Gå til innhold

Fod-gården

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er veldig glad i hunder, men kan ikke ha hund selv da jeg ikke har tid til en hund. Jeg har hørt at det går an å besøke fod-gården og få lufte en hund!

stemmer dette? Må man kontakte de på forhånd? Noen som har gått tur med en hund på fod-gården?

Anonymkode: 4ebc7...40d

Skrevet

Ja, i alle fall i Oslo kan man komme innom en dag. Tror de er veldig glade i å ha faste luftere, men det er fint mulig å gå tur med en hund der, og bare komme innom.

AnonymBruker
Skrevet

Ja :) man kan ringe å si man vil bli fast hundelufter /frivillig å få komme på et uformellt møte der dere avtaler hvilke dager du skal ha :)

Anonymkode: bf476...a8f

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja :) man kan ringe å si man vil bli fast hundelufter /frivillig å få komme på et uformellt møte der dere avtaler hvilke dager du skal ha :)

Anonymkode: bf476...a8f

Åja, så det er ikke mulighet for å stikke innom å få lufte en hund sånn med en gang bare?

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, så det er ikke mulighet for å stikke innom å få lufte en hund sånn med en gang bare?

Joda, det gjorde jeg.

Skrevet

Jeg har gjort dette for noen år siden. Men måtte slutte. Ble så knyttet til hunden, men kunne ikke ha hund. Og alt ble bare vondt.

Ber deg være oppmerksom på dette, siden både du og hunden kan knytte bånd som du ikke er i stand til å følge opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...