Gå til innhold

Nettbutikk med sexy klær for litt større damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leter etter en nettbutikk eller vanlig butikk som selger skikkelig sexy klær til å gå ut på byen med. Altså gjerne dyp utringing og korte skjørt eller sexy bukser. 

Når jeg googler så får jeg enten opp vanlige klesbutikker som har kjedelige klær eller sexbutikker med undertøy og klær som er altfor drøyt å gå ut med

Anonymkode: 5c29f...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Asos har kolleksjoner for større kvinner iallfall. Hvor sexy klærne er vet jeg ikke, men de pleier å ha et bredt utvalg på alle mulige klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewholesale.com eller hva det nå heter... de har masse stilige klær for fyldige kvinner. Jeg må finne linken. BRB!§

Anonymkode: 39897...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Rosewholesale.com eller hva det nå heter... de har masse stilige klær for fyldige kvinner. Jeg må finne linken. BRB!§

Anonymkode: 39897...e98

Her var den ja :) Er fra utlandet da, har ikke bestilt derfra, men har sett folk på ebaygrupper diskutere den sia. 

http://www.rosewholesale.com/

Masse fint og sexy for alle størrelser :) 

Anonymkode: 39897...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Asos fant jeg lite, men på den siste linken der fant jeg masse kult :Nikke:   Den har blitt bookmarked og kommer definitivt til å bestille en del derfra

Anonymkode: 5c29f...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her var den ja :) Er fra utlandet da, har ikke bestilt derfra, men har sett folk på ebaygrupper diskutere den sia. 

http://www.rosewholesale.com/

Masse fint og sexy for alle størrelser :) 

Anonymkode: 39897...e98

Sikker på at det ikke bare er masse syntetisk dritt?

Anonymkode: 25935...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at det ikke bare er masse syntetisk dritt?

Anonymkode: 25935...8c4

Nei, tror det er mye bra :)

Men ville bestilt en str større enn man pleier, tipper det er kinastørrelser :) 

Anonymkode: 39897...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror man at det er kinastørrelser og syntetisk dritt fra den nettsiden? Kikket inn der og fikk inntrykk av at det var en amerikansk side med helt vanlige klær, altså både syntetisk og annet i alle mulige størrelser. Syns siden så fin ut og fikk lyst til å bestille noe derfra selv, men skjønte ikke negativiteten her :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det i hvert fall listet tre nettbutikker som har lager i Norge:
http://www.sexyundertoy.com/kjop-sexy-undertoy/

Jeg har (nesten) alltid bestilt fra norske nettsider når jeg kjøper undertøy etc. . Ikke bare stoler jeg mer på størrelsen, men har hatt et par lite heldige opplevelser med å kjøpe fra utlandet (toll, moms, tar 100 år å få varen). Sier ikke at det nødvendigvis alltid er bedre å kjøpe fra norske nettbutikker da de selvfølgelig er dyrere, men man slipper alt "stresset".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kongenavtys skrev:

Her er det i hvert fall listet tre nettbutikker som har lager i Norge:
http://www.sexyundertoy.com/kjop-sexy-undertoy/

Jeg har (nesten) alltid bestilt fra norske nettsider når jeg kjøper undertøy etc. . Ikke bare stoler jeg mer på størrelsen, men har hatt et par lite heldige opplevelser med å kjøpe fra utlandet (toll, moms, tar 100 år å få varen). Sier ikke at det nødvendigvis alltid er bedre å kjøpe fra norske nettbutikker da de selvfølgelig er dyrere, men man slipper alt "stresset".

Hvor stor størrelse bruker du? For alle de tre butikkene fører ganske små størrelser virker det som og to av dem fokuserer jo mest på undertøy. Ikke akkurat noe jeg føler for å gå på byen med :P  Nelly har jeg skikkelig dårlig erfaring med, men kan godt hende det bare var uflaks. Bestilte noe i den største størrelsen det en gang og hadde ikke sjans til å få et på meg what so ever

Spiller ingen rolle om jeg må vente "100 år" da det ikke er noe hastverk for meg å få klærne, og så lenge man bestiller under en viss sum så trenger man jo ikke betale masse ekstra etter hva jeg har forstått

Anonymkode: 5c29f...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Torrid.com 

Anonymkode: cab0b...275

Den så interessant ut 👍

Anonymkode: 5c29f...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2017 den 14.08, AnonymBruker skrev:

Her var den ja :) Er fra utlandet da, har ikke bestilt derfra, men har sett folk på ebaygrupper diskutere den sia. 

http://www.rosewholesale.com/

Masse fint og sexy for alle størrelser :) 

Anonymkode: 39897...e98

OMG!

Anonymkode: cb6bb...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

OMG!

Anonymkode: cb6bb...62b

Anonymkode: 5c29f...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...