Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg faller som regel aldri så fort for en mann, men av og til finner man fort ut av hvem man vil ha og at kjemien stemmer veldig godt overens. 

Anonymkode: da354...2ca

Du har skapt denne situasjonen selv - det handler ikke om å falle for noen men om å dyrke frem noe man ønsker seg tror jeg. Jeg tror du vil ha ham og med det skaper deg forventninger. For hans del håper jeg han våkner og innser at dette ikke er bra.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke gå helt i detalj om hva som skjer/har skjedd siden dette er en åpen forum side der både han og kona kan se. Må si det at vi har lagt hverandre til på sosiale medier og føles som han vil være  "god venn" med meg. Han sier fine ting til meg, men han har nok vært litt tilbakeholden de to siste dagene. Da tenker jeg at det kan være han hat fått litt kalde føtter og bestemt seg for at han bare vil ha kona.(?) Samtidig sa han ei gang helt i starten at det ikke gikk særlig bra mellom dem. Så han har gitt meg litt håp om jeg kan si det sånn. Hsr lyst å egentlig bare vite hva han vil. 

Skal jeg bare slette han både på face/Snap og i Instagram? Alle vet at det ikke er så lett når en først har fått en liten interesse. Han har ikke lagt frem på noe vis at han vil møte meg, vi var innpå det temaet, men da skreiv han at det var skummelt. (Det var den førsre dagen vi skrev til hverandre etter at vi rota). Og han sa i beg at han ikke kunne ha meg på Insta og Snap, allikevel gjorde han det til slutt. Virker som han ikke helt klarer å gi slipp meg. Nb: Nå har jeg bare skrevet hva jeg har følt oppi dette.

Jeg faller som regel aldri så fort for en mann, men av og til finner man fort ut av hvem man vil ha og at kjemien stemmer veldig godt overens. 

Anonymkode: da354...2ca

Ja. Du skal bare slette han fra Facebook, Snap og Instagram. Du trenger virkelig ikke å være den som gjør at den familien går ad undas. 

Du må faktisk være den voksne og fornuftige oppi dette her. Du kan ikke gjemme deg bak at han er så hyggelig og at det er han som la til deg osv. Du må bare slutte å snakke med han, slutte å ha noe kontakt. 

Jeg vet at du bare kommer til å fortsette å ha kontakt med han. Jeg vet at du ikke slutter å chatte. Og en dag så kommer dere til å møtes og ha et forhold på si, og så blir du enten såret eller så blir familien hans såret. Dette kommer aldri i verden til å ende bra for alle parter. 

Vet at det ikke spiller noen rolle hva noen her på forumet sier, du gjør det du gjør - ødelegger familier. Du har vært med på å ødelegge en, og nå er du i ferd med å prøve å ødelegge en til. Jeg håper du ikke klarer det og at denne mannen rister deg av seg og sletter deg og lar deg gå i glemmeboka.

 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Du skal bare slette han fra Facebook, Snap og Instagram. Du trenger virkelig ikke å være den som gjør at den familien går ad undas. 

Du må faktisk være den voksne og fornuftige oppi dette her. Du kan ikke gjemme deg bak at han er så hyggelig og at det er han som la til deg osv. Du må bare slutte å snakke med han, slutte å ha noe kontakt. 

Jeg vet at du bare kommer til å fortsette å ha kontakt med han. Jeg vet at du ikke slutter å chatte. Og en dag så kommer dere til å møtes og ha et forhold på si, og så blir du enten såret eller så blir familien hans såret. Dette kommer aldri i verden til å ende bra for alle parter. 

Vet at det ikke spiller noen rolle hva noen her på forumet sier, du gjør det du gjør - ødelegger familier. Du har vært med på å ødelegge en, og nå er du i ferd med å prøve å ødelegge en til. Jeg håper du ikke klarer det og at denne mannen rister deg av seg og sletter deg og lar deg gå i glemmeboka.

 

Anonymkode: 929e4...271

Jeg spurte igår hvordan det gikk, han sa det ikke gikk greit. Hadde vært mye opp og ned, å at han er blitt litt lei den siste tiden. Er dette reéllt eller det noe han sier? Aner ikke. 

