Gå til innhold

Mannen har skrevet "hore" på hobbytingene mine! Nekter for det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som det har klikket for fyren

Anonymkode: 4a54e...de2

Nå vet hun jo ikke hvem som har gjort dette da.. Hun tror det er mannen, fordi de bor sammen og har muligens ikke hatt besøk på noen uker osv.. Men det kan og være henne selv, som har gått i søvne etc.. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere opplevd merkelige ting i huset tidligere? 

Anonymkode: 5c5f9...64d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere vært sammen/bodd sammen? 

Hvor mye vet du om oppveksten hans? Ikke minst, hvor mye vet han om oppveksten sin? 

Anonymkode: 0c4cd...54e

Vi har vært sammen i 5 år og bodd sammen i snart 2 år. 

Jeg vet vel ikke noe spesielt om oppveksten hans, og da mener jeg at jeg vet sånne vanlige ting regner jeg med, men at det ikke er noe spesielt han har fortalt. Er det noe spesielt du sikter til? Og om sin egen oppvekst regner jeg med han vet alt? 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som det har klikket for fyren

Anonymkode: 4a54e...de2

Hvis han virkelig har gjort dette og virkelig ikke husker det så gjør det meg veldig urolig ja, men ville han ikke uansett VISST det innerst inne et sted? Men jeg har så vondt for å tro han kan ha gjort dette i fullt alvor og nå lyver uten at jeg klarer å se det, da må han jo være psykopat eller noe hvis han klarer å lyve så godt. Jeg er opprådd. Æsj. 

TS

Anonymkode: 75f2b...862

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert svigermoren din

Anonymkode: dad5a...20a

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

God idé. Jeg skal gjøre det først av alt når han kommer inn igjen. Han ble veldig fortvilet han også. Kanskje mer enn meg. Jeg er redd for at han tror det er meg. 

Det er blokkbokstaver, er vanskelig å se om det er barneskrift eller ikke. Det er ganske lettlest og tydelig, med store blokkbokstaver. 

Hva betyr det i så fall? 

TS

Anonymkode: 75f2b...862

Jeg vet nesten ingenting om verken deg eller mannen, så det er selvfølgelig umulig å vite. Men en av få logiske forklaringer på dette er rett og slett - DID (dissosiastiv identitetsforstyrrelse, tidligere kjent som multippel personlighetsforstyrrelse). Andre logiske forklaringer er selvfølgelig som andre sier psykose hos en av dere, eller søvngjengeri. Eller rett og slett at han er en ekstrem manipulator. Også finnes det sikkert en haug med mer ulogiske forklaringer i tillegg, men de er vel mindre sannsynlige. 

Anonymkode: 0c4cd...54e

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Minlillesky skrev:

Det er ikke blitt gjort i søvne da? Folk gjør utrolig mye rart i søvne. Hørt om tilfeller der personen som går i søvne har spist mat og tatt seg en tur ut i natten...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En av dere kan ha gått i søvne? Sørlig etter en tur ute på byen kan det faktisk skje, selv om man ikke er dritings. 

Anonymkode: 8dff3...d63

1 minutt siden, Minlillesky skrev:

Nå vet hun jo ikke hvem som har gjort dette da.. Hun tror det er mannen, fordi de bor sammen og har muligens ikke hatt besøk på noen uker osv.. Men det kan og være henne selv, som har gått i søvne etc.. 

Jeg har hørt om folk som har sex i søvne, og folk som spiser i søvne og går i søvne, men jeg har ikke hørt om noen som vandaliserer ting i søvne. For øvrig har verken han eller jeg noen forhistorie med å gå i sovne eller spise i søvne. Dette er jo den løsningen på det hele som jeg helst ønsker skal være riktig, for den er mest mild, men jeg tenker at å tro på denne blir ulogisk med tanke på at jeg aldri har erfart at han eller jeg har gått i søvne eller noe lignende tidligere. Dessverre (på en måte). :( 

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

*Åndenes makt* ?:ninja:

Ikke si sånn da! Jeg tror jo ikke på sånne ting, men akkurat nå er bare det der litt skremmende. :P Selv om du er litt vittig også. 

Dette er jo som sikkert noen av dere også tenker så sært at det er vittig, men samtidig har jeg en skikkelig urolig ekkel følelse inni meg. Og i tillegg skulle han vel vært tilbake nå snart også ... 

TS

Anonymkode: 75f2b...862

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet nesten ingenting om verken deg eller mannen, så det er selvfølgelig umulig å vite. Men en av få logiske forklaringer på dette er rett og slett - DID (dissosiastiv identitetsforstyrrelse, tidligere kjent som multippel personlighetsforstyrrelse). Andre logiske forklaringer er selvfølgelig som andre sier psykose hos en av dere, eller søvngjengeri. Eller rett og slett at han er en ekstrem manipulator. Også finnes det sikkert en haug med mer ulogiske forklaringer i tillegg, men de er vel mindre sannsynlige. 

