Gå til innhold

.


BerntHulken

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du ikke utadvendt, så bare glem det..

Anonymkode: b29fe...79a

men herregud, det er ikke nødvendig å være så voldsomt utadvendt, vel, men du må jo ha trua!
Vi kan jo lage et scenario: Innadvent mann møter innadvendt kvinne og blir tiltrukket av henne...hva skjer?

Hvordan skal han få kontakt med henne eller hun med han?
Det første som må skje er jo at en eller begge stopper opp og viser en eller annen form for interesse. Det trengs ikke mer enn et smil og litt blikk-kontakt da. Hva er en god ice-breaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som kvinne kan jeg si med hånden på hjertet at jeg aldri bare har vært ute etter bare sex, selv om beklagelig mange menn har brukt meg til bare det når alt kommer til alt. 

Men jeg kan også si at jeg aldri hadde vurdert en fyr som deg som "er glad i mye alenetid". Da er det jo 100% sikkert at han er uegnet som kjæreste eller ikke vil ha kjæreste. En ting er å bli brukt i vanvare, men jeg hadde aldri gått inn for å grave min egen grav..

Når du ikke er kjæresteemne er du fort heller ikke noen noen vil ligge med, for de fleste damer vil ha kjæreste.

Anonymkode: d1dca...18b

Ok.

Jeg ser ikke på at jeg liker mye alenetid indikerer at jeg ikke vil eller kan ha kjæreste. Det går heller på andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, aliho skrev:

men herregud, det er ikke nødvendig å være så voldsomt utadvendt, vel, men du må jo ha trua!
Vi kan jo lage et scenario: Innadvent mann møter innadvendt kvinne og blir tiltrukket av henne...hva skjer?

Hvordan skal han få kontakt med henne eller hun med han?
Det første som må skje er jo at en eller begge stopper opp og viser en eller annen form for interesse. Det trengs ikke mer enn et smil og litt blikk-kontakt da. Hva er en god ice-breaker?

Høres umulig ut.. Jenter vil aldri ta insj, iallefall.

Anonymkode: b29fe...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller, aller fleste ser helt vanlige ut i utgangspunktet, også er det personligheten som får dem til å være attraktive. Det at du ikke ser ut som Brad Pitt betyr derfor ikke at du ikke har sjans, du må bare øve opp væremåten din for å framstå attraktiv. Dersom du er helt blank på hvordan du skal bli mer attraktiv, vil jeg anbefale deg å finne et kurs som går på dette eller lese noen bøker om det. Det kommer til å føles litt påtatt i starten når du skal sette det ut i det virkelige liv, men det fungerer, og det vil føles mer naturlig etterhvert. Til slutt føler du deg bra og attraktiv fordi du vet at du gjør ting som gjør deg attraktiv (ikke lener det på ting som er medfødt og ikke)

Anonymkode: bd543...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke alle norske menn som fortjener sex ifølge norske feminister

Anonymkode: 27b91...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du ikke utadvendt, så bare glem det..

Anonymkode: b29fe...79a

Han har jo etter eget utsag et ok utseende, så muligheten er nok der. Jeg har aldri personlig opplevd at en kvinne har tatt noe initiativ, men jeg har nå sett at det har skjedd med andre noen ganger.

Anonymkode: 5ce8b...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

det er ikke alle norske menn som fortjener sex ifølge norske feminister

Anonymkode: 27b91...1b6

Og hva slags menn er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir litt tough lovin', men det er for å gjøre deg obs på hvordan noen kan oppfatte deg.

Basert på dine poster her inne har jeg fått en følelse av at du tidvis er veldig negativt innstilt til kvinner, som virker å komme fra en generell manglende forståelse for kvinner. Det at du i tillegg er seksuelt frustrert og kun vil ha sex, vil fort skinne gjennom i din kommunikasjon. Om jeg husker rett er kvinner gjennomsnittlig fire ganger bedre til å oppfatte kroppsspråk, mikrosignaler o.l.
Du virker også til å ha et høvelig endimensjonalt syn på ting, spesielt kvinner.

Dette er mitt inntrykk av deg via et forum. Du har - for meg - en tendens til å skille deg ut negativt blant mange andre svar. Det er selvfølgelig bare mitt inntrykk, men det kan være at andre kvinner får samme inntrykk òg.


Om du hele tiden prøver å oppnå en intim kontakt med kvinner, vil det fort virke mot sin hensikt. Har du prøvd å prate med jenter fordi det er interessant å prate med dem som person?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Dette blir litt tough lovin', men det er for å gjøre deg obs på hvordan noen kan oppfatte deg.

Basert på dine poster her inne har jeg fått en følelse av at du tidvis er veldig negativt innstilt til kvinner, som virker å komme fra en generell manglende forståelse for kvinner. Det at du i tillegg er seksuelt frustrert og kun vil ha sex, vil fort skinne gjennom i din kommunikasjon. Om jeg husker rett er kvinner gjennomsnittlig fire ganger bedre til å oppfatte kroppsspråk, mikrosignaler o.l.
Du virker også til å ha et høvelig endimensjonalt syn på ting, spesielt kvinner.