Han skrev idag, å skreiv igår kveld. Ja har egentlig vært ganske mye. Vet at dette fort kan eskalere seg, noe som er dumt. Det er klart jeg er skyld i dette. Skulle aldri gått ut den kvelden.. 😬 Kan ikke helt se for meg det hadde blitt oss, men hvem vet. 

 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, July 08, 2017 den 7.10, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i samme situasjon og det backfired så sinnsykt.. Han glemte å slette 2 meldinger fra meg, hun leste dem, og plutselig hadde jeg en forbannet dame på døra mi her... Det ble et drama uten sidestykke. 

Styr unna!!!! 

Anonymkode: 2565b...4b3

Ble det slutt mellom dem? Å hva skjedde så? Han her har kode på sin tlf. Men huff, det er ikke bra! Men ikke lett heller. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke gå helt i detalj om hva som skjer/har skjedd siden dette er en åpen forum side der både han og kona kan se. Må si det at vi har lagt hverandre til på sosiale medier og føles som han vil være  "god venn" med meg. Han sier fine ting til meg, men han har nok vært litt tilbakeholden de to siste dagene. Da tenker jeg at det kan være han hat fått litt kalde føtter og bestemt seg for at han bare vil ha kona.(?) Samtidig sa han ei gang helt i starten at det ikke gikk særlig bra mellom dem. Så han har gitt meg litt håp om jeg kan si det sånn. Hsr lyst å egentlig bare vite hva han vil. 

Skal jeg bare slette han både på face/Snap og i Instagram? Alle vet at det ikke er så lett når en først har fått en liten interesse. Han har ikke lagt frem på noe vis at han vil møte meg, vi var innpå det temaet, men da skreiv han at det var skummelt. (Det var den førsre dagen vi skrev til hverandre etter at vi rota). Og han sa i beg at han ikke kunne ha meg på Insta og Snap, allikevel gjorde han det til slutt. Virker som han ikke helt klarer å gi slipp meg. Nb: Nå har jeg bare skrevet hva jeg har følt oppi dette.

Jeg faller som regel aldri så fort for en mann, men av og til finner man fort ut av hvem man vil ha og at kjemien stemmer veldig godt overens. 

Anonymkode: da354...2ca

 

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte igår hvordan det gikk, han sa det ikke gikk greit. Hadde vært mye opp og ned, å at han er blitt litt lei den siste tiden. Er dette reéllt eller det noe han sier? Aner ikke. 

Han skrev idag, å skreiv igår kveld. Ja har egentlig vært ganske mye. Vet at dette fort kan eskalere seg, noe som er dumt. Det er klart jeg er skyld i dette. Skulle aldri gått ut den kvelden.. 😬 Kan ikke helt se for meg det hadde blitt oss, men hvem vet. 

 

Anonymkode: da354...2ca

Du virker utrolig tafatt og stakkarslig! Hvorfor gidder du å leke med ilden? Du kommer til å ende opp såra uansett. Det eneste han vil ha av deg, er fitta di! Han vil bare pule!

Dersom du ønsker å være medskyldig i å ødelegge familien hans, be my guest! Stå på videre.

Hvis du hadde vært venninna mi, da hadde jeg sletta deg!

Anonymkode: b040d...6c3

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha ha. Velkommen til bygda! Nå kommer kona etter ts med kjeppen. :skratte: 

Anonymkode: ff222...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2017 den 11.16, RoH skrev:

Er faen ikke moral igjen i folk lenger?  

Nei, jeg har bodd i to bygder og der gjør de visst sånn mot hverandre. 
De skyr ingenting liksom. Noen av dem er kjæreste med folk som er gift uten at den andre parten vet om dette. Altså, de har hemmelige kjæresteforhold uten at enten mannen eller kona vet dette. Dette har enten en kone eller en mann reagert på at han/hun ikke får vite om dette forholdet. 
Etter en stund finner noen det ut og forteller dette til den uvitende parten selvsagt. Det er jo det mest lojale. 

Det er trolig dårlig gjort å holde ting hemmelig for noen noen av dem faktisk stolte på.

