Gå til innhold

Hva samler dere på?


Blod

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil ikke si jeg er en aktiv samler, men jeg har en lei tendens til å plukke med meg små steiner jeg synes er spesielle. Spesielle farger, overflater, fasonger, osv. Jeg kaller dette en lei tendens, fordi jeg egentlig ikke har noe som helst sted å oppbevare de eller sette de frem til pynt. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samler på gamle dukker.. Har arvet noen fra nær familie. Har også kjøpt på loppis.

Anonymkode: 395db...189

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle kokebøker og husstellbøker. De eldste er over 100 år gamle. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slettede KG-brukere. :)

Anonymkode: 56a9d...1c8

Hvor oppbevarer du dem?

Jeg samler ikke på noen ting. Eller jo, hybelkaniner, oppvask og klesvask :P 

Anonymkode: c8371...ced

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg samler på cd og lp plater. Har vel ca 10 000 cd plater og 4000 lp plater. Kun innenfor metal og rock, noe blues og country også. Er ingen billig hobby. Pluss et anlegg å spille dette på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2017 den 12.05, PaperFlower skrev:

Vil ikke si jeg er en aktiv samler, men jeg har en lei tendens til å plukke med meg små steiner jeg synes er spesielle. Spesielle farger, overflater, fasonger, osv. Jeg kaller dette en lei tendens, fordi jeg egentlig ikke har noe som helst sted å oppbevare de eller sette de frem til pynt. :fnise: 

Der er jo litt søtt også vil jeg si🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broderibøker. Eldste jeg har er fra et dameblad i 1895 eller noe.

Hadde også en kort periode hvor jeg samlet litt på forskjellige skrivemaskiner. Eldste jeg hadde var fra 1928, men den har jeg solgt igjen nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mummikopper (blodbanken sin skyld). Jeg synes egentlig det er en uting å samle på ting, ihvertfall om det ikke er bruksgjenstander som faktisk brukes. Nå bruker vi mummikoppene våre daglig, men strengt tatt har vi virkelig ikke bruk for 28 stk... Og det blir jo bare flere og flere, siden vi begge er blodgivere og det er de eneste fine premiene i blodbanken har vi gir. 

Anonymkode: 37983...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...