsten for å bli forlatt hjemme? Siden han har forandret seg litt. Mulig han vil ha et lite overtak på oss begge. 

Gjerne kom med nyttige og fornuftige svar. Ikke person angrep. Jeg svarer da folk spør meg om oppdatering. 👍

Anonymkode: da354...2ca

Har han noen gang sagt at han vil gå fra kona og familien til fordel for deg?

Anonymkode: ebcb5...c5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, January 16, 2018 den 19.57, AnonymBruker skrev:

Finn deg en tyrker..

Anonymkode: aa443...dcb

Hva i alle  dager? Ha litt mer innsikt i livet ditt. Det er mer enn hva du når frem til tydelivis. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På Wednesday, January 17, 2018 den 19.17, AnonymBruker skrev:

Har han noen gang sagt at han vil gå fra kona og familien til fordel for deg?

Anonymkode: ebcb5...c5a

Han har sagt med rene ord at han ikke vil gå ifra akkurat nå, av en grunn. Vet ikke hvilke, men det var ikke pga meg, skrev han - men situasjonen hjemme. Redd om han leser dette, så vil ikke gå i detaljer.

Jeg har skrevet og snakket med han på tlf idag og han er alene ikveld. Han var veldig glad til å slippe unna henne og fått kommet seg bort uten henne. Han spør i "gåseøyne" om jeg kan komme. Jeg tenker da, hva vil han? Alle sier han er kun kåt på meg, men kan ikke han ha fått følelser for meg? Er det en grunn for at han ikke livssituasjonen kan dra nå? Når han egentlig vil det. Hvorfor be meg opp hvis han elsker henne? rart jeg blir litt forvirret??

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, January 17, 2018 den 19.17, AnonymBruker skrev:

Har han noen gang sagt at han vil gå fra kona og familien til fordel for deg?

Anonymkode: ebcb5...c5a

Han har sagt med rene ord at han ikke vil gå ifra akkurat nå, av en grunn. Vet ikke hvilke, men det var ikke pga meg, skrev han - men situasjonen hjemme. Redd om han leser dette, så vil ikke gå i detaljer.

Jeg har skrevet og snakket med han på tlf idag og han er alene ikveld. Han var veldig glad til å slippe unna henne og fått kommet seg bort uten henne. Han spør i "gåseøyne" om jeg kan komme. Jeg tenker da, hva vil han? Alle sier han er kun kåt på meg, men kan ikke han ha fåttfølelser for meg? Er det en grunn for at han ikke livssituasjonen kan dra nå? Når han egentlig vil det. Hvorfor be meg opp hvis han elsker henne? rart jeg blirlitt forvirret??

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, January 17, 2018 den 14.00, AnonymBruker skrev:

Han har vist at han er interessert i å flørte med deg og at han vil ha deg tilgjengelig for seg. At en annen mann skal legge beslag på deg blir upraktisk for ham. Han vil sikkert ikke at kona skal finne seg andre heller - igjen, upraktisk. At han vil ha dere for seg selv eller er sjalu er ikke noe tegn på kjærlighet. Tvert imot, en mann som elsket deg og ville ditt beste ville kunne skjønne at du trenger mer enn det han kan gi. 

Jeg legger merke til at her ikke er mimring om fortid, planer for framtid, at han stiller deg spørsmål om hvem du er som menneske etc. I hans øyne er du ei pen nok dame som bor i nærheten og har tid til ham og ikke krever særlig av ham. 

Anonymkode: 77678...3c8

Huff, jeg kunne bare ønsket han tenkte som meg. At han savnet meg som jeg egentlig har gått ut ifra at han gjorde. 

Han liker å ha en liten kontroll på om jeg er ute, av en eller annen grunn. Merker dette med at hvis jeg nevner ting om uteliv i en helg, om jeg skåler sent en lørdag at han blir nysgjerrig på hvor jeg skal og med hvem. Nevner også at han og kona alltid går uten hverandre, gjør ting uten henne, hun gidder ikke det, jeg vil men hun vil ikke. Hun er kjedelig. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han er sint på kona si, betyr ikke at han elsker deg. 

Men alt dette betyr at han roter. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...