Anonymkode: ff222...1d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2017 den 13.31, AnonymBruker skrev:

Jeg må innrømme at jeg har skrift med han de siste dagene også. Det er ikke lett å unngå dette, fordi jeg merker helt klart at han vil dette. Tenkte i begynnelsen at han kanskje skreiv for å være vennlig etter det som hadde skjedd. Virker som han vil mer enn hva han tør. Han sier det går veldig opp og ned mellom de å at han helst ville ha vært med meg nå. Ikke i et forhold, men at han kunne ønske jeg var der. Han sender bilder på Snap av både seg selv, å når han koser seg med noe godt i glasset. 

Vet jeg vil få mye vondt slengt mot meg nå, men det er altså ikke så lett. Han virker til å være en fin fyr, med en personlighet jeg liker. 

Anonymkode: da354...2ca

Ja, og du er fritt til å mene dette om han, men han er jo gift og opptatt med sitt familieliv. Jobber dere i sammen, har dere felles venner som gjør at dere skriver til og med hverandre eller bare gjør dere dette fordi...? Kan du ikke bare unngå å svare han hvis han skriver til deg?

Anonymkode: ff222...1d4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2017 den 15.34, AnonymBruker skrev:

Er overhodet ikke ute etter sympati. Jeg vet godt at jeg har rota meg opp i noe som nå er blitt til et dilemma.

Ser noen råder meg til å la være å prate med han, mens andre syntes jeg skal ta det opp med han. Det er rådene jeg gjerne vil ha, ikke sympati. 

Anonymkode: da354...2ca

Hvordan da? Er de duste? Har de hemmeligheter de ikke vil skal komme frem i lyset? :klo: 

Mystisk... 

Anonymkode: ff222...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2017 den 0.14, AnonymBruker skrev:

Hallo??? Dere møtte hverandre noen timer 1 kveld i fylla!!! Dere har ikke mulighet til å ha oppnådd ekte kjærlighet på den tiden.... Glem dette. Se dette for hva det er!! Hadde ikke ofret et sekund på dette. At han nå sier han er usikker, er kun pga han synes det er litt spennende. Tror neppe han ligger noe mer i deg. Han kommer IKKE til å forlate kona sin for dette. '

Blir helt tullete av folk som virker som om de er betatt for resten av livet, og ikke vet hvordan de skal gå videre osv, bare fordi de har møtt en mann i fylla noen timer. En mann som kanskje for engangs skyld er på byn, er full, og ikke vet helt hva han holder på med..... 

Dette betyr INGENTING!!! Slutt å overtenke... 

Anonymkode: 879a1...110

Helt enig med deg, men jeg tror ikke ts tror det. Du tror det da eller?

Anonymkode: ff222...1d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2017 den 15.47, AnonymBruker skrev:

Ja, du skal bare glemme han. Han er gift!

Anonymkode: b040d...6c3

Hvordan mener du egentlig? Tenk hvis noe hadde skjedd da, noe alvorlig, hvorfor skal denne dama (ts) glemme han da? Og hvem er han? :klo: 

Jeg har flere venner som er gift, men jeg glemmer dem ikke for det. Det hadde jo vært dårlig gjort. Huh...? 

Anonymkode: ff222...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan mener du egentlig? Tenk hvis noe hadde skjedd da, noe alvorlig, hvorfor skal denne dama (ts) glemme han da? Og hvem er han? :klo: 

Jeg har flere venner som er gift, men jeg glemmer dem ikke for det. Det hadde jo vært dårlig gjort. Huh...? 

Anonymkode: ff222...1d4

Vrir hjernen min for å finne på noe å svare på den der, men nei... gidder ikke. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som om TS ikke vil høre på fornuft, og har bestemt seg for å fortsette dette. Alle formaninger og råd her faller på døve ører.  :scorpis: 
Ja ja, vi prøvde i hvert fall. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sheherasade skrev:

Virker som om TS ikke vil høre på fornuft, og har bestemt seg for å fortsette dette. Alle formaninger og råd her faller på døve ører.  :scorpis: 
Ja ja, vi prøvde i hvert fall. 

