AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Hei! Da har jeg blitt ferdig med første året mitt på BI. Studerte økonomi og administrasjon. Det har seg slik at BI har en studieprogresjonskrav på 30 studiepoeng for første året. Altså du må bestå 30 studiepoeng første året for å komme deg til andre året. Jeg oppnådde ikke 30 studiepoeng og må dessverre ta året på nytt. Men nå har det seg slik at jeg ønsker å studere eiendomsmegling i stedet. Hvordan skal jeg gjøre dette? Første året på bi er likt for alle. Alle fagene er like for alle de ulike linjene, utenom eiendomsmegling som har annerledes juss. Kan jeg ta året på nytt og bytte ut forretningsjussen i økonomi og administrasjon med eiendomsmeglings-jus? P.S - Man betaler ikke for det året man må ta på nytt pga ikke nok oppnådd studiepoeng. Men må jeg betale om jeg velger å bytte fra økad til eiendomsmegling? Anonymkode: 711b8...468
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Jeg ville spurt BI direkte Det kan være det lønner seg for deg å ta det gratis året, for å så bytte til eiendomsmegler 2 året. Men er du sikker på at du vil studere dette her? Fagene blir bare vanskeligere, og med tyngre og tyngre økonomi. Hvis du mangler 30 studiepoeng første året så er ikke det et kjempe grunnlag. Har du vært syk eller fått barn så forstår jeg at det kan være vanskelig. Anonymkode: 720e0...ab3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå