Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg blir sjokkert at du ikke tenker på konens perspektiv, og at du ikke i det hele tatt tenker at han kan også gjøre det samme mot deg hvis han virkelig hadde forlatt henne for deg. Det er ingenting ved han som er fornuftig, og du virker ikke som en fornuftig person heller, ettersom du føler at det er ikke feil av deg å være en elskerinne. Dere er like ille i min mening, kanskje ironisk nok ment for hverandre.

Anonymkode: 76af9...2b6

Å tenke på andre og vise at hun har empati er nok veldig fjernt fra Ts. Hun har ikke vist annet enn egoisme fra dag 1. 

Unnskyldningen er at det er jo så mange ekteskap som går i stykker på grunn av utroskap. Ja, Ts hjelper jo til alt hun kan for å høyne den statistikken! 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Å tenke på andre og vise at hun har empati er nok veldig fjernt fra Ts. Hun har ikke vist annet enn egoisme fra dag 1. 

Unnskyldningen er at det er jo så mange ekteskap som går i stykker på grunn av utroskap. Ja, Ts hjelper jo til alt hun kan for å høyne den statistikken! 

Anonymkode: 2719c...614

Som en kvinne som kjenner veldig mange kvinner med egoisme kan jeg si at mye av det er deres absurde sjalusi/''konkurranse instinkt' (ja, jeg er kvinne selv og det gjelder ikke alle men mange dessverre). Når en kvinne som TS faller for en mann og finner ut han allikevel er ikke singel, så er de i sjokk fasen og prøver å overtale dem selv at ''de fortjener mannen selv om han er gift, fordi konen ikke er bra nok'', ''klarer ikke holde mannen sin, så jeg er bedre'' eller ''jeg er bedre enn henne og fortjener mer enn det du gjør'' oppførsel. Det er veldig kvalmende at folk kan være slik, var ikke så lenge siden jeg så en tråd om ei kvinne som rakket ned en lav inder og mente hu var mer kvalifisert å være sammen mannen hennes.. jøsses.

Anonymkode: 76af9...2b6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grei formulering, jeg har tenkt på alt dette selvom jeg er overbevist om at han fortsatt blir hos kona en stund til. At de klarer å leve livet ut sammen er jeg mer usikker på. De har mye problemer i ekteskapet, ut i fra hva han sier da. Følelsene er blitt svekket, å jeg vet at om følelsene blir borte er det bare enda vanskeligere å holde kjærligheten oppe. Samt interessen for andre kan bli større.

Jeg har tenkt så langt som at hvis det skulle bli han og meg. Jeg vet at ingen barn ønsker at mamma og pappa skiller seg, men desverre så skjer det allikavel. Av erfaring så kan jeg si at man allikavel ikke lider nød om man går ifra. Barna er det mest verdifulle uansett, å gjør klart det beste ut av alt. Jeg har vært bonusmamma tidligere, å de elsket meg. Det er dårlig å si at vi ikke kan mestre denne viktige jobben, for det er mange flinke bonusforeldre der ute. Tenk hvor mange som er i din situasjonen? Ikke undervurder disse. Nå mente du det sikkert ikke vondt, men jeg vet at barna kan få en fin og trygg oppvekst selvom foreldrene har dratt ifra hverandre. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

 Intelligent innlegg som vanlig (not).

Anonymkode: 67bc3...6a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som en kvinne som kjenner veldig mange kvinner med egoisme kan jeg si at mye av det er deres absurde sjalusi/''konkurranse instinkt' (ja, jeg er kvinne selv og det gjelder ikke alle men mange dessverre). Når en kvinne som TS faller for en mann og finner ut han allikevel er ikke singel, så er de i sjokk fasen og prøver å overtale dem selv at ''de fortjener mannen selv om han er gift, fordi konen ikke er bra nok'', ''klarer ikke holde mannen sin, så jeg er bedre'' eller ''jeg er bedre enn henne og fortjener mer enn det du gjør'' oppførsel. Det er veldig kvalmende at folk kan være slik, var ikke så lenge siden jeg så en tråd om ei kvinne som rakket ned en lav inder og mente hu var mer kvalifisert å være sammen mannen hennes.. jøsses.

Anonymkode: 76af9...2b6

Du har helt rett, det finnes en del slike kvinner. Ts har nevnt at han har en viktig jobb, så hun føler vel han er en ekstra bra fangst som kan gi henne økt selvtillit og verdi om hun "vinner" konkurransen. 

Nå trekker hun antakelig det korteste strået uansett, mannen har gitt klar beskjed om at han etter en evnt. skilsmisse vil være singel. Og det er ingenting som tyder på at han er på vei ut, det blir nok kun om kona finner ut hva han holder på med. 

