Gå til innhold

Hvor gammel ER du vs hvor gammel SER du ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 32, men mange tror jeg er mellom 20-25 år. Blir alltid spurt om legitimasjon på polet, så ser tydeligvis ut som om jeg er maks 25 år..

Anonymkode: cb936...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er 30, og ser 30 ut.

Anonymkode: 7ddbc...85f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24, ser ut som 20. 

Skal vi spørre om hvordan vi føler oss også? 78. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23, ser ut som en 16/17 åring ;p

 

Anonymkode: 2b9d9...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 40,ser ut som jeg er 14.

Anonymkode: a18b6...f1a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 39, tror jeg ser ca 35 år ut. Har vært heldig med huden. Måtte vise legg sist da jeg var 34 år. Og selvfølgelig ute på byen, sier jo menn at jeg ser ut, som jeg er i 20 årene. Men det tror jeg ikke noe på.

Anonymkode: af8ef...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 52, men får ofte høre at jeg ser ut som jeg er max 30. Bruker både dagkrem og nattkrem, så det har vel satt sine spor. Jeg er flink til å ta vare på huden. 

Anonymkode: cfc3e...df0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å høre at så mange ser så mye yngre ut enn de faktisk er 😁 Det er jo en "blessing" i den forstand at man ser ung ut når man begynner å "dra" på åra.. Curse fordi i feks jobbsammenheng er det kjipt å se så ung ut, føler jeg ikke blir tatt like seriøst siden jeg ser ut som en liten fjert.

Anonymkode: ffed2...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36, men folk tipper som regel at jeg er i 20 årene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi med mindre du faktisk har fortfalt, så ser en 25- åring og en 35 åring helt lik ut. Man er ferdig utviklet og har et voksent utseende da. Det er mer det at 25 åringer ser ut som at de er godt voksne enn at 35 åringer ser så unge ut når de blir tatt for å være i midten av 20 årene.

 

Er 29, ser 25-35 ut.

Anonymkode: b3533...f4e

Det er jeg uenig i. Man ser mer modnere ut i 30 årene selv om en ikke har forfalt. Det er ikke rynkene nødvendig som avgjør men hvordan en bærer seg. 

Anonymkode: fb4cd...b0a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39. Ser ut som ca 35 når jeg steller meg. Tar vare på huden. De dagene jeg ikke gidder stæsje meg ser jeg sikkert ut som jeg er 700 år gammel. Who cares 🤣

Endret av Arya2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt å høre at så mange ser så mye yngre ut enn de faktisk er 😁 Det er jo en "blessing" i den forstand at man ser ung ut når man begynner å "dra" på åra.. Curse fordi i feks jobbsammenheng er det kjipt å se så ung ut, føler jeg ikke blir tatt like seriøst siden jeg ser ut som en liten fjert.

Anonymkode: ffed2...ef6

Helt sant. Har fått høre det jeg og. "Hva er du utdannet da, du ser jo såååå ung ut".. Føler det er vanskelig å bli tatt seriøst. 

Anonymkode: 1b3db...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 52, men får ofte høre at jeg ser ut som jeg er max 30. Bruker både dagkrem og nattkrem, så det har vel satt sine spor. Jeg er flink til å ta vare på huden. 

Anonymkode: cfc3e...df0

Hvilken dag og nattkrem?

Er endel yngre enn deg, men ser også mye yngre ut:) 

Anonymkode: faa7e...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 42, ser ut som 29-35. Det vet jeg fordi jeg iblandt må påpeke min faktiske alder. 

Anonymkode: 53bcb...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 40 og det hender jeg må vise leg på polet. Det er...hva skal man si...får meg til å smile og bli litt glad men også litt flau :-). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...