Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Tba skrev:

De som risikerer til å få det forferdelig er kona og barna til mannen hvis sannheten kommer frem.  De er uskyldige og fóreløpig uvitende det kyniske spillet til TS og denne mannen.

Han lagrer bildene, og er generelt skjødesløs (møter TS utenfor jobben sin osv) så det er bare et tidsspørsmål før kona finner ut av det. Kanskje hun allerede var avfunnet seg med at mannen hennes er troende til slikt, det er neppe første gang 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS, det skjærer i hjertet å lese hva du skriver. Å tolke at han ønsker lettkledde bilder som at han er oppriktig interessert - er det mulig! Du virker faktisk lett tilbakestående. Dette sier jeg ikke for å være slem, for jeg har oppriktig vondt av deg. Det er jenter som deg som blir utnyttet av drittsekker gang på gang på gang. Har du ikke en klok person du kan snakke med om dette, som kan få deg til å se på situasjonen med andre øyne? En ting er å bli utnyttet for så å våkne opp og skjønne hva som har skjedd slik at man kan unngå det siden. Men det å innbille seg at et slikt forhold som dette har noe som helst med kjærlighet å gjøre og la det dra ut i måneder og år, det er bare trist. Du forstår tydeligvis ikke noenting av hva du er med på.

Anonymkode: d15fd...cf5

Det har da vel ingenting med lett tilbakestående å gjøre, jeg vet hva jeg holder på med, men blir nok litt for svak for han. Jeg gjør det fordi jeg liker han. Tror du jeg hadde gjort dette til hvem som helst? Absolutt ikke. 

Jeg er en oppegående dame, som overhodet ikke er noe tilbake. Det er nok litt mer flørt og spenning i dette enn noe annet. Jeg vet jeg ikke skal være så svak, men jeg må ærlig innrømme at jeg liker det litt også. Om ikke det blir oss, noe jeg er blitt nokså sikker på, så neivel. Du trenger ikke å si at jeg og andre som driver med dette "horeriet" (som du kanskje vil kalle det) tilbakestående. Det er forskjell på det og ikke klare å forstå greia, og det å klare å forstå. Jeg forstår, jeg er bare ekstremt betatt av denne mannen. Hva gjør ikke en forelskelse??🙈

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har da vel ingenting med lett tilbakestående å gjøre, jeg vet hva jeg holder på med, men blir nok litt for svak for han. Jeg gjør det fordi jeg liker han. Tror du jeg hadde gjort dette til hvem som helst? Absolutt ikke. 

Jeg er en oppegående dame, som overhodet ikke er noe tilbake. Det er nok litt mer flørt og spenning i dette enn noe annet. Jeg vet jeg ikke skal være så svak, men jeg må ærlig innrømme at jeg liker det litt også. Om ikke det blir oss, noe jeg er blitt nokså sikker på, så neivel. Du trenger ikke å si at jeg og andre som driver med dette "horeriet" (som du kanskje vil kalle det) tilbakestående. Det er forskjell på det og ikke klare å forstå greia, og det å klare å forstå. Jeg forstår, jeg er bare ekstremt betatt av denne mannen. Hva gjør ikke en forelskelse??🙈

Anonymkode: da354...2ca

Alle forstår greia. Du bryr deg kun om det å pleie forelskelsen. Hans kone og familie, dine barn, alt annet er uviktig. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kanel1 skrev:

Det at han er betatt er ikke nok til å forlate en familie. Mest sannsynlig har han så sterke bånd til kona, både emosjonelt og praktisk, at han ikke vil forlate dem med mindre han er 100 % sikker på at du er den rette. Du vet jo ikke sikkert at han er betatt engang. Du sier at han «Virker» betatt.  Du er spenning for ham i en periode av ekteskapet der de har begynt å ta hverandre for gitt. Han trenger positiv bekreftelse fra deg. Du er en slags flukt han kan kose seg med når kona er sliten og lite imøtekommende. 

Kom deg unna så fort du kan. Jeg er redd du kommer til å bli såra dypt dersom du fortsetter dette spillet. 

Jeg skjønner hva du mener. Det er bare så innmari vanskelig når interessen er så stor. Jeg får bare en skikkelig godfølelse hver gang jeg får Snap av han. Merker jeg tenker masse på han. Han har sagt han er betatt og har vært betatt, han skreiv han ikke ville holdt på slik hvis ikke. (Lett og si men) 

For meg så ser det ut til at han vil holde det gående med meg til han blir ordentlig kjent med meg. Man blir ikke det via bare mld, men kanskje han må se flere sider av meg - om du skjønner. Han sier han jevnlig gjør det og det å hvordan jeg stiller meg til det. Jeg vet jeg blir såret, men dette er då min feil også. Jeg har rota meg opp i dette. Noe jeg ikke skulle gjort.. 😣