Anonymkode: 0c4cd...54e

... :(

Men hvordan finner vi ut av det da? Hva bør vi gjøre nå? Jeg vil ikke at verken jeg eller mannen skal ha noen sånne alvorlige lidelser. Hvis det er psykose eller DID har man da ingen minner om det? Jeg orker ikke tanken på at han er en ekstrem manipulator og egentlig bare lyver. Jeg tror absolutt ikke det. Vi har tillit og trygghet, men problemet er vel at hvis han var ekstrem manipulator hadde jeg ikke merket det. Uff, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 

TS

Anonymkode: 75f2b...862

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert svigermoren din

Anonymkode: dad5a...20a

Hun har faktisk vært på besøk i løpet av de siste 3 ukene. Men at hun skulle se ned i de korgene ser jeg på som veldig usannsynlig. Og i tillegg at hun skulle skrive disse kosenavnene som mannen min har brukt på meg tidligere ser jeg på som svært usannsynlig. 

Jeg merker jeg blir mer og mer uggen og urolig jeg. 

TS

Anonymkode: 75f2b...862

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

# Sikkert et dumt forslag, men du kjenner ikke igjen måten papiret osv er revet på? Hvis du har sett han rive papir før, så kan man kjenne igjen måten personen gjorde det på. Ingen "riv" er lik, men det er og kjennetegn å se etter..

# Kommer han senere hjem enn vanlig i kveld? Det er nok bevis på at han muligens har gjort dette.. Plutselig sent hjemme, når man ikke pleier å være sen, er et tegn..

# En av dere har gått i søvne og gjort dette?

# Noe paranormalt? :P 

Hva med å sette opp overvåkningskamera der du oppbevarer hobby tingene dine, uten at han vet det? La det stå på og se om noe skjer...
 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har faktisk vært på besøk i løpet av de siste 3 ukene. Men at hun skulle se ned i de korgene ser jeg på som veldig usannsynlig. Og i tillegg at hun skulle skrive disse kosenavnene som mannen min har brukt på meg tidligere ser jeg på som svært usannsynlig. 

Jeg merker jeg blir mer og mer uggen og urolig jeg. 

TS

Anonymkode: 75f2b...862

Vet mange andre om kosenavnene mannen din har brukt på deg? :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde jeg kunne se på mannen min om han lyver! Og så vidt jeg veit/ser så lyver han ikke. Han er totalt forundret som meg. Og ble opprørt og sint etter hvert for han forstod ikke dette, og begynte som sagt å lure på om det er jeg som har stelt det hele i stand. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Har ikke barn. Og vi har heller ikke hatt noe særlig besøk de siste 3 ukene. 

TS

Anonymkode: 75f2b...862

Hele saken er jo bare rar! Det gir jo ingen mening at han skulle lyve om noe slikt. Ser noen foreslår at han/du kan ha gjort det i søvne? Har noen av dere søvnproblemer? Man kan vistnok gjøre de mest utrolige ting i søvne uten å huske et døyt etterpå! Folk er ute å kjører bil osv lissom 😳

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Minlillesky skrev:

Nå vet hun jo ikke hvem som har gjort dette da.. Hun tror det er mannen, fordi de bor sammen og har muligens ikke hatt besøk på noen uker osv.. Men det kan og være henne selv, som har gått i søvne etc.. 

Se på skriften da.

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han virkelig har gjort dette og virkelig ikke husker det så gjør det meg veldig urolig ja, men ville han ikke uansett VISST det innerst inne et sted? Men jeg har så vondt for å tro han kan ha gjort dette i fullt alvor og nå lyver uten at jeg klarer å se det, da må han jo være psykopat eller noe hvis han klarer å lyve så godt. Jeg er opprådd. Æsj. 

TS

Anonymkode: 75f2b...862

Trenger ikke vite det, nei. Min mor er spik sprø og forteller løgnhistorier for fullsatt publikum og endrer løgnene etterhvert som samtalen går og etterpå tror hun at hun har gjort en kjempefigur. Det er interessant hvor sprø det er mulig å bli, faktisk.

Anonymkode: 4a54e...de2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler det er noe som ikke stemmer her. Er dette en seriøs tråd, TS?

Anonymkode: b5d3b...7e9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Minlillesky skrev:

# Sikkert et dumt forslag, men du kjenner ikke igjen måten papiret osv er revet på? Hvis du har sett han rive papir før, så kan man kjenne igjen måten personen gjorde det på. Ingen "riv" er lik, men det er og kjennetegn å se etter..

# Kommer han senere hjem enn vanlig i kveld? Det er nok bevis på at han muligens har gjort dette.. Plutselig sent hjemme, når man ikke pleier å være sen, er et tegn..

# En av dere har gått i søvne og gjort dette?

# Noe paranormalt? :P 

Hva med å sette opp overvåkningskamera der du oppbevarer hobby tingene dine, uten at han vet det? La det stå på og se om noe skjer...
 

