Gå til innhold

.


BerntHulken

Anbefalte innlegg

På 13.7.2017 den 2.04, Amorøs skrev:

 

Endret av Steffieboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Steffieboy skrev:

I Norge er det liten forskjell på partiene (FrP skiller seg ut men på en negativ måte), og dessverre er jeg bare enig i et fåtall av saker i hvert parti. 

Det er temmelig stor forskjell mellom Rødt og Høyre. Jeg forstår ikke helt hvordan du får den forskjellen til å bli liten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amorøs
8 minutter siden, Steffieboy skrev:

Kan mer enn nok om politikk, ellers takk. Har stemt siden 2005 og alltid fulgt med på debatter i forkant av både stortingsvalg og kommune/fylkestingsvalg. Du burde skjønne at innlegget mitt er skrevet i frustrasjon, og at jeg åpenbart ikke hadde skrevet dette hvis jeg brydde meg null og niks.

I Norge er det liten forskjell på partiene (FrP skiller seg ut men på en negativ måte), og dessverre er jeg bare enig i et fåtall av saker i hvert parti. 

Vi bor i et land som hele den tiden du påstår å ha stemt har vært et av verdens beste land å bo i, utfordringene her er altså ikke så store som mange andre steder. Det sier seg selv at det er større enighet i et vellstyrt land enn i et land hvor det bør skje mange endringer, partier opprettes jo av grupper som ønsker endringer.

Hva skal partiene kjempe for her mener du, siden ingen av partiene er verdt å stemme på i dine øyne? Det pleier da å være slik at jo sterkere uenighetene er jo mer vrangstyrt er gjerne landet, så hva er poenget med å ønske seg det? At partiene her i dine øyne er ganske like ser jeg som et sunnhetstegn og det er bra vi lever i et land hvor enigheten er såpass stor som den er, for jo større forskjeller det er politisk jo verre er jo også forholdene i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2017 den 3.47, Amorøs skrev:

 

Endret av Steffieboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...