Gå til innhold

Lese til teoriprøven på nett

Alvea

Anbefalte innlegg

Hurra! Jeg skal ta førerprøven og tenker jeg forbereder meg best ved å lese til den på nettet og ta tester der.

Men det er jo så mange sider som tilbyr dette, derfor trenger jeg tips til hvilke sider som anbefales. Noen? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ville faktisk kjøpt sånn 24 timer med intensiv øving eller betale litt mer for "pengene tilbake hvis du ikke består". Mange av testene man finner online kan ha veldig feil svar og ikke være relevante til hva slags spørsmål man får i dag.
Husker selv at jeg lastet ned en app med fire svaralternativer hvor det riktige svaret varierte hver gang jeg tok testen :P

Anonymkode: 37069...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som kan stille seg bak teoritentamen.no? :)

Gir denne en god pekepinn på hvordan teoriprøven faktisk er?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller meg også bak teoritentamen.no.
Jeg brukte den i to måneder i 2016 og bestod på første forsøk.

Du får testprøver der som er veldig like de du får på Statens Vegvesen, den eneste forskjellen er at prøvene på datamaskinene hos Statens Vegvesen ser ut som de ble laget på åttitallet sånn grafikkmessig. Spørsmålene er selvfølgelig up to date.

Det finnes mange lurespørsmål, så på Teoritentamen får du også litt øvelse i å lese spørsmålene ordentlig før du svarer.
Skiltprøvene på Teoritentamen er også utrolig praktiske, og forskjellen der er bare at du kan få ett og annet spørsmål med skilt på den ekte teoriprøven, mens på Teoritentamen har du vanlig teori og skiltprøver separat.

Anbefales på det sterkeste, og de har også beståttgaranti, slik at du kan få pengene tilbake eller en ny runde med dem gratis om du skulle feile på første forsøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Teoritentamen.no er fin å bruke. Koster, men verdt det. Brukte den for å øve til billappen og besto på første. Også nåe jeg tok lappen for noe annet i fjor fant jeg en app som er veldig lik de på teoritentamen. Dwn anbefaler jeg. Var eneste jeg tok, og besto på første 👌

Anonymkode: 76613...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte teoritentamen på bil og mc, startet øvingen dagen før og bestod på første forsøk på begge to. MEN anbefaler deg å faktisk lese bøkene, teorien er jo faktisk en viktig del av det å kjøre :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I stedet for å bare pugge, vil jeg også anbefale å ta et teorkurs på nett. Jeg holder på med et på teorikurs.no nå, og det virker veldig bra så langt!

Anonymkode: 1cf8d...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte kun teoritentamen.no og pugget ikke på andre måter, men besto teoriprøven på første forsøk :) Så jeg er ihvertfall veldig fornøyd med den. Synes faktisk oppgavene på teoritentamen var vanskeligere enn selve prøven, men det kan hende jeg var "heldig" med den prøven jeg fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...