Gå til innhold

Hvor gammel ER du vs hvor gammel SER du ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

30. Ser ut som 60 :sukk:

Ikke røyk, og ikke ta for mye sol, dere.

Anonymkode: aa077...090

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i midten av tyveårene, og får stort sett høre min egen alder +/- 2 år. Retter jeg ut kråkereiret på hodet begynner de å sjekke legget mitt, så går ned en del år utseendemessig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt å høre at så mange ser så mye yngre ut enn de faktisk er 😁 Det er jo en "blessing" i den forstand at man ser ung ut når man begynner å "dra" på åra.. Curse fordi i feks jobbsammenheng er det kjipt å se så ung ut, føler jeg ikke blir tatt like seriøst siden jeg ser ut som en liten fjert.

Anonymkode: ffed2...ef6

Men alle hudpleiere vet hvor brågammel man blir når man ser ung ut lenge. 

Anonymkode: 6fa4e...2fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 47, ser ut som ca 35 :)

Anonymkode: 96d89...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 og har blitt tatt for alt fra 17-25 år. Jeg ser visst bare ung ut. Menn uansett alder, tar meg for å være i 20-årene. Alder jeg føler meg som? Stagnerte et sted i begynnelsen av 20-årene. Jeg vet ikke hvordan en i 40-årene skal oppføre seg eller se ut, men jeg vet at mange ser på dem som "satt og kjedelige". 

Anonymkode: 41969...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, er 23 år. Har et ganske barnslig utseende og veldig slank og smal kropp, så sånn sett ser jeg nok ganske ung ut. Men jeg kler meg ordentlig og mer klassisk, så har ikke den typisk ungdoms-/tidlig 20-årenestilen. Ikke at folk tror jeg er noe eldre heller da, men regner med at de fleste tenker jeg er rundt tyveårene, eventuelt en liten fjortis som leker voksen :fnise: 

Anonymkode: 88c83...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 22, ser minst ti år eldre ut. Når jeg var i midten av tenårene, trodde folk jeg var rett under 30. Har et fjes som alltid har sett overdrevent myye eldre ut. Kanskje jeg kan få honnørbillett når jeg runder 40 :fnise:

Anonymkode: 1b00d...ea8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26. Fremmede pleier å gjette at jeg er sånn 22-23 år og blir sjokkert når jeg sier jeg har to barn hvor eldste er 5,5. :P Men ser i alle fall gammel nok ut til at jeg sjeldent blir spurt og leg på butikken. ;) De gangene det har skjedd så har jeg ikke klart å la være å le litt, også har den i kassa ledd og rødmet litt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

42 og har blitt tatt for alt fra 17-25 år. Jeg ser visst bare ung ut. Menn uansett alder, tar meg for å være i 20-årene. Alder jeg føler meg som? Stagnerte et sted i begynnelsen av 20-årene. Jeg vet ikke hvordan en i 40-årene skal oppføre seg eller se ut, men jeg vet at mange ser på dem som "satt og kjedelige". 

Anonymkode: 41969...30c

Beklager å si det, men det finnes ingen i 40-åra som ser ut som om at de er mellom 17 og 25. Tror mange har et inntrykk av at mennesker i begynnelsen av 20-åra ser eldre ut enn det de faktisk gjør i virkeligheten, men om du begynner å se deg rundt kan du se at nesten alle i slutten av tenåra og begynnelsen av tyveårene ser veldig unge ut. Det er noe spesielt med gløden i huden og fortsatt litt barnslige trekk. Mennesker generelt tror nesten alle er yngre enn det de er, og det er selvsagt ikke din feil. Synes det er morsomt når noen i 40-årene i virkeligheten snakker om hvor ung de ser ut og jeg sitter der og tenker bare "haha, my ass". Man ser det når man bikker 35. 

Anonymkode: 1b3db...27b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å si det, men det finnes ingen i 40-åra som ser ut som om at de er mellom 17 og 25. Tror mange har et inntrykk av at mennesker i begynnelsen av 20-åra ser eldre ut enn det de faktisk gjør i virkeligheten, men om du begynner å se deg rundt kan du se at nesten alle i slutten av tenåra og begynnelsen av tyveårene ser veldig unge ut. Det er noe spesielt med gløden i huden og fortsatt litt barnslige trekk. Mennesker generelt tror nesten alle er yngre enn det de er, og det er selvsagt ikke din feil. Synes det er morsomt når noen i 40-årene i virkeligheten snakker om hvor ung de ser ut og jeg sitter der og tenker bare "haha, my ass". Man ser det når man bikker 35. 

Anonymkode: 1b3db...27b

Ja enig! Folk kan se unge ut, men når man faktisk ser på ansiktet deres ser man lett om en person er i tyveårene eller i trettiårene, eller eldre for den saks skyld. Jeg tror mange spør om leg når de sitter i kassen fordi de er slitne og ikke orker å ta en lang vurdering, så de som gir et ungt inntrykk blir spurt. Har selv sittet i kassen, og vi fikk beskjed om å spører alle som så ut som de var under 28 år gamle. Det syntes dog jeg ble litt tåpelig, en gang fikk jeg kjeft av sjefen fordi jeg ikke spurte en mann om leg, han hadde kraftig skjegg og begynt å bli grå i tinningen og smilerynker osv. Han skulle kjøpe øl, han var jo åpenbart godt over 18, men sjefen mente likevel at jeg skulle spurt. 

Anonymkode: 88c83...0e3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte i 20-årene ser jo eldre ut enn vennene mine i 30-årene, sånn fortsetter det hele veien..

