Gå til innhold

Hva skal jeg bruke pengene jeg fikk igjen på skatten på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Charlotteul skrev:

Jeg holder på å svi av deler av skattepengene på en sleeve 🙄 Sikkert et utrolig døll svar, men hva med førerkort? Ny TV eller anlegg? Tanken på ferie er jo god, men hva får man for 12 000 utenom Gran Canaria liksom :fnise:

Sleeve er et godt forslag da, bare at jeg ikke har sånne interesser! Jeg har så lenge vent meg til å ha dårlig råd, og sparer i bauger og kanter for å ha buffer og greier, så disse blir liksom til bare gøy og utenom, og det er jeg ikke vant til. Billig i drift! :P 

Har førerkort, en helt grei TV, hjemmestereo er ikke for meg. :P Haha, gode forslag da! 

Anonymkode: eb6a6...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi

Alle penger til overs går til reising. Sånn impulsivt for her kan jeg ikke planlegge. Vet aldri når kroppen bestemmer seg for å streike en stund. Har alltid med smertestillende da.

Men reise altså. Godt med ny luft og annen stemning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NotNaomi skrev:

Alle penger til overs går til reising. Sånn impulsivt for her kan jeg ikke planlegge. Vet aldri når kroppen bestemmer seg for å streike en stund. Har alltid med smertestillende da.

Men reise altså. Godt med ny luft og annen stemning :-)

Reiser du alene du også? :) 

TS

Anonymkode: eb6a6...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt det under "sommerkos" budsjettet! grillmat, festivaler,konserter, utflukter, øl osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker mine små 4000 skattekroner på Oslotur denne helga. Skal vandre gatene i morgen før jeg reiser hjem. 
Vært koselig! Hadde jeg fått 12 000 igjen hadde jeg kjøpt ny pc (stasjonær), noen nye klær og slengt resten i studiesparing. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde spart dem til en gang jeg trengte dem. Fin buffer. 

Eller til å kose meg i ferien. 

Anonymkode: a5853...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håhåi. Så mye penger har jeg aldri brukt på klær på samme tid! :P Det høres ut som en fantastisk belønning for meg selv da. Men samtidig så høres det da ut som jeg er en overforbruker, og det vil jeg ikke være. Må tenke på miljøet vet du! :P 

Ts

Anonymkode: eb6a6...6a6

Pøh. Når man har jobbet hardt for å nå et vektmål, må da minimum være at man skaffer seg en garderobe som passer! Du må jo ikke nødvendigvis bruke alle 12k, men pengene flyr fort når man bør ha nytt fra trusa til ytterjakka og alt imellom 😉

Anonymkode: 4d9b3...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på Kypros nå, flott sunprime hotell to stk med frokost, 12000. Campagne i frokostbuffeten, og middager ute kan være billig om man ønsker det, anbefales! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, oppgradere inne/utemøbler; ny grill eller nye hvitevarer, parasoll eller paviljong til å ha ute (avhengig av hvordan du bor), nye bilder på veggene eller gardiner eller ei lysekrone, male/pusse opp ett rom, fixe noe som trengs å fixes, ny garderobe etter slanking som ei sa... 12k går faktisk veldig fort når det gjelder klær.. Ny data/tlf/kamera... Dra på en festival eller ferie.. Kommer sikkert på mer, her flyr penga fortere enn de kommer inn :fnise:

 

Anonymkode: 1adf8...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjempelyst til å dra på en ferie til Roma/Italia/Hellas, men har ingen å dra med :( er dyrt å reise alene og ikke minst skummelt! 

Anonymkode: b3346...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...