 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 15.12.2017 den 21.40, AnonymBruker skrev:

Som en kvinne som kjenner veldig mange kvinner med egoisme kan jeg si at mye av det er deres absurde sjalusi/''konkurranse instinkt' (ja, jeg er kvinne selv og det gjelder ikke alle men mange dessverre). Når en kvinne som TS faller for en mann og finner ut han allikevel er ikke singel, så er de i sjokk fasen og prøver å overtale dem selv at ''de fortjener mannen selv om han er gift, fordi konen ikke er bra nok'', ''klarer ikke holde mannen sin, så jeg er bedre'' eller ''jeg er bedre enn henne og fortjener mer enn det du gjør'' oppførsel. Det er veldig kvalmende at folk kan være slik, var ikke så lenge siden jeg så en tråd om ei kvinne som rakket ned en lav inder og mente hu var mer kvalifisert å være sammen mannen hennes.. jøsses.

Anonymkode: 76af9...2b6

Hehe, det er nok menn gode på også. Har sett noen eksempler her inne... 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppdateringer ts?

Anonymkode: dc32e...f6d

Forhåpentligvis sluttet å se han

Anonymkode: 4d5d4...1fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forhåpentligvis sluttet å se han

Anonymkode: 4d5d4...1fa

Ja,kanskje det er det.

Anonymkode: dc32e...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, padawan skrev:

Eller hun ikke ville oppdatere Hønsehuset.

Folk som er utro er ufyselige 

Anonymkode: 4d5d4...1fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som er utro er ufyselige 

Anonymkode: 4d5d4...1fa

Det skal jeg ikke krangle på men 64 sider om ei som har seg med en som er gift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, padawan skrev:

Det skal jeg ikke krangle på men 64 sider om ei som har seg med en som er gift?

I Nintendo style

Anonymkode: 4d5d4...1fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I Nintendo style

Anonymkode: 4d5d4...1fa

Oh-I-see-what-you-did-there.jpg

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, padawan skrev:

Eller hun ikke ville oppdatere Hønsehuset.

Ser ut som om hun likte å fortelle om det da og hvor mye han hadde lyst på henne. Hadde det vært bra så tror jeg hun hadde oppdatert oss garantert. 

En annen ting. Skal vi skryte av en som bevisst ligger med en gift mann? En med tre barn som håper at en mann med to barn ødelegger familien sin? Sånt er forkastelig! Alle kan gjøre feil og tråkke grundig i salaten, men å fortsette og så rettferdiggjøre det på alle måter er galt og det er helt normalt å reagere på. Utroskap er utrolig fælt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det vært utveksling av julegaver eller?

Anonymkode: b040d...6c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det vært utveksling av julegaver eller?

Anonymkode: b040d...6c3

Håper hun fikk avskjedsgave i så fall

Anonymkode: 4d5d4...1fa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, padawan skrev:

Det skal jeg ikke krangle på men 64 sider om ei som har seg med en som er gift?

Det har blitt 64 sider fordi TS stadig har oppdatert og skrevet nye ting. Hvis du har lest tråden så skjønner du hvorfor.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En liten oppdatering av noe som fortsatt står på stedet hvil. Vi snakker sammen fortsatt, men møtte han rett før jul. Det var helt tilfeldig da vi begge to var ute. På slutten gikk vi litt før oss selv, å klarte ikke å holde fingrene av fatet. Så det endte opp med litt kos og klining og ingenting mer.

Igjen får han litt nerver etter dette som gjør til at han blir tilbakeholden etterpå. Der og da er han veldig svak og gira, så det er ingen tvil om at han er interessert. Han er bare ikke helt villig til å ta et steg enda. Hvordan det blir neste gang jeg ser han er vanskelig å si, men antar at han forblir litt svak for meg. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En liten oppdatering av noe som fortsatt står på stedet hvil. Vi snakker sammen fortsatt, men møtte han rett før jul. Det var helt tilfeldig da vi begge to var ute. På slutten gikk vi litt før oss selv, å klarte ikke å holde fingrene av fatet. Så det endte opp med litt kos og klining og ingenting mer.

Igjen får han litt nerver etter dette som gjør til at han blir tilbakeholden etterpå. Der og da er han veldig svak og gira, så det er ingen tvil om at han er interessert. Han er bare ikke helt villig til å ta et steg enda. Hvordan det blir neste gang jeg ser han er vanskelig å si, men antar at han forblir litt svak for meg. 

Anonymkode: da354...2ca

Neida. En dag så går det over. Alle kan bli betatt av andre, men det går over. Du er tilgjengelig og lar han gjøre som han vil.  Hadde du enda hatt selvrespekt og vett så hadde du kuttet han ut helt. La familien få være i fred og skaff deg en singel mann istedet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...