Anonymkode: fce0b...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å si det, men det finnes ingen i 40-åra som ser ut som om at de er mellom 17 og 25. Tror mange har et inntrykk av at mennesker i begynnelsen av 20-åra ser eldre ut enn det de faktisk gjør i virkeligheten, men om du begynner å se deg rundt kan du se at nesten alle i slutten av tenåra og begynnelsen av tyveårene ser veldig unge ut. Det er noe spesielt med gløden i huden og fortsatt litt barnslige trekk. Mennesker generelt tror nesten alle er yngre enn det de er, og det er selvsagt ikke din feil. Synes det er morsomt når noen i 40-årene i virkeligheten snakker om hvor ung de ser ut og jeg sitter der og tenker bare "haha, my ass". Man ser det når man bikker 35. 

Anonymkode: 1b3db...27b

Ja, begynner å bli lei av at folk over 40 alltid skal skrive hvor unge de ser ut. Man kan nok se yngre ut, men at en på 40 ser ut som en 17-åring? Det tviler jeg på, men mange er jo så livredde for å se ut som den alderen de faktisk er. 

Hvorfor er det galt å se ut som 40 når det faktisk er det man er? Jeg forstår ikke det at de krampaktig tviholder på det at de ikke kan se ut som alderen deres, og det å fremstille seg som bedre enn sine medsøstre. Man ser godt om noen er over 40 uansett hvor bra de ser ut. 

Jeg er selv over 30 og synes det er morsomt at i alle slike tråder så er det om å gjøre å fremstille seg selv som så ung som mulig etter at man har bikket 30. Beviset er da at andre sier det(alle vet jo at folk gir slike komplimenter for å være hyggelige), og at de måtte vise leg på polet. 

Jeg synes nesten det blir noe trist over det evige jaget om å se ung ut. 

Anonymkode: bc9bd...92c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31, og folk tror jeg er 19-23 år. Jeg må krangle om alderen min. Jeg har litt babyface og oppfører meg kanskje ikke så voksent, så jeg skjønner at folk reagerer. Men det er jo ikke lett å tippe alder 20-30. 

Jeg skulle ta en operasjon for et par måneder siden og legen så på fødselsdato i papirene og så på meg og bare 🤔 Han spurte meg flere ganger om datoen stemte, og jeg bekreftet gang på gang. Han trodde jeg var 19. 

Anonymkode: 5e9d6...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 39, folk tipper som regel 35. Helt greit siden jeg straks fyller 40 og for tiden ikke trives helt med det jeg ser i speilet 😏

Anonymkode: 228cc...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 47, ser ut som ca 35 :)

Anonymkode: 96d89...116

Ehhhhh right.

Anonymkode: 2d9fd...be6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk lurer seg selv TRILL RUNDT JO!

Nei!  Dere ser IKKE 5-10-15-20 år yngre enn dere er. Blir faktisk forbannet over at voksne folk er så lettlurte og virkelighets fjerne.

Hey, burugler! Dere ser garantert ut som alderenen deres. DEAL WITH IT med litt eleganse !

Anonymkode: 2d9fd...be6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

42 og har blitt tatt for alt fra 17-25 år. Jeg ser visst bare ung ut. Menn uansett alder, tar meg for å være i 20-årene. Alder jeg føler meg som? Stagnerte et sted i begynnelsen av 20-årene. Jeg vet ikke hvordan en i 40-årene skal oppføre seg eller se ut, men jeg vet at mange ser på dem som "satt og kjedelige". 

Anonymkode: 41969...30c

Du ER jo middelaldrende!  Så sånn ser en 42 åring ut ! 17 år?  Eh.......

Anonymkode: 2d9fd...be6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguiden - stedet alle 50-åringene som blir legga på polet samles. Selv er jeg 76 og forveksles med mine barnebarn hele tiden!

Anonymkode: c3ff0...a91

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, begynner å bli lei av at folk over 40 alltid skal skrive hvor unge de ser ut. Man kan nok se yngre ut, men at en på 40 ser ut som en 17-åring? Det tviler jeg på, men mange er jo så livredde for å se ut som den alderen de faktisk er. 

Hvorfor er det galt å se ut som 40 når det faktisk er det man er? Jeg forstår ikke det at de krampaktig tviholder på det at de ikke kan se ut som alderen deres, og det å fremstille seg som bedre enn sine medsøstre. Man ser godt om noen er over 40 uansett hvor bra de ser ut. 

Jeg er selv over 30 og synes det er morsomt at i alle slike tråder så er det om å gjøre å fremstille seg selv som så ung som mulig etter at man har bikket 30. Beviset er da at andre sier det(alle vet jo at folk gir slike komplimenter for å være hyggelige), og at de måtte vise leg på polet. 

Jeg synes nesten det blir noe trist over det evige jaget om å se ung ut. 

Anonymkode: bc9bd...92c

Jeg har aldri sagt at jeg ser ut som en 17-åring, selv om 17-åringer selv har tatt meg for å være på deres alder. Og nei, jeg sitter ikke å tviholde på å se ut som en 20-åring (jeg vet veldig godt hva du ser for deg når du sier det). Men folk ser forskjellig ut! Noen 25 åringer kan se ut som at de er 30, det vet du.. Noen 40 åringer kan se ut som at de er 50. Sånn går det andre veien også.

To 35-åringer under:

Relatert bildeBilderesultat for britney spears 2017

Anonymkode: bf409...7c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...