Ja, det det ut som hun har en greie for gifte mannfolk. Hun tror hun er en reddende engel som er et og alt for dem. Hvorfor skal de ellers gi henne oppmerksomhet?:klaske:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har bodd i to bygder og der gjør de visst sånn mot hverandre. 
De skyr ingenting liksom. Noen av dem er kjæreste med folk som er gift uten at den andre parten vet om dette. Altså, de har hemmelige kjæresteforhold uten at enten mannen eller kona vet dette. Dette har enten en kone eller en mann reagert på at han/hun ikke får vite om dette forholdet. 
Etter en stund finner noen det ut og forteller dette til den uvitende parten selvsagt. Det er jo det mest lojale. 

Det er trolig dårlig gjort å holde ting hemmelig for noen noen av dem faktisk stolte på.

Anonymkode: ff222...1d4

En jeg kjenner kommer fra en ganske liten bygd. Han sa det så fint: " her finner man hverandre som 17 åringer, gifter seg, får barn og puler på hverandres ektefeller" Dessverre min erfaring også. Er jo sikkert sånn i byer også da, men mye enklere å skjule.

Anonymkode: 2f4a1...85c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, wintergirl skrev:

Ja, det det ut som hun har en greie for gifte mannfolk. Hun tror hun er en reddende engel som er et og alt for dem. Hvorfor skal de ellers gi henne oppmerksomhet?:klaske:

Fordi de blir smigret, er for feige til å fikse problemer hjemme, og fordi de håper å få sex.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, July 07, 2017 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Var ute i helga med gode venner, å ante ingenting om at jeg kom til å møte en mann jeg kom til å kline med. Dette skjedde litt ut på kvelden etter vi hadde vært på grillfest som skjedde litt utenfor byen. Merket at vi begge var litt oppslukt i hverandre, selv om vi aldri har sett hverandre før. Ingen var grisefulle, mine ølbriller var nokså tydelig kan du si.

Da vi var ute på byen kysset vi og danset tett inntil hverandre, åpenlyst og det var tett med mennesker. Vi hadde gjorde ingenting annet enn å kline. Så når jeg kom hjem så fant jeg ut via Facebook at han er gift. Det hadde jeg ikke trodd siden han overhodet ikke var redd for å vise hva han hadde på byen. Han skreiv mld til meg, så det virker som han er litt interessert. Jeg liker jo han også, men blir noe surr og styr at han er gift. Hadde ikke gjort dette med han om jeg hadde visst det. 

Skal jeg bare glemme han nå? Kan han ha det greit med hun han er gift med? For meg så tenker jeg at han er lei av det hjemme, men kanskje ikke orker å ta skrittet... Kanskje hun er like "god" som han. Hva tenker dere jeg skal gjøre? 

Anonymkode: da354...2ca

Selvfølgelig skal du glemme han. Du trenger ikke tenke på hvorfor han gjorde det han gjorde en gang. Hvis kona får vite det, så bare bortforklarer han det og unnskylder seg allikevel som alle andre utro menn. Garantert ikke første gang han gjør det heller. Ikke noe mer å si om den saken.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sheherasade skrev:

Fordi de blir smigret, er for feige til å fikse problemer hjemme, og fordi de håper å få sex.

Ja, akkurat. De aller aller aller fleste får de berømte onde dagene i forholdet en eller annen dag. Hvis de ikke gidder å fikse det, bør de forbli single resten av livet, med mindre det ikke er et skikkelig dårlig forhold og de ikke tåler trynet på hverandre. Ellers tror jeg at man kan klare det hvis de virkelig vil. 

Ts, er nok desverre ikke så spesiel som hun tror. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Sheherasade skrev:

Virker som om TS ikke vil høre på fornuft, og har bestemt seg for å fortsette dette. Alle formaninger og råd her faller på døve ører.  :scorpis: 
Ja ja, vi prøvde i hvert fall. 

Ikke noe annet å gjøre enn å bare ønske henne lykke til. Blir sikkert et kjempe lykkelig utfall da det høres ut som hun virkelig har skutt gullfuglen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...