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en oppegående dame, som overhodet ikke er noe tilbake. Det er nok litt mer flørt og spenning i dette enn noe annet. Jeg vet jeg ikke skal være så svak, men jeg må ærlig innrømme at jeg liker det litt også. Om ikke det blir oss, noe jeg er blitt nokså sikker på, så neivel. Du trenger ikke å si at jeg og andre som driver med dette "horeriet" (som du kanskje vil kalle det) tilbakestående. Det er forskjell på det og ikke klare å forstå greia, og det å klare å forstå. Jeg forstår, jeg er bare ekstremt betatt av denne mannen. Hva gjør ikke en forelskelse??🙈

Dette viser jo bare ondskapen din. Du gjør dette for litt spenning? Forstår du ikke at du er i ferd med å bidra til å ødelegge andre menneskes liv? Mannen har en krise i ekteskapet. Han står på kanten av stupet. Det siste han trenger er en sånn som deg som dytter slik at han faller utfor. Vis respekt for både mannen og familien hans ved å skygge banen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner hva du mener. Det er bare så innmari vanskelig når interessen er så stor. Jeg får bare en skikkelig godfølelse hver gang jeg får Snap av han. Merker jeg tenker masse på han. Han har sagt han er betatt og har vært betatt, han skreiv han ikke ville holdt på slik hvis ikke. (Lett og si men) 

For meg så ser det ut til at han vil holde det gående med meg til han blir ordentlig kjent med meg. Man blir ikke det via bare mld, men kanskje han må se flere sider av meg - om du skjønner. Han sier han jevnlig gjør det og det å hvordan jeg stiller meg til det. Jeg vet jeg blir såret, men dette er då min feil også. Jeg har rota meg opp i dette. Noe jeg ikke skulle gjort.. 😣

Anonymkode: da354...2ca

Ja, du har rota det til selv, og nei, det skulle du ikke gjort!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I det normale liv så er ikke dette meg i det hele tatt. Jeg har bare gått ut ifra at de har vært helt ut på kanten av ekteskapet. Noe som igjen har gjort det lettere for meg å gå til han. Jeg har jo hjerte jeg også, å gjør jo ikke dette bare for en liten vri i hverdagen. Han har vist så mye av seg at jeg har blitt svak for han. Det kan jo også være at faktisk ekteskapet ligger i ei tynn tråd, men jeg vet allikavel at dette ikke er greit. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ha lettkledde bilder av deg, sånn at han har noe å runke etter....

Våkne opp menneske! Han bruker deg, ikke noe mer enn det. Du er et leketøy han kan hente frem ved behov.
 

Anonymkode: 0844a...0bd

Det er ikke sikkert det er derfor men, reiner jo med han heller har seg med kona enn et runk. Nå vet ikke jeg det. Han går heldigvis ikke i detalj om slikt👀

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har da vel ingenting med lett tilbakestående å gjøre, jeg vet hva jeg holder på med, men blir nok litt for svak for han. Jeg gjør det fordi jeg liker han. Tror du jeg hadde gjort dette til hvem som helst? Absolutt ikke. 

Jeg er en oppegående dame, som overhodet ikke er noe tilbake. Det er nok litt mer flørt og spenning i dette enn noe annet. Jeg vet jeg ikke skal være så svak, men jeg må ærlig innrømme at jeg liker det litt også. Om ikke det blir oss, noe jeg er blitt nokså sikker på, så neivel. Du trenger ikke å si at jeg og andre som driver med dette "horeriet" (som du kanskje vil kalle det) tilbakestående. Det er forskjell på det og ikke klare å forstå greia, og det å klare å forstå. Jeg forstår, jeg er bare ekstremt betatt av denne mannen. Hva gjør ikke en forelskelse??🙈

Anonymkode: da354...2ca

Jeg har ikke kalt dert horeri nei. Jeg synes dette er tragisk, mest for din egen del. Det er lett å merke at du ikke akkurat er godt utstyrt mentalt, både på den ubehjelpelige måten du uttrykker deg på og på de barnslige tankene du gjør deg rundt dette. Du sier du er forelsket, men det er nettopp det jeg vil fram til -  litt enkle sjeler som deg "forelsker" seg i jo i hvem som helst som viser dem oppmerksomhet, uten å kritisk vurdere karakteren til elskeren. Helt utrolig at du er en trebarnsmor på nesten 30. Men TS - det er ingenting vi kan si eller gjøre tydeligvis, så du får bare kose deg med smulene så lenge det varer. 

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

reiner jo med han heller har seg med kona enn et runk.

Anonymkode: da354...2ca

Det er ikke akkurat gjensidig utelukkende.... 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I det normale liv så er ikke dette meg i det hele tatt. Jeg har bare gått ut ifra at de har vært helt ut på kanten av ekteskapet. Noe som igjen har gjort det lettere for meg å gå til han. Jeg har jo hjerte jeg også, å gjør jo ikke dette bare for en liten vri i hverdagen. Han har vist så mye av seg at jeg har blitt svak for han. Det kan jo også være at faktisk ekteskapet ligger i ei tynn tråd, men jeg vet allikavel at dette ikke er greit. 

