AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 Flere som er plaget? Inntil nylig var jeg ikke klar over hva det var eller hva det het. Jeg har alltid hatt det på venstre side og det er sykt irriterende. Helt ærlig trodde jeg det var ørevoks som kom ut fra innsiden av øret kanskje ikke så rart i og med det føles som jeg har kløe eller noe inni øret, og når de endelig kommer ut sluttet det å klø. Jeg har brukt q tips langt inni øret for å prøve å stille kløen og så viser det seg at det har vært inni munn. Rart at det alltid er venstre mandel som er litt hoven med huller. For ser jeg med lys bak i halsen ser jeg fangenskapet i lommene der og da skjønner jeg kjapt årsaken til kløen. Jeg har prøvd q tips og tannbørsten for å dytte de ut men brekker meg bare. Blir bare sår i halsen. Men hvorfor er det ingen som har fortalt meg om dette før?! Det er jo de som er årsaken til periodevis dårlig ånde f eks og ekkel smak i munnen som man ofte har når man er syk. De stinker jo døden. De heter tonsil Stones på engelsk. Jeg dristet meg til å se noen filmer på YouTube: how to remove tonsil stones gå meg en viss tilfredsstillelse å se andre få de ut Heldigvis kom en liten ut i går og følelsen av kløe i øret forsvant inntil videre heldigvis. Blir jo sprø! Tror jeg klarte å vri tunga sånn at den pressa den ut. Halleluja! Anonymkode: 7f5bd...b68
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #2 Skrevet 9. juni 2017 Jeg har hatt det noen få ganger, men er ikke plaget. Første gangen jeg oppdaget det nøs jeg(i hånden), og en propp havnet rett i håndflaten. Det luktet så jævlig at det ikke kunne være fra et tidligere måltid f.eks., søkte som en gal på google for å finne ut hva det var. Vet ikke hva det er som fremkaller det hos meg. Generelt sliter jeg aldri med dårlig ånde, heldigvis, men hvis de ligger og ulmer uten at man får de ytterste og noe synlige ut, kan jeg godt forstå at det lukter jævlig. Det er verre enn bæsj Anonymkode: 7d803...a8f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #3 Skrevet 9. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt det noen få ganger, men er ikke plaget. Første gangen jeg oppdaget det nøs jeg(i hånden), og en propp havnet rett i håndflaten. Det luktet så jævlig at det ikke kunne være fra et tidligere måltid f.eks., søkte som en gal på google for å finne ut hva det var. Vet ikke hva det er som fremkaller det hos meg. Generelt sliter jeg aldri med dårlig ånde, heldigvis, men hvis de ligger og ulmer uten at man får de ytterste og noe synlige ut, kan jeg godt forstå at det lukter jævlig. Det er verre enn bæsj Anonymkode: 7d803...a8f Ja de lukter jævlig! Godt vi har google. Anonymkode: 7f5bd...b68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå