Gå til innhold

Kathrine Sørland


Gjest Fjelldronning

Anbefalte innlegg

Gjest Fjelldronning

Flott dame hun altså. Jeg liker beina hennes spesielt. Noen som vet hvilken trening hun driver med, for å få så veltrente bein? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 11 måneder senere...

Annonse

https://www.tv2.no/underholdning/9879092/

Great parenting Frøken Norge. Enda bedre når du lar 9 åringen din bli med i GKN. 

"Det at han sitter og spiller er jo en fantastisk barnevakt, og noe vi selvsagt har benyttet oss av. Så det er jo liksom vår feil, sier til God kveld Norge." 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sagt i intervjuer at hun har vært så slank hele livet. Hun har også røpet at hun elsker å spise melkesjokolade hver dag, så noen har det i genene. Utrolig flott dame!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elisaday skrev:

https://www.tv2.no/underholdning/9879092/

Great parenting Frøken Norge. Enda bedre når du lar 9 åringen din bli med i GKN. 

"Det at han sitter og spiller er jo en fantastisk barnevakt, og noe vi selvsagt har benyttet oss av. Så det er jo liksom vår feil, sier til God kveld Norge." 

Det der skjer i de fleste hjem med barn i dag....synes det er fint at hun kommer ut i media å sier det som det er. Det er nok av de som på død og liv skal fremstå som glansbilder. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

10 minutter siden, calium skrev:

Er ikke hun på innspilling til Farmen Kjendis?

Jo. det tror jeg hun er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott dame!  Har aldri lagt merke til beina hennes, men jeg synes hun formulerer seg godt og høres oppegående ut.  Hun høres IKKE ut som ei som er kun er opptatt av kropp og sin egen i særdeleshet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Zienna said:

Flott dame!  Har aldri lagt merke til beina hennes, men jeg synes hun formulerer seg godt og høres oppegående ut.  Hun høres IKKE ut som ei som er kun er opptatt av kropp og sin egen i særdeleshet :)

Hun er nok ikke det,

hun er bare født med den forbannelsen, å være usedvanlig vakker.

Litt som Anne Rimmen,

og Marie Bonnevie :alice::sikle:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pøser på med reklame hun og. Og vi vet hun er inne på farmen. De jobber på selv om de ikke har tilgang til mobiler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod
På 12.6.2018 den 18.25, Tash skrev:

Er hun fremdeles gift? 

Ja de er fortsatt gift, ingen trøbbel der i gården. ( mannen min er kompis med Andreas )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, morhjertegod skrev:

Ja de er fortsatt gift, ingen trøbbel der i gården. ( mannen min er kompis med Andreas )

Jeg syns de er så søte sammen😊 

Hun er nydelig og sjarmerende jente. Det blir spennende å følge med på kjendisfarmen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...