Anonymkode: da354...2ca

Å joda, i det normale liv så er dette nettopp deg. Du er egoistisk og kynisk. Du kan fortelle deg selv at du er det motsatte til du blir blå i trynet, det forandrer ikke fakta. Det er jo du som gjør dette? Eller har du to personligheter? 

Du bør ikke lyve for deg selv, se heller deg selv i speilet akkurat som du er. Du fortsetter selv om du vet det er galt, allikevel er ikke dette deg?  Da er du temmelig dum om du tror det. 

Du gjentar og gjentar at dette ikke er greit, vel da er vel fasiten ganske innlysende! 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I det normale liv så er ikke dette meg i det hele tatt. Jeg har bare gått ut ifra at de har vært helt ut på kanten av ekteskapet. Noe som igjen har gjort det lettere for meg å gå til han. Jeg har jo hjerte jeg også, å gjør jo ikke dette bare for en liten vri i hverdagen. Han har vist så mye av seg at jeg har blitt svak for han. Det kan jo også være at faktisk ekteskapet ligger i ei tynn tråd, men jeg vet allikavel at dette ikke er greit. 

Anonymkode: da354...2ca

Du har gjort det før og gjør det på nytt nå, så da er det det normale for deg da. 

 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tenkt på TS at han ikke opplever deg som koneemne? Kansje han tenker at med din personlighet og bagasje så er det bare sex som er interessant?

Anonymkode: 67bc3...6a5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tenkt på TS at han ikke opplever deg som koneemne? Kansje han tenker at med din personlighet og bagasje så er det bare sex som er interessant?

Anonymkode: 67bc3...6a5

Logikk, fornuft og det helt åpenbare i denne saken er Ts totalt blind for. Vi er mange som har forklart med teskje, og når det ikke trengte inn, så prøvde vi pipette, men stadig uten hell. 

Så jeg tror vi kan slå fast at vi får overlate Ts til skjebnen, hun er jo overbevist om at hvis de er sjelevenner og det er meningen så blir det dem to. Antakelig meningen hennes? eller sikter hun til noe overjordisk, evnt. underjordisk? 

Må være noe sånt.

Tror jeg. 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen mening om hva som skjer, det jeg vet er at han liker meg til en viss grad iallefall. Han liker å ta imot bilder og skrive litt til meg. Hva som skjer videre vet jeg ikke, men jeg tror han skal få igjen følelsene til hun der hjemme skal de to holde dette ekteskapet. Som ei skrev her over, så er nok han litt usikker på hva han vil. Det er ikke lett å ha følelsene et annet sted enn på det man har hjemme. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen mening om hva som skjer, det jeg vet er at han liker meg til en viss grad iallefall. Han liker å ta imot bilder og skrive litt til meg. Hva som skjer videre vet jeg ikke, men jeg tror han skal få igjen følelsene til hun der hjemme skal de to holde dette ekteskapet. Som ei skrev her over, så er nok han litt usikker på hva han vil. Det er ikke lett å ha følelsene et annet sted enn på det man har hjemme. 

Anonymkode: da354...2ca

Han har nok følelsene på begge steder. Men han tenker med det lille hodet når det gjelder deg,  og det store når han er sammen kona. Snakker av erfaring, ikke noe problem å skille sex og følelser. 

Anonymkode: 67bc3...6a5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har nok følelsene på begge steder. Men han tenker med det lille hodet når det gjelder deg,  og det store når han er sammen kona. Snakker av erfaring, ikke noe problem å skille sex og følelser. 

Anonymkode: 67bc3...6a5

Snakker erfaring fordi du har opplevd akkurat det samme som meg? Selfølgelig, jeg vet jo at det er sannsynlig bare spenninga rundt dette som gjør han ekstra gira. Av og til kan faktisk mannfolka også følelser frem. Kanskje han trenger litt tid før han vet hvor han er. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakker erfaring fordi du har opplevd akkurat det samme som meg? Selfølgelig, jeg vet jo at det er sannsynlig bare spenninga rundt dette som gjør han ekstra gira. Av og til kan faktisk mannfolka også følelser frem. Kanskje han trenger litt tid før han vet hvor han er. 

Anonymkode: da354...2ca

Gi han 50 år du da:laugh: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. De elsker nok henne, men ikke på riktig måte. 

Jeg har slitt med mannen en periode. Vi kom oss gjennom det. I periode hadde vi ikke sex, jeg tenkte på andre menn, likevel ville jeg aldri tatt steget. Fordi kjærligheten for mannen var for stor. Var han jeg ville være nær. 

Jeg mener at de som er utro sliter med noe, og utroskapen er et tegn på at man har gitt opp. Og da automatisk er en drittsekk. Rydd hjemme før du roter  

Riktig sagt, egentlig. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...