Jeg kan ikke huske å ha sett ham rive papir, og de er bare i småbiter så vet ikke helt hvordan man skal se etter dette. Men jeg skal sjekke håndskriften når han kommer inn igjen. 

Og det at han ikke har kommet hjem og at jeg er urolig, er fordi han gikk ut for å "lufte seg litt" etter at jeg tok det hele opp. Han kom igjen fra trening i 9-tiden, var i veldig godt humør, tok seg en dusj og jeg konfronterte ham, vi snakket og diskuterte og prøvde å forstå hverandre, han ble mer og mer opprørt og forundret, og spurte faktisk "hvorfor har du gjort dette for å skylde på meg?", og virket veldig ... hva skal jeg si, såret? Derfor er jeg bekymret fordi han gikk ut for over en time siden, og han sa han bare måtte ut og gå litt. Ikke tok han seg noe mat heller. 

Når det gjelder søvne, så som sagt, ingen av oss har gått noe i søvne eller gjort noe i søvne tidligere. 

Og paranormalt ... heh. :P 

Hvis jeg bruker overvåkingskamera kan det jo ta sin tid før jeg finner det ut. Det jeg tenker på er om jeg burde være bekymret for mannen min, jeg er det jo fordi han ikke har kommet hjem igjen, men også bare fordi dette er for merkelig. :( 

TS

Anonymkode: 75f2b...862

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sirah skrev:

Hele saken er jo bare rar! Det gir jo ingen mening at han skulle lyve om noe slikt. Ser noen foreslår at han/du kan ha gjort det i søvne? Har noen av dere søvnproblemer? Man kan vistnok gjøre de mest utrolige ting i søvne uten å huske et døyt etterpå! Folk er ute å kjører bil osv lissom 😳

Ja, den er helt rar! Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Det hele er så sært at jeg lurer på om det hele er et stort innviklet pek, men det gir ikke mening heller. Det var jo skikkelig hobbyting jeg hadde lagt innsats i og så ondskapsfull er han ikke at han gjør dette bare for et pek sin skyld. 

Ingen søvnproblemer, bare litt vanskelig med å sovne av og til. Og han sover urolig, men aldri mer enn at han beveger seg mye i søvne i senga, ikke sånn rare, spesifikke bevegelser, mer bare vrir og vender på seg og virker ikke få helt roen. Jeg ante ikke at folk faktisk kunne kjøre bil! Men jeg ville trodd vi ville sett det på tidligere ting da. 

TS

Anonymkode: 75f2b...862

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se på skriften da.

Trenger ikke vite det, nei. Min mor er spik sprø og forteller løgnhistorier for fullsatt publikum og endrer løgnene etterhvert som samtalen går og etterpå tror hun at hun har gjort en kjempefigur. Det er interessant hvor sprø det er mulig å bli, faktisk.

Anonymkode: 4a54e...de2

Skal spørre om skriften når han kommer inn igjen. 

Men denne moren din som er spik sprø ... dere merker det vel i andre settinger? Jeg klarer ikke å komme på andre lignende situasjoner. 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler det er noe som ikke stemmer her. Er dette en seriøs tråd, TS?

Anonymkode: b5d3b...7e9

Det er jo ingenting som stemmer her! :( 

Hvem er det vel som finner på noe som dette? Da har man vill fantasi. 

TS

Anonymkode: 75f2b...862

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til en mor som gjorde lignende mot sin egen voksne datter, for at datteren skulle tro at hun begynte å bli gal. Hun ble også veldig usikker på seg selv etterhvert, til mor ble tatt på fersken. 

Hvorfor? Jo hun var forbanna på, og uenig med sin datter. Og hun er helt klart ikke helt god. 

Anonymkode: e782e...bc2

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere opplevd merkelige ting i huset tidligere? 

Anonymkode: 5c5f9...64d

Jeg kommer ikke på noe spesielt. Er mulig det er ting jeg burde lagt merke til tidligere, men akkurat nå kommer jeg ikke på noe. Hvilke ting kunne det vært. 

... Han har sagt helt sånne uskyldige ting før som at det er jeg som har gjort noe, når vi begge vet at det er ham, jeg har tenkt at dette bare er spøk, og at han også godt vet at det jo er ham. 

2 minutter siden, Hadley skrev:

Du har ikke hatt noen sjalu venninner på besøk som har lyst på mannen din da? :overrasket:

Har hatt en venninne på besøk for noen uker tilbake, men hun har selv samboer, hvorfor skulle hun gjort dette? 

Men altså dere, hva skal jeg gjøre? Hva er fremgangsmetoden nå? Annet enn å finne ut om det er han eller jeg som har gjort det. Er det akutt, eller skal vi legge oss som vanlig og heller ta opp igjen tråden en annen dag? Jeg føler meg ikke helt trygg uten å vite mer. 

Jeg har også prøvd å ringe ham og han tar ikke telefonen, har sendt en melding om at han ble lenge ute og at jeg ble bekymret for 10 minutter siden, har ikke fått noe svar. 

TS

 

Anonymkode: 75f2b...862

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...