Gå til innhold

KG-bussen kjører hvor?


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Gregor Clegane
10 timer siden, Winza skrev:

Nå kjører vi forbi mannen hvor den er i ferd med å rase, vi må kjøre for livet for å ikke bli tatt med i raset!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bussen kjører langs veien og plutselig så kommer det noen banditter som vil lage faenskap, de punkterer ene dekket slik bussen kjører utfor broa og henger fast. Vi klamrer oss til livet, @Gregor klatrer ut for å skaffe hjelp men i det han klarer ut så faller bussen slik den eksploderer, @Hoppetaujenta Får brannsår på halve ansiktet, jeg omkom, @Blair Waldorf finner vi ikke, hoppet hun ut før den landet og overlevde hun? @Dr. A. Kula er udødelig så han overlevde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette var en hallusinasjon fra Winza :fnise: på tur oppover den kronglete veien. Han hadde uheldigvis forstuet høyre hjernehalvdel fordi bussen fikk en krapp sving, og det stakkars hodet fikk et uheldig dunk. 

Mens Winza pleide kulen i hodet, gjorde de andre seg klar til neste stopp på... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bonusmammaen skrev:

Alt dette var en hallusinasjon fra Winza :fnise: på tur oppover den kronglete veien. Han hadde uheldigvis forstuet høyre hjernehalvdel fordi bussen fikk en krapp sving, og det stakkars hodet fikk et uheldig dunk. 

Mens Winza pleide kulen i hodet, gjorde de andre seg klar til neste stopp på... 

Ja Winza hadde visst hatt et mareritt, når han våknet ble han lettet :) Vi ankommer Oslo, vi stopper ved en kaffe og spiser frokost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VIL...nok en gang... til statsalmenningen Einunndalen i Folldal kommune. Slipp meg av på en seter, la meg bo primitivt, gå i fjellet og fiske i elver og vann.    NÅ!

Tut og kjør, sjåffis..hvem du nå enn er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gregor Clegane
10 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Jeg VIL...nok en gang... til statsalmenningen Einunndalen i Folldal kommune. Slipp meg av på en seter, la meg bo primitivt, gå i fjellet og fiske i elver og vann.    NÅ!

Tut og kjør, sjåffis..hvem du nå enn er!

Det ønske er innvilget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...