Gå til innhold

Løs mage kun en gang. Likevel 48 timer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen andre tegn til sykdom. Var ikke diaré heller, kun løs avføring. Bør vi holde hjemme i 48 timer likevel? 

Anonymkode: d6837...7c8

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det ikke er diare, og det kun var én gang og formen er bra, så hadde jeg sendt han i barnehagen. Konsistensen på avføring kan vel variere uten at det er sykdommer inne i bildet.

Anonymkode: ca030...41d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det tenker jeg. Jeg har VELDIG ofte løs mage og av og til diare og jeg tenker aldri på 48 timersregelen fordi jeg vet jeg ikke har virus, men har problemer i magen pga sykdom :) Hadde måtte vært isolert resten av livet om jeg måtte følge den regelen. 

Anonymkode: 0acf5...42e

AnonymBruker
Skrevet

Et enkelttilfelle kan være på grunn av mat, stress eller hvasomhelst.  Send i barnehagen du 😊

Anonymkode: e45fa...d17

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I vår forrige barnehage, hadde kommunen en slags definisjon av diaré, og jeg mener den var noe sånn som tre flytende avføringer i løpet av en dag el.l. En eneste gang hadde jeg ikke definert som diaré.

Anonymkode: 498d2...fad

AnonymBruker
Skrevet

Dersom feberfri og allmenntilstanden en god så teller ikke jeg litt løs mage ved et par tilfeller som sykdom, de små har sensitive mager også. Min gutt fikk løs mage når toårsjekslene kom. Barnehagen har også byttet på ham flere løse bleier på en dag uten ringe etter meg, kun informert om det ved henting. 

Anonymkode: b4a13...d38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...