Dette er mitt inntrykk av deg via et forum. Du har - for meg - en tendens til å skille deg ut negativt blant mange andre svar. Det er selvfølgelig bare mitt inntrykk, men det kan være at andre kvinner får samme inntrykk òg.


Om du hele tiden prøver å oppnå en intim kontakt med kvinner, vil det fort virke mot sin hensikt. Har du prøvd å prate med jenter fordi det er interessant å prate med dem som person?

 

Hvordan du har greid å tolke alt dette utifra de særs få innleggene jeg har her på kg, syns jeg er rart.

Tror nok det er forskjell på hvordan menn tolker meg gjennom et forum, og hvordan damer tolker meg i virkeligheten. Jeg gir nok ingen damer inntrykk av at jeg er ute etter det ene eller det andre i virkeligheten. Jeg snakker med dem på normal måte, om normale ting.

Hvorfor skiller jeg meg negativt ut, og på hvilken måte har jeg et endimensjonalt syn på kvinner? Jeg er ganske respektfull overfor kvinner. Håper ikke noen har oppfattet noe annet..

Nei, tror ikke du har så mye rett i inntrykket ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førsteinntrykket skapes kun ila få sekunder, og vi har deltatt i en del av de samme trådene - og da spesielt de som har blitt ryddet og slettet.

Selvfølgelig vil det være en forskjell på hvordan folk tolker deg rent skriftlig og i virkeligheten. Jeg er f.eks. meget annerledes over tekstbasert kommunikasjon enn virkeligheten, spesielt siden en ofte lager seg en persona på et sted som dette. Poenget mitt er at kvinner er meget observante når det gjelder utstråling, kroppsspråk osv, betraktelig mer enn den gjennomsnittlige mann.

Vil anbefale to bøker:
How to Win Friends and Influence People - Den har vært på leselista mi lenge, og jeg har hørt utrolig mye bra om den.
The Definitive Book of Body Language - En av de mer anerkjente bøkene på temaet. Lettlest og øyeåpnende (leste den og brukte mye av kunnskapen der når jeg jobbet som selger), og den ble også referert til når jeg studerte psykologi.
Ellers finnes det en del gode TED-talks rundt kroppsspråk og kommunikasjon.

Om du velger å gå fullstendig inn for å endre deler av deg, vil det ta deg rundt 10-14 måneder før dette er en integrert del av personligheten din (fra sosialpsykologi-pensumet). Så du kan endre deler av 'personligheten' din, eller bare skaffe deg kunnskapen for å framstille deg selv annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har et akutt behov så gå på Tinder 😉 

Anonymkode: 5f92a...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Førsteinntrykket skapes kun ila få sekunder, og vi har deltatt i en del av de samme trådene - og da spesielt de som har blitt ryddet og slettet.

Selvfølgelig vil det være en forskjell på hvordan folk tolker deg rent skriftlig og i virkeligheten. Jeg er f.eks. meget annerledes over tekstbasert kommunikasjon enn virkeligheten, spesielt siden en ofte lager seg en persona på et sted som dette. Poenget mitt er at kvinner er meget observante når det gjelder utstråling, kroppsspråk osv, betraktelig mer enn den gjennomsnittlige mann.

Vil anbefale to bøker:
How to Win Friends and Influence People - Den har vært på leselista mi lenge, og jeg har hørt utrolig mye bra om den.
The Definitive Book of Body Language - En av de mer anerkjente bøkene på temaet. Lettlest og øyeåpnende (leste den og brukte mye av kunnskapen der når jeg jobbet som selger), og den ble også referert til når jeg studerte psykologi.
Ellers finnes det en del gode TED-talks rundt kroppsspråk og kommunikasjon.

Om du velger å gå fullstendig inn for å endre deler av deg, vil det ta deg rundt 10-14 måneder før dette er en integrert del av personligheten din (fra sosialpsykologi-pensumet). Så du kan endre deler av 'personligheten' din, eller bare skaffe deg kunnskapen for å framstille deg selv annerledes.

Hva er det vi gjør galt?:fnise:

Det der hørtes komplisert ut. Tror ikke jeg er i stand til å forandre meg så fundamentalt. Skal man ikke si at man er god nok som man er, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har et akutt behov så gå på Tinder 😉 

Anonymkode: 5f92a...75d

Niks. Ikke noe akutt behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Steffieboy skrev:

Niks. Ikke noe akutt behov.

Hvor gammel er du?

Anonymkode: e3b26...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2017 den 0.03, AnonymBruker skrev:

 

Endret av Steffieboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Steffieboy skrev:

Hva er det vi gjør galt?:fnise:

Det der hørtes komplisert ut. Tror ikke jeg er i stand til å forandre meg så fundamentalt. Skal man ikke si at man er god nok som man er, da?

Var vel heller hvor trådene gikk, og det var fra dem mye av mitt inntrykk av deg kom fra.

Det å bare være seg selv er tidenes dårligste tips om man ikke er naturlig flink med mennesker. Bøkene handler ikke nødvendigvis om å endre deg, men å gi deg kunnskapen til å presentere deg selv, lese andre og interagere med andre på best mulig vis.

Kunnskap er aldri feil, for da kan du i større grad ta bevisste valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.6.2017 den 17.00, aliho skrev:

 

Endret av Steffieboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...