Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var ute i helga med gode venner, å ante ingenting om at jeg kom til å møte en mann jeg kom til å kline med. Dette skjedde litt ut på kvelden etter vi hadde vært på grillfest som skjedde litt utenfor byen. Merket at vi begge var litt oppslukt i hverandre, selv om vi aldri har sett hverandre før. Ingen var grisefulle, mine ølbriller var nokså tydelig kan du si.

Da vi var ute på byen kysset vi og danset tett inntil hverandre, åpenlyst og det var tett med mennesker. Vi hadde gjorde ingenting annet enn å kline. Så når jeg kom hjem så fant jeg ut via Facebook at han er gift. Det hadde jeg ikke trodd siden han overhodet ikke var redd for å vise hva han hadde på byen. Han skreiv mld til meg, så det virker som han er litt interessert. Jeg liker jo han også, men blir noe surr og styr at han er gift. Hadde ikke gjort dette med han om jeg hadde visst det. 

Skal jeg bare glemme han nå? Kan han ha det greit med hun han er gift med? For meg så tenker jeg at han er lei av det hjemme, men kanskje ikke orker å ta skrittet... Kanskje hun er like "god" som han. Hva tenker dere jeg skal gjøre? 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, CamillaCollett skrev:

Du sender melding, sier at du ikke vil ha kontakt siden han er gift, men at dere evt kan ta opp tråden hvis han blir singel.

Vi ble venner på Facebook. Han ville være litt forsiktig med andre ting så han. Virker som han ikke helt vet hva han vil? Må si her også at han er en oppegående fornuftig mann og hvem som helst kan havne i en slik situasjon. Han viste bare ALT for meg ute blant folkene. Brydde seg ikke om de. Kanskje han håpet på at han skulle bli oppdaget? Så det går av seg selv på en måte. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du skal glemme ham. Og si ifra til kona hva som har skjedd.

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi ble venner på Facebook. Han ville være litt forsiktig med andre ting så han. Virker som han ikke helt vet hva han vil? Må si her også at han er en oppegående fornuftig mann og hvem som helst kan havne i en slik situasjon. Han viste bare ALT for meg ute blant folkene. Brydde seg ikke om de. Kanskje han håpet på at han skulle bli oppdaget? Så det går av seg selv på en måte. 

Anonymkode: da354...2ca

Ikke analysér. Spør.

Og ikke involver deg før han er singel. En mann som virkelig vil ha deg går ut av forholdet han er i. Vil han ikke bryte forholdet sitt er han bare ute etter å få i pose og sekk, og den som blir såret er du (og kona, hvis hun får vite det).

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han er bare å glemme! Du kan tro så mye du vil at han ikke har det greit hjemme og blir fortryllet av deg og vil vie seg til deg, men du har jo allerede sett moralen hans om at det ikke koster han en femmer engang å være utro så at han vil være noe mer lojal mot deg er å drømme. Dessuten kan du ikke vite noenting om hvordan han har det hjemme, sannsynligvis har han det helt toppers med kona si i og med at de er gift og ikke skilt. Vennindene hennes flyr vel ikke på byen så det var ingen å måtte skjule deg for der. En flørtepus og villig billig dame fra fylla er et spennende innslag å tekste med i hverdagen, men ikke noe mer.

Jeg syns du skal gå med hodet hevet ut av den kontakten og sende han en melding om at han får rette den oppmerksomheten han prøver å gi deg nå mot kona si !

Anonymkode: 16eea...909

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rota med en gift mann én gang på by'n. Det tar ikke lang tid å komme over han. Det går over.

Uansett hvordan han har det hjemme så har han kone og evt. barn. Om han er på vei ut vet du ingenting om, og sjansen er størst at han bare var ute etter noe på si i helgen.

Og - du vet at han i fylla roter med andre mens kona sitter hjemme, vil du virkelig starte noe med en utro mann som kan finne på å gjøre det samme mot deg? (Sier ikke at en gang utro, alltid utro, men man bli litt usikker når man vet at han har hatt tendenser til det tidligere...)

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Silje Lien skrev:

Og si ifra til kona hva som har skjedd.

Hva er vitsen med det?

Det får være hans eget ansvar. Ingenting å tjene på det foruten å framstå som verdens største rævhøl ovenfor både mannen og kona og utsette seg for masse konflikter.

Men enig: glem han. 

Endret av isw
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da finner du veien ut.

Kan veldig godt hende at man roter med et umoralsk, ryggradsløst menneske uten at man vet det på forhånd - men, du er vel ikke en person uten integritet som skriver fortsettelsen? Du vet hvordan det ender, om 3 år er du oppløst i tårer over en mann som ikke vil forlate kona allikevel. Vil du takle å alltid være nr. 2? Du kaster bort tiden din, beklager. Dersom du overhodet skal ha en mulighet her, er det beste du kan gjøre å bakke ut, da gjenvinner dere begge respekt. Et forhold som starter med utroskap klinger ikke særlig bra. 

Anonymkode: 5d5c8...ca4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo??? Dere møtte hverandre noen timer 1 kveld i fylla!!! Dere har ikke mulighet til å ha oppnådd ekte kjærlighet på den tiden.... Glem dette. Se dette for hva det er!! Hadde ikke ofret et sekund på dette. At han nå sier han er usikker, er kun pga han synes det er litt spennende. Tror neppe han ligger noe mer i deg. Han kommer IKKE til å forlate kona sin for dette. '

Blir helt tullete av folk som virker som om de er betatt for resten av livet, og ikke vet hvordan de skal gå videre osv, bare fordi de har møtt en mann i fylla noen timer. En mann som kanskje for engangs skyld er på byn, er full, og ikke vet helt hva han holder på med..... 

Dette betyr INGENTING!!! Slutt å overtenke... 

Anonymkode: 879a1...110

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og legger til; Du kan umulig ha kjærlighetssorg for ham allerede, så bare å gå videre til noen andre ;) 

 

Anonymkode: 879a1...110

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, isw skrev:

Hva er vitsen med det?

Det får være hans eget ansvar. Ingenting å tjene på det foruten å framstå som verdens største rævhøl ovenfor både mannen og kona og utsette seg for masse konflikter.

Men enig: glem han. 

Jeg tenker som oftest "gjør mot andre slik du vil at de skal gjøre mot deg". Og dersom min mann hadde vært slik, hadde jeg villet vite det.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og legger til; Du kan umulig ha kjærlighetssorg for ham allerede, så bare å gå videre til noen andre ;) 

 

Anonymkode: 879a1...110

Amen 

Anonymkode: 879a1...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Amen 

Anonymkode: 879a1...110

Signerte feil......

 

Anonymkode: 879a1...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
8 timer siden, CamillaCollett skrev:

Du sender melding, sier at du ikke vil ha kontakt siden han er gift, men at dere evt kan ta opp tråden hvis han blir singel.

Veldig enig i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han melding og be han ta bedre vare på kona enn å være en drittsekk som går bal ryggen og er utro mot henne. Deretter blokkerer du han og fjerner han fra sosiale medier osv. Så tar du en ny bytur etc et annet sted eller kanskje prøve å treffe et ordentlig mannfolk i en ny hobby istedenfor å febrilsk lete etter kjæreste i fylla på byen på en kveld.. 

Anonymkode: c43e5...cf9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...