FrkSunshine Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Hva gjør en da? Den mest bruke e-posten min, som jeg har hatt i 17 år, er blitt hacket. Har forsøkt å logge meg på ved å bekrefte meg som eier av kontoen, men Microsoft teamet har ikke nok "bevis" mener de. Jeg husket ikke Skype navnet mitt da det er flere år siden jeg brukte Skype. Videre er visstnok kontoen registrert med det telefonnummeret jeg hadde sist, 2 år siden jeg byttet. Er det noen mulighet til å få tilbake e-posten sin, tror dere?! Hva gjør en nå?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 Hotmail er den aller verste kontoen du kan miste tilgang til! Burde absolutt ikke bruke det neste gang. Mistet selv tilgang til min konto etter å ha brukt den i 10 år. Tror du må se den som tapt og heller opprette deg noe mer brukervennlig. Anonymkode: 27e9f...067
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 Jeg hadde en hotmail konto i tenårene. Den ble stjålet som en eller annen pervo garantert bruker nå. ._. Fikk ikke kontoen tilbake uansett hva jeg sa eller gjore til hotmail så... ta farvel med kontoen. Skaff deg en gmail da de i alle fall ikke er idioter. Anonymkode: 648ef...46e
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #4 Skrevet 29. mai 2017 Hadde min konto i 12. Den ble hacket. Sendte inn kopi av bankkortet og pass. Den er ikke slettet ennå, så noen bruker den. Bare ikke meg. Holder meg langt unna hotmail. Anonymkode: 7d05f...53d 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #5 Skrevet 29. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde min konto i 12. Den ble hacket. Sendte inn kopi av bankkortet og pass. Den er ikke slettet ennå, så noen bruker den. Bare ikke meg. Holder meg langt unna hotmail. Anonymkode: 7d05f...53d Jeg gjorde det samme Tydeligvis er ikke pass og slikt godt nok for å bevise din identitet for hotmail. Så til TS, finn noe nytt. Tviler på at du ser kontoen igjen. Anonymkode: 648ef...46e
Gjest chisandra Skrevet 29. mai 2017 #6 Skrevet 29. mai 2017 Denne tråden fikk meg endelig til å opprette gmail, og nå skal hotmailen skrotes. Takk!
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #7 Skrevet 29. mai 2017 Hotmail har dette som sikkerhet. Telefon nummer. Ekstra mailadresse for å få den tilbake. To-stegs verifisering. Godkjenner-app. Når du velger å ikke bruke noen av de metodene for å sikre din konto, så kan det bare være til pass at du aldri får den kontoen tilbake. Det er IKKE Hotmail, eller outlook som det nå heter, sin skyld at TS ikke velger å ta sikkerheten på alvor. Jeg har selv hatt Outlook konto i all min tid og jeg vet de har sendt ut mailer med info hver gang noen nytt har blitt lansert. Her er følgende skytjenester man bør bruke, basert på hvilken telefon man har. Android -> Google. Windows Phone -> Outlook. iPhpne -> iCloud. Anonymkode: f8774...33e
FrkSunshine Skrevet 29. mai 2017 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hotmail er den aller verste kontoen du kan miste tilgang til! Burde absolutt ikke bruke det neste gang. Mistet selv tilgang til min konto etter å ha brukt den i 10 år. Tror du må se den som tapt og heller opprette deg noe mer brukervennlig. Anonymkode: 27e9f...067 Jeg har Gmail også da jeg har Android telefon, men det er hotmail jeg har brukt mest. Det var nå som svarte at en ikke kan få ha kontoen sin for seg selv da! 😠 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en hotmail konto i tenårene. Den ble stjålet som en eller annen pervo garantert bruker nå. ._. Fikk ikke kontoen tilbake uansett hva jeg sa eller gjore til hotmail så... ta farvel med kontoen. Skaff deg en gmail da de i alle fall ikke er idioter. Anonymkode: 648ef...46e Så kjipt for deg! 😐 jeg har Gmail. 😉 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde min konto i 12. Den ble hacket. Sendte inn kopi av bankkortet og pass. Den er ikke slettet ennå, så noen bruker den. Bare ikke meg. Holder meg langt unna hotmail. Anonymkode: 7d05f...53d Huff, jeg forstår ikke at det skal være mulig... 😲 og hva skal fremmede egentlig med andre sine kontoer?! 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde det samme Tydeligvis er ikke pass og slikt godt nok for å bevise din identitet for hotmail. Så til TS, finn noe nytt. Tviler på at du ser kontoen igjen. Anonymkode: 648ef...46e Okei, det var synd, men da skal jeg slutte å prøve. Ingen av informasjonen jeg har gitt gjør Microsoft teamet overbevist om at jeg er meg, så det er vel ikke poeng i å prøve en gang. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hotmail har dette som sikkerhet. Telefon nummer. Ekstra mailadresse for å få den tilbake. To-stegs verifisering. Godkjenner-app. Når du velger å ikke bruke noen av de metodene for å sikre din konto, så kan det bare være til pass at du aldri får den kontoen tilbake. Det er IKKE Hotmail, eller outlook som det nå heter, sin skyld at TS ikke velger å ta sikkerheten på alvor. Jeg har selv hatt Outlook konto i all min tid og jeg vet de har sendt ut mailer med info hver gang noen nytt har blitt lansert. Her er følgende skytjenester man bør bruke, basert på hvilken telefon man har. Android -> Google. Windows Phone -> Outlook. iPhpne -> iCloud. Anonymkode: f8774...33e Jeg har Google, gmail og Min Sky fra telenor, så heldigvis er bildene mine i sikkerhet da! 😉
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #9 Skrevet 29. mai 2017 1 time siden, FrkSunshine skrev: Jeg har Google, gmail og Min Sky fra telenor, så heldigvis er bildene mine i sikkerhet da! 😉 Klarer virkelig ikke å se hva ditt svar har med mitt innlegg å gjøre. Anonymkode: